Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 november 2006, 17:37   #10441
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht

Het citaat van democratsteve stond erbij. Lees de posts waarop je reageert voor je onzin neerschrijft.
Bedoel je dit citaat?

Citaat:
Heb je die getuigenissen van enkele brandweerlui en politieagenten gehoord in dat filmpje dat enkele dagen geleden gepost is?
Zij zegden iets in de aard van:
"Firefighters, policeman, they all know (believe) it was an insidejob, but the are afraid to loose their job and that's why they silent".
Dat wil toch niet zeggen dat ze in de samenzwering zitten?
Oud 10 november 2006, 17:42   #10442
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dat wil toch niet zeggen dat ze in de samenzwering zitten?
Ze WETEN of GELOVEN ALLEN dat het een inside-job was, en ze zullen ALLEN voor EEUWIG en ALTIJD zwijgen!

Dat is de onzin die je ons probeert wijs te maken.
Oud 10 november 2006, 17:46   #10443
exodus

Standaard

Citaat:
Ze WETEN of GELOVEN ALLEN dat het een inside-job was, en ze zullen ALLEN voor EEUWIG en ALTIJD zwijgen!

Dat is de onzin die je ons probeert wijs te maken.
Zever niet hé. En wat dan nog als er een spreekt? Dan zal hij op de Alex Jones show komen en zeggen dat hij erin gelooft dat het een inside job is. Dan wordt hij gewoon toegevoegd aan het al lange lijstje van personen die inzien dat 9/11 een inside job is.

Het is toch goed voor te stellen in het politieke klimaat dat men zich er niet over durft uitspreken om zijn job te verliezen.

Kom eens af met een sterker argument hé. Dit is echt het bespreken niet waard.
Oud 10 november 2006, 17:49   #10444
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zever niet hé. En wat dan nog als er een spreekt? Dan zal hij op de Alex Jones show komen en zeggen dat hij erin gelooft dat het een inside job is. Dan wordt hij gewoon toegevoegd aan het al lange lijstje van personen die inzien dat 9/11 een inside job is.

Het is toch goed voor te stellen in het politieke klimaat dat men zich er niet over durft uitspreken om zijn job te verliezen.

Kom eens af met een sterker argument hé. Dit is echt het bespreken niet waard.

Zonder enig bewijs beweert democratsteve dat ALLE politiemensen en brandweermannen van NY weten (geloven) dat het een inside-job was, en dan durf jij te zeggen dat onze argumenten zwak zijn.

Neen, hoor. Als ALLE politiemensen en brandweermannenvan NY weten (geloven) dat het een inside-job was, dan komt dat massaal uit, dat is elementaire logica. Daar deze elementaire logica jouw stelling ondergraaft (want we horen nu eenmaal niks), zeg je dat het een "zwak argument" is.

Wanneer komen de 9/11-believers eens met een degelijk argument? Een geloofwaardige smoking-gun?

Laatst gewijzigd door Firestone : 10 november 2006 om 17:50.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2006, 17:52   #10445
exodus

Standaard

Citaat:

Zonder enig bewijs beweert democratsteve dat ALLE politiemensen en brandweermannen van NY weten (geloven) dat het een inside-job was, en dan durf jij te zeggen dat onze argumenten zwak zijn.

Neen, hoor. Als ALLE politiemensen en brandweermannenvan NY weten (geloven) dat het een inside-job was, dan komt dat massaal uit, dat is elementaire logica. Daar deze elementaire logica jouw stelling ondergraaft (want we horen nu eenmaal niks), zeg je dat het een "zwak argument" is.
Je focust je weer op dat ene zinnetje om de discussie af te leiden, je bent echt kwaadwillig. Dat ene zinntje heeft niets te maken met waar we gestart waren. Namelijk het argument van Aevaloon en jou dat zegt dat er wel iemand uit de biecht zou klappen die in de samenzwering zit. Groot verschil.

Dus vanaf nu negeer ik je want je zit hier toch maar om te lullen.
Oud 10 november 2006, 17:59   #10446
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je focust je weer op dat ene zinnetje om de discussie af te leiden, je bent echt kwaadwillig. Dat ene zinntje heeft niets te maken met waar we gestart waren. Namelijk het argument van Aevaloon en jou dat zegt dat er wel iemand uit de biecht zou klappen die in de samenzwering zit. Groot verschil.

Dus vanaf nu negeer ik je want je zit hier toch maar om te lullen.
Ah, de argumenten zijn op, het schelden begint.

En je lult weer, zowel AEVanLoon als ik hadden het van in het begin over de politiemensen en brandweermannen uit democratsteve's post. Dat kan iedereen gewoon hierboven nalezen.

Je moet niet bleiten dat ik reageer op wat jullie schrijven. Als jullie posts zo gemakkelijk te kraken zijn, misschien ligt dat wel aan hun ongelooflijk zwakke inhoud?

In dit geval: de totaal ongefundeerde bewering dat ALLE politiemensen en brandweermannen weten (geloven) dat 9/11 een inside-job is onhoudbaar.
Ipv van dat toe te geven klaag je erover dat ik daarop inga!

Of je me nu negeert of niet, daar lig ik nu echt niet van wakker. Alsof believers ooit inhoudelijk op de tegenargumenten ingaan.

Laatst gewijzigd door Firestone : 10 november 2006 om 18:02.
Oud 10 november 2006, 20:59   #10447
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit is weer eens zo'n voorbeeld van hoe je woorden in iemands mond wil leggen die hij totaal niet gezegd heeft.
NIET steve heeft beweerd dat alle politiemensen.........
Steve CITEERDE een brandweerman. DIE heeft dat dus beweerd.
Waarom doe je dit eigenlijk?
Je ligt hier altijd maar te zeuren over "persoonlijke aanvallen", maar hoe noem je wat jij hier nu doet?
Je liegt gewoon door te stellen dat IK dit heb beweerd.
Iemand vals beschuldigen van uitspraken die hij niet heeft gedaan, is nog erger dan een persoonlijke aanval.
En nu kan je weer gaan zeuren dat ik je persoonlijk aangevallen heb omdat ik gezegd heb dat je leugens vertelt.
In ieder geval kan iedereen mijn citaat lezen en vasstellen dat je me (weer maar eens) vals hebt beschuldigd.
Oud 11 november 2006, 00:00   #10448
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Wel, als dat zo zou zijn, ben ik nog meer dan voorheen er gerust op dat de "waarheid" die door al die mensen verzwegen wordt vroeg of laat toch aan het licht zal komen.
Zoveel mensen kunnen niet allemaal tegelijk jarenlang monddood gehouden worden.
Volgens Gordon Cooper kon het wel voor de UFO's;

Citaat:
I don’t know why [it is kept so secret]. In my opinion, I think they were worried it would panic the public if they knew that someone had vehicles that had this kind of performance way back right after WWII. So they started telling lies about it. Then I think they had to cover it with another lie, tell another lie to cover their first lie and now they don’t know how to get out of it. Now it is going to be so embarrassing to admit that all of these administrations have told a lot of untruths. It will be embarrassing to get out of it.
JF: Do you think they want to get it out?
GC: I think that basically each and every President would probably like to get out of it, come clean on the deal and not have to continue to tell untruths. Eventually something is going to happen that will make all of them have egg all over their faces and they are going to have to admit that they haven’t been truthful at all.
JF: Who has kept this secret?
GC:Well, somebody has kept it pretty secret for quite a while, haven’t they?
http://www.gaiaguys.net/Cooper.htm

[/FONT]

Laatst gewijzigd door eti1777 : 11 november 2006 om 00:02.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2006, 10:35   #10449
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Grappige signature, Eti.

Vooral als je weet dat ettelijke mensen (waaronder ikzelf) al verscheidene keren Pindar hebben uitgenodigd om te praten over zijn onderzoek : hoe hij dat heeft uitgevoerd, cross checks, bronnen, getuigen etc. en welke methodologie hij gebruikt etc.

1 antwoord : stilte.

Wat is dan de conclusie?
Ik ben wel zeker dat Pindar geen kaas heeft gegeten van 'onderzoek' en zelfs ronduit hypocriet is : ivm zijn eigen methodiek laat hij immers geen onderzoek toe (een afwijzingsreflex!), daar moeten we dus maar van aannemen dat die koosjer is.

Snap je 't probleem?

Laatst gewijzigd door parcifal : 11 november 2006 om 10:37.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2006, 10:52   #10450
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Grappige signature, Eti.
Wat te zeggen van de jouwe? Als iets op een conspiracysite staat is het voor jouw al de moeite niet waard en wordt het van op voorhand al afgeschreven- de inhoud is van geen tel...
Ligt nogal veel in de lijn van wat je conspiracionisten in je onderschrift verwijt lijkt mij.
+ dat het ook nog eens niet waar is en dat het nogal veralgemenend is.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 november 2006 om 10:55.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2006, 10:53   #10451
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Krantenartikel van in de jaren '40 over de nazi's en een geheimzinnig defensiewapen (een soort ufo bol-achtig iets).
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  RFZ-FooFighter2d-gr.jpg‎
Bekeken: 115
Grootte:  48,6 KB
ID: 15697  

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 november 2006 om 11:01.
Oud 11 november 2006, 10:56   #10452
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Nog wat foto's van vreemde ufo-achtige objecten van de nazi's.
Bijgevoegde miniaturen

Naam:  rfz.jpg‎
Bekeken: 113
Grootte:  24,4 KB
ID: 15698  

Naam:  RFZ2.jpg‎
Bekeken: 117
Grootte:  41,0 KB
ID: 15699  

Naam:  rfz3.jpg‎
Bekeken: 109
Grootte:  59,7 KB
ID: 15700  

Oud 11 november 2006, 10:57   #10453
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Nog enkele.
Bijgevoegde miniaturen

Naam:  rfz&.jpg‎
Bekeken: 106
Grootte:  23,7 KB
ID: 15702  

Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 11 november 2006, 11:00   #10454
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Nog 2.
Bijgevoegde miniaturen

Naam:  rfz4.jpg‎
Bekeken: 114
Grootte:  84,9 KB
ID: 15705  

Naam:  rfz6.jpg‎
Bekeken: 107
Grootte:  41,4 KB
ID: 15706  

Oud 11 november 2006, 11:13   #10455
@lpha
Parlementsvoorzitter

@lpha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Nog 2.
Wel een wazige foto, en dat voor een natie die in staat is UFO's te laten vliegen
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2006, 11:17   #10456
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha Bekijk bericht
Wel een wazige foto, en dat voor een natie die in staat is UFO's te laten vliegen
Ik post het maar, misschien heeft iemand er iets nuttigs of leerrijks over te vertellen. Ik uit me er niet expliciet over.
Oud 11 november 2006, 11:19   #10457
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Weet iemand hier meer over?

The Federal Republic of Germany is a substitute nation until Germany has a peace treaty.
An official NATO law states that until that peace treaty has been signed, the borders of 1937
of the German Reich still apply legally. Because of this NATO law, colonies of the German
Reich still exist in total legality today.
And according to NATO law the German Reich’s colonies are
absolutely legal. The same with the colony Neuschwabenland, which you will still find on
maps of the South Pole of the 70s.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 november 2006 om 11:27.
Oud 11 november 2006, 11:28   #10458
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Dit is weer eens zo'n voorbeeld van hoe je woorden in iemands mond wil leggen die hij totaal niet gezegd heeft.
NIET steve heeft beweerd dat alle politiemensen.........
Steve CITEERDE een brandweerman. DIE heeft dat dus beweerd.
Waarom doe je dit eigenlijk?
Je ligt hier altijd maar te zeuren over "persoonlijke aanvallen", maar hoe noem je wat jij hier nu doet?
Je liegt gewoon door te stellen dat IK dit heb beweerd.
Iemand vals beschuldigen van uitspraken die hij niet heeft gedaan, is nog erger dan een persoonlijke aanval.
En nu kan je weer gaan zeuren dat ik je persoonlijk aangevallen heb omdat ik gezegd heb dat je leugens vertelt.
In ieder geval kan iedereen mijn citaat lezen en vasstellen dat je me (weer maar eens) vals hebt beschuldigd.

Jij nam kritiekloos dat citaat over. Nu blijkt dat deze straffe bewering niet houdbaar is neem je daar afstand van.

Ik lieg niet, jij probeert je van een idiote uitspraak die je zelf gepost hebt te distantiëren. Een nuance die iedereen wel duidelijk zal zijn.

Nogmaals opmerken dat jouw verwoede pogingen mij als persoon op dit forum te discrediteren weinig meer doen dat de leegte van jouw "argumenten" te benadrukken. Nog een nuance (personen tov argumenten of meningen) die jou ontgaat.

Laatst gewijzigd door Firestone : 11 november 2006 om 11:29.
Oud 11 november 2006, 11:28   #10459
berre
Minister

berre's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar berre
Standaard

vraagje aan de NWO'ers: was hitler lid van NWO?
berre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2006, 11:30   #10460
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berre Bekijk bericht
vraagje aan de NWO'ers: was hitler lid van NWO?
Hitler had niks te zeggen.
Hij was lid van de Thule Society.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 november 2006 om 11:33.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be