![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zie ik nog niet meteen gebeuren
![]() Ik weet dat je graag alle vormen van uitkeringen, beurzen,... wil afschaffen, maar je gaat nog even moeten verderdromen. Ik leef trouwens van jouw geld. Met jouw geld ga ik me cultureel ontplooien. Leutig eh ![]()
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 9 november 2006 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
doppers zijn per definitie asociaal. Iedereen kan erin slagen nooit een dag te moeten doppen. Wie daar niet in slaagt, is een loser.
![]() |
![]() |
#623 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb op dit forum altijd gezegd dat mensen vanaf +/- 35 jaar die al gewerkt hebben tijdelijk recht hebben op een uitkering. Vanaf 45 jaar kan dit wat mij betreft langer tot levenslang naargelang het geval. Klaplopers, verse import'belgen' en jonge zagemannen/vrouwen vallen buiten de boot. In vele beschaafde Europese landen gelden deze regels al. België is natuurlijk veel beschaafder dan zowat de hele aardkloot maar zal vroeg of laat toch moeten volgen.
![]() |
![]() |
#624 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek uit eigen ondervinding dat dat niet waar is,6 jaar geleden ben ik door een ziekten 5 maanden werkloos geweest en daar kon ik niets aan doen
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 9 november 2006 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb werk, ik verdien een goed loon, en ik betaal zelfs geen personenbelastingen. Waar heb ik ongeluk? Het is echter niet omdat ik een job heb, dat ik me daarom niet kan inleven in een ander. Citaat:
Zij zijn diegene die net op dat moment bezig zijn met een gezin te stichten, te werken aan hun toekomst,.... Jij wenst hardop dat jonge ouders met kinderen die ontslagen worden van de ene dag op de andere zonder inkomen zitten. Jij hoopt dat ze hun huis niet gaan kunnen betalen, dat ze hun kinderen niet gaan kunnen voeden. Waarom? Zijn die mensen minderwaardig voor je? Hoop je stiekem dat die mensen verkommeren?
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal Bill maar gelijk geven eh. Jij hebt blijkbaar al moeten doppen. Ik niet. Jij bent volgens Bill een klaploper, ik ben goed. Als dit je overkwam voor je 35e, was je trouwens beter gestorven, aldus bill.
![]() |
![]() |
#628 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Net als jij leven vele van je ontplooisoortgenoten van mijn geld. Toegegeven, het is niet van harte maar het is een probleem dat zich nog enkele jaartjes max stelt.
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moogt voor mijn part 1000 slagerijen openen in derdewereldlanden, ze zullen er geen biefstuk meer door eten. Trouwens, het zijn meestal niet de producenten die rijk worden van hun arbeid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen een paar jaar bestaat er hier geen staat meer?
Allez dan. We zullen zien eh. Ik vrees dat je droom van een 'ieder voor zich' en 'zwakken moeten eruit'-samenleving niet zo'n groot succes gaat hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb zelf een gezinen was ooit jonger dan 35. Onder 35 jarige leeftijd heb je geen dop nodig. punt.
![]() |
![]() |
#632 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Spanje is geen staat zegt u? Nog veel ontplooiingswerk voor de boeg vrees ik.
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou geen onderzoek kunnen doen zonder computers. Computers zouden niet geproduceerd worden als niemand ze gebruikte. Steengroeves zouden geen stenen kunnen bovenhalen zonder machines. Die machines zouden niet gemaakt worden als er niemand was die ze zou bedienen. Zeg me eens, wat is mis met geen producent zijn? En wat heb jij dan wel geproduceerd helemaal op je eentje? Ben je houten speren gaan maken in het bos? 90 uur per week? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk. FWO.
jouw belastingscentjes gaan op mijn rekening. Citaat:
Voorbeeldje: vrouw, alleenstaand, drie kinderen, zwanger. Raakt job kwijt. Zoekt nieuwe job. Wordt nergens aangenomen. (Bolle buik niet zo handig). Honger is erg slecht voor een ongeboren kind. Honger is ook slecht voor reeds geboren kinderen. Het kan u echt geen ZAK schelen dat mensen in de problemen raken eh. Zoiets heeft een naam eh. Zoek er hulp voor. Doe het voor je vrouw en je kinderen. Je vrouw kan kiezen, maar je kinderen niet. Zij hebben recht op een papa met gevoel. Ik zeg dat niet om te lachen, zelfs niet om te beledigen. Ik zit oprecht in met je kinderen.
![]() |
![]() |
#636 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat snap ik nu toch niet ten volle,wat gedoel je nu cocreet hiermee?
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 9 november 2006 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Uw slotbetoog heeft mij heel diep geraakt. ![]()
![]() |
![]() |
#640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |