![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10441 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de onzin die je ons probeert wijs te maken.
![]() |
![]() |
#10443 | |
|
![]() Citaat:
Het is toch goed voor te stellen in het politieke klimaat dat men zich er niet over durft uitspreken om zijn job te verliezen. Kom eens af met een sterker argument hé. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zonder enig bewijs beweert democratsteve dat ALLE politiemensen en brandweermannen van NY weten (geloven) dat het een inside-job was, en dan durf jij te zeggen dat onze argumenten zwak zijn. Neen, hoor. Als ALLE politiemensen en brandweermannenvan NY weten (geloven) dat het een inside-job was, dan komt dat massaal uit, dat is elementaire logica. Daar deze elementaire logica jouw stelling ondergraaft (want we horen nu eenmaal niks), zeg je dat het een "zwak argument" is. ![]() Wanneer komen de 9/11-believers eens met een degelijk argument? Een geloofwaardige smoking-gun? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 november 2006 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10445 | |
|
![]() Citaat:
Dus vanaf nu negeer ik je want je zit hier toch maar om te lullen.
![]() |
![]() |
![]() |
#10446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En je lult weer, zowel AEVanLoon als ik hadden het van in het begin over de politiemensen en brandweermannen uit democratsteve's post. Dat kan iedereen gewoon hierboven nalezen. ![]() Je moet niet bleiten dat ik reageer op wat jullie schrijven. Als jullie posts zo gemakkelijk te kraken zijn, misschien ligt dat wel aan hun ongelooflijk zwakke inhoud? In dit geval: de totaal ongefundeerde bewering dat ALLE politiemensen en brandweermannen weten (geloven) dat 9/11 een inside-job is onhoudbaar. Ipv van dat toe te geven klaag je erover dat ik daarop inga! ![]() Of je me nu negeert of niet, daar lig ik nu echt niet van wakker. Alsof believers ooit inhoudelijk op de tegenargumenten ingaan.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 november 2006 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10447 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NIET steve heeft beweerd dat alle politiemensen......... Steve CITEERDE een brandweerman. DIE heeft dat dus beweerd. Waarom doe je dit eigenlijk? Je ligt hier altijd maar te zeuren over "persoonlijke aanvallen", maar hoe noem je wat jij hier nu doet? Je liegt gewoon door te stellen dat IK dit heb beweerd. Iemand vals beschuldigen van uitspraken die hij niet heeft gedaan, is nog erger dan een persoonlijke aanval. En nu kan je weer gaan zeuren dat ik je persoonlijk aangevallen heb omdat ik gezegd heb dat je leugens vertelt. In ieder geval kan iedereen mijn citaat lezen en vasstellen dat je me (weer maar eens) vals hebt beschuldigd. ![]()
![]() |
![]() |
#10448 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
[/FONT] Laatst gewijzigd door eti1777 : 11 november 2006 om 00:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10449 |
Banneling
|
![]() Grappige signature, Eti.
Vooral als je weet dat ettelijke mensen (waaronder ikzelf) al verscheidene keren Pindar hebben uitgenodigd om te praten over zijn onderzoek : hoe hij dat heeft uitgevoerd, cross checks, bronnen, getuigen etc. en welke methodologie hij gebruikt etc. 1 antwoord : stilte. Wat is dan de conclusie? Ik ben wel zeker dat Pindar geen kaas heeft gegeten van 'onderzoek' en zelfs ronduit hypocriet is : ivm zijn eigen methodiek laat hij immers geen onderzoek toe (een afwijzingsreflex!), daar moeten we dus maar van aannemen dat die koosjer is. Snap je 't probleem? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 11 november 2006 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10450 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Wat te zeggen van de jouwe? Als iets op een conspiracysite staat is het voor jouw al de moeite niet waard en wordt het van op voorhand al afgeschreven- de inhoud is van geen tel...
Ligt nogal veel in de lijn van wat je conspiracionisten in je onderschrift verwijt lijkt mij. ![]() + dat het ook nog eens niet waar is en dat het nogal veralgemenend is. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 november 2006 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10451 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Krantenartikel van in de jaren '40 over de nazi's en een geheimzinnig defensiewapen (een soort ufo bol-achtig iets).
Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 november 2006 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10452 |
Minister-President
|
![]() Nog wat foto's van vreemde ufo-achtige objecten van de nazi's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10453 |
Minister-President
|
![]() Nog enkele.
![]() |
#10454 |
Minister-President
|
![]() Nog 2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10455 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wel een wazige foto, en dat voor een natie die in staat is UFO's te laten vliegen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10456 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10457 |
Minister-President
|
![]() Weet iemand hier meer over?
The Federal Republic of Germany is a substitute nation until Germany has a peace treaty. An official NATO law states that until that peace treaty has been signed, the borders of 1937 of the German Reich still apply legally. Because of this NATO law, colonies of the German Reich still exist in total legality today. And according to NATO law the German Reich’s colonies are absolutely legal. The same with the colony Neuschwabenland, which you will still find on maps of the South Pole of the 70s. Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 november 2006 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij nam kritiekloos dat citaat over. Nu blijkt dat deze straffe bewering niet houdbaar is neem je daar afstand van. Ik lieg niet, jij probeert je van een idiote uitspraak die je zelf gepost hebt te distantiëren. Een nuance die iedereen wel duidelijk zal zijn. Nogmaals opmerken dat jouw verwoede pogingen mij als persoon op dit forum te discrediteren weinig meer doen dat de leegte van jouw "argumenten" te benadrukken. Nog een nuance (personen tov argumenten of meningen) die jou ontgaat. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 november 2006 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10459 |
Minister
|
![]() vraagje aan de NWO'ers: was hitler lid van NWO?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10460 |
Minister-President
|
![]() Hitler had niks te zeggen.
Hij was lid van de Thule Society.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 november 2006 om 11:33. |
![]() |
![]() |