![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oké toegegeven, was niet compleet juist wat de juiste benaming van je nieuwe functie zou zijn... Heb daar wel een suggestie voor: Hoofd Nar BUB Nationaal? ![]() |
||||
![]() |
![]() |
#122 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#123 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer men kleur moet geven aan zijn ''argumenten'',omdat men op inhoudelijk vlak de mindere blijkt te zijn binnen een politiek debat ![]() En dat voor iemand die *KNIP*(uw verklaring via PM) ![]() Gelieve geen privé-info op het forum te schrijven zonder toestemming van de betrokkene. Peter Johan. |
||||||
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat die reeds lichtjaren op U voor heeft, Peeke. Gewoon die quote die zij in het rood zette, zou op zich al een geweldige levensles voor jou kunnen zijn. Maar ja, "Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien wil..." |
|
![]() |
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat baat een oprechte achterban(Liberaal Appel),wanneer de Voorzitter en zijn twaalf appostelen het liberale gedachtengoed niet zien wil. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Peeke, ik ben eens gaan snuisteren in uw postings...
Wanneer gaat gij eens een concreet voorstel lanceren, waar misschien de BUB ook kan zien, dat gij meer kunt dan met modder smijten? Laat het me weten, wanneer je ermee begint! Ik wil de primeur niet missen! ![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, de inhoud van 'Persoonlijke Berichten' wordt hier wel erg vlug uitgesmeerd door de betrouwbaarsten onder ons...
Het was idd een antwoord van mij op één van de hoogstaande 'argumenten' waarmee de geachte ondervoorzitter der BUB mij overtuigend verraste onder de titel: 'Geacht verdriet van België' Naar de inhoud mogen de forumdeelnemers raden... getekend: Peter de Ryck Provinciaal ondervoorzitter BUB Leuke jongens, die BUBbelbaasjes. ![]()
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Die strategie is zo oud als de politiek zelf, dat heeft niets met communisten, racisten, fascisten etc. te maken.
![]() |
#129 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze werd ondertekend met vriendelijke groeten. Dit is duidelijk een aangepaste versie om mij in discrediet te brengen. |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is Derk Jan Eppink niet onschuldig.
Maar dat pleit de anderen die deze tactiek veelvuldig gebruiken niet vrij.
#132 |
Minister-President
|
![]() Peeke,
Een psycho-analyst zou een vette kluif aan U hebben: Eerst kon iedereen al vaststellen dat U aan een psychose leed. Nu, na uw zoveelste bewering dat iedereen U in diskrediet wil brengen, kunnen we paranoïde aan het lijstje toevoegen... |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Titel: Geacht verdriet van België Einde: [size=6]Verstandige groeten[/size] Getekend ![]() Provinciaal ondervoorzitter BUB Dwing mij niet om de inhoud vrij te geven... Het was immers niet enkel een beleefde vraag om te stoppen met mijn 'lasterlijke aantijgingen'.
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Hé kijk Peeke, die persoon is helemaal de boze wolf niet, die U wil diskrediteren...
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Waarom laten jullie Peter niet gewoon met rust?
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En anders heeft hij mij (en vele anderen) tegen om zijn leugens te ontkrachten. |
|
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U moet in opdracht van Ward Beysen de waarheid ontkrachten. Ward Beysen heeft tijdens de raad van het Liberaal Appel in September de raadsleden gevraagt om nog drie maanden geduld te hebben. De raadsleden van het Liberaal Appel werden benaderd door hun Voorzitter(kartelvorming Vlaams Blok). Wanneer de forumleden geconfrontereerd worden met de feiten(o.a.samenstelling van de kieslijsten)dan mogen zij zelf hun oordeel vellen. |
||
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet dat niet 'Mijnheer' de Ryck zijn? Of gelden jullie uitstekende manieren enkel voor de hoogste kopstukken van de BUB? Ik laat hiermee de zaak (voor even) op zijn beloop. Binnen de kortste keren smeken jullie 'Peter' immers om de BUB met rust te laten.
![]() |
#139 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn collega kent inderdaad zijn wereld beste Knuppel. Ik heb hem zelf gevraagt om mij bij de voornaam te noemen. U kent inmiddels het verschil tussen advokaat en advocaat ![]() ![]() Ps.wat mogen de forumleden verstaan onder *KNIP* ![]() Geen privé-info op het forum plaatsen zonder toestemming van de betrokkene. Peter Johan |
||
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik drink geen alcohol dus ook geen advokaat.
Die andere 'advokaat' lust ik echter wel. ![]() De forumleden heb ik nooit inlichtingen gegeven over mijn vorig leven. Waarom zou ik dat dan nu doen? Omdat jij één van mijn antwoorden op jouw aantijgingen per PB misbruikt? Maak jij er misschien een gewoonte van op dergelijke wijze met privé-informatie om te springen? 8) Je beseft toch dat je hiermee één van de forumregels overtreedt?