Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2006, 17:35   #101
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MARE Bekijk bericht
Jongen, je hebt dringend medische hulp nodig. Leg mij maar eens uit hoe je in de praktijk je plannetjes wil uitvoeren en ik zal je met overtuigende argumenten stap voor stap teleurstellen. Je bevestigd inderdaad in een utopische wereld te leven. Ik hoop dat je nog in je puberteit zit, dan kan ik er begrip voor opbrengen.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:36   #102
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jongen, je hebt dringend medische hulp nodig. Leg mij maar eens uit hoe je in de praktijk je plannetjes wil uitvoeren en ik zal je met overtuigende argumenten stap voor stap teleurstellen. Je bevestigd inderdaad in een utopische wereld te leven. Ik hoop dat je nog in je puberteit zit, dan kan ik er begrip voor opbrengen.
MARE en z'n aloude 'discussie' manieren...
tssss MARE m'n beste je zou eens moeten beginnen inzien dat schelden niet de beste manier is om een dialoog te hebben (ZELF als de tegenpartij heftruck is).

In de plaats van dit antwoord had je misschien meteen to the point kunnen antwoorden en direct je argumenten zeggen...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:36   #103
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Wat? Stil gevallen? De relaiteit is te moeiljik zeker? Allé, hoe ga je je plannetjes praktisch uitvoeren?
MARE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:39   #104
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
tssss MARE m'n beste je zou eens moeten beginnen inzien dat schelden niet de beste manier is om een dialoog te hebben (ZELF als de tegenpartij heftruck is).

In de plaats van dit antwoord had je misschien meteen to the point kunnen antwoorden en direct je argumenten zeggen...
Ik scheld toch niet. Ik geef hem de bezorgde raad om een geneesheer of psycholoog te raadplegen. Ik wil enkel de mensen helpen. Hehehe. Kan moeilijk argumenten naar voor brengen op hetgeen gezegd is. Is niet concreet genoeg. Kan enkel beantwoord worden met gelijkaardige algemeenheden waardoor de discussie eindeloos zou aanslepen.

Laatst gewijzigd door MARE : 9 november 2006 om 17:39.
Oud 9 november 2006, 17:40   #105
Heftruck

Standaard

Citaat:
Wat? Stil gevallen? De relaiteit is te moeiljik zeker? Allé, hoe ga je je plannetjes praktisch uitvoeren?
Sorry hoor, maar na mij subtiel te willen bestempelen als gek ga ik die moeite niet doen.
Oud 9 november 2006, 17:41   #106
Heftruck

Standaard

Citaat:

Ik zal dan maar niet zeggen wat ik van jou vind.
Oud 9 november 2006, 17:47   #107
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry hoor, maar na mij subtiel te willen bestempelen als gek ga ik die moeite niet doen.
Flauw. Je geeft mij eerder de indruk dat je niet verder kan dan je algemeenheden.
Oud 9 november 2006, 17:49   #108
Heftruck

Standaard

Citaat:
Flauw. Je geeft mij eerder de indruk dat je niet verder kan dan je algemeenheden.
Noem het dan luiheid. Als je weet wat libertarisme inhoudt, dat is wat ik aanhang.
Oud 9 november 2006, 17:50   #109
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Nog wat meer volk in dit al overbevolkte land proppen! De Vlaamse overheid is nu al wanhopig op zoek naar 80.000 bouwpercelen!
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:52   #110
largo_w

Standaard

Citaat:
Ik zal dan maar niet zeggen wat ik van jou vind.
best
Oud 9 november 2006, 17:53   #111
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Nog wat meer volk in dit al overbevolkte land proppen! De Vlaamse overheid is nu al wanhopig op zoek naar 80.000 bouwpercelen!
en defentie zoekt 1500 werknemers
Oud 9 november 2006, 17:53   #112
largo_w

Standaard

Citaat:
Dat vind ik spijtig...
Nu moet ik u wel zeggen als u altijd zo gaat reageren gaat u nooit een discussie eindigen met MARE dus begin er dan gewoon niet aan...
Oud 9 november 2006, 17:57   #113
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb er geen enkel probleem mee om de zogenaamde sans-papiers identiteitspapieren te geven, mits zij dan de Belgische wetgeving respecteren.

Uiteraard is zoiets vrij moeilijk op een klein territorium als België, maar 't is zeker niet onmogelijk en ik ben er helemaal voorstander van, mits een aantal andere wetswijzigingen gemaakt worden en enkele instituten afgeschaft worden. Helaas zijn die nogal ingrijpend en 't is beter om stapje bij beetje te gaan.
Hoeveel huizen hebt ge al gebouwd om die mensen in onder te brengen ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 18:07   #114
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en defentie zoekt 1500 werknemers
Ja, maar dat zijn 'vrijwilligers'
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 18:12   #115
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Ja, maar dat zijn 'vrijwilligers'
Hehe en daar zit mijn enigste bezwaar van de integratie van andere volkeren...(of toch dit is de grootste brok op dewelke ik vaak blijf kauwen)
Oud 9 november 2006, 18:31   #116
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overdrijvingen en koppelverkoop zijn twee stokpaardjes van jou, he?

Ten eerste kan je moeilijk spreken van "op de wenken bedient worden" als het gaat om het behoud van leven. Dat is een fundamenteel recht. Teruggaan naar Iran is geen optie. Dat zij liever zichzelf in de dood willen storten in plaats van terug te keren, dat is enorm veelzeggend. Hoeveel belgen heb jij al naar Iran zien gaan om asiel aan te vragen?

Ten tweede vind ik dat ook vreemdelingen voor zichzelf moeten werken, mits ze daarvoor de kans krijgen. En hoewel ik geen voorstander ben van de sociale zekerheid, zijn er genoeg vreemdeling die WEL bijdragen en belastingen betalen.
Jonge ge Moet hier niet dramatisch gaan doen hé. U vindt personen die deze klote regering komen chanteren om zo nog een tijd op onze kosten te komen leven normaal. Als u zo medelevend bent zoals u zichzelf wil verkopen, wel neem ze in huis en zorg ervoor, deel er 'UW' loon mee en zorg dat ze niets te kort komen niemand zal het u verhinderen. Is al vernoemd op dit forum, wij zijn niet het OCMW van de wereld. Wat betreft uw asielzoekers. Weet niet in hoeverre het klopt dat ze de kerkvloer hadden overgoten met benzine. Als dit klopt wel edelmoedige dat is dan het bewijs welk respect dat uw asielzoekers hebben voor de kerk ons geloof en de gastvrijheid. Dezelfde kerk in brand steken waar ze ik weet niet hoelang onderdak hebben bekomen betuigt van zeer weinig respect voor het gebouw en voor de priester die hun onderdak heeft verleend. Dus heel simpel, de reden dat ze hun klote land zijn moeten ontvluchten hebben ze zelf hier vertoont. Zijn gewoon criminelen en waarom. Chantage is toch een misdaad of niet, gebouwen in brand willen steken of steken is toch een misdaad of niet. Dus edelmoedige neem ze in huis maar hou ze wel weg van brandbare producten.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 9 november 2006 om 18:35.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 18:34   #117
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Ik betwist dat recht. Als ik 50 Iranezen wil onderbrengen in mijn huis, dat gebouwd is op mijn grond en door mij betaald werd, vind ik niet dat de overheid het recht heeft mij tegen te houden. Nochtans is dat wat zij doet.

Wanneer heb ik hen ooit het recht gegeven dat te doen? Wanneer heb ik ooit aan anderen het recht gegeven geweld tegen mij te gebruiken?
Voila.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 18:34   #118
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Exactly. Criminaliseren van onschuldige mensen is een schande.
Once again, voila.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 18:40   #119
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Wie eens het verhaal van de Iraanse vluchtelingen ZELF wil horen, surf naar www.iranactua.info

Trouwens, hoe kan men tegen het regime van de mollahs in Iran zijn en claimen de democratische oppositie daar te steunen, als men Iraanse vluchtelingen wil terugsturen?
Oud 9 november 2006, 18:49   #120
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove Bekijk bericht
Wie eens het verhaal van de Iraanse vluchtelingen ZELF wil horen, surf naar www.iranactua.info

Trouwens, hoe kan men tegen het regime van de mollahs in Iran zijn en claimen de democratische oppositie daar te steunen, als men Iraanse vluchtelingen wil terugsturen?
Omdat die Iraanse vluchtelingen daar misschien niets mee te maken hebben? Ze vallen in ieder geval niet onder de concentie van Genève.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be