![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1342 |
Gouverneur
|
![]() Als geld geen probleem is neem ik die van 1000 Euro, die van 100 Euro, misschien nog ééntje van 500 Euro om zeker te zijn dat er tenminste één is die mij volledig tevreden zal stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Hoe weet jij zeker hoever ze staan en in hoeverre ze de storingsfactor kunnen omzeilen?
![]() |
#1344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs oliefirma's (die niet kijken op een miljoen dollar links of rechts) gebruiken gewoonlijk kabeltriggering voor hun seismische research. Allemaal uilen natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik las bvb. laatst dat ze al kleding hebben die kogels tegenhoudt. Je drenkt de kleding in een product en als het dan in aanraking komt met een kogel houdt ze deze tegen. ![]() Enkel het leger etc. heeft daar toegang toe volgens mij. Met allerlei wapens is dat z en met detonaters is dat allicht niet anders..
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 november 2006 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1347 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1348 |
|
![]() Valt te bezien in welk frequentiegebied men werkt en hoe complex de codering is opgesteld
![]() |
#1349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zulke zaken moet je allemaal met heel veel zakken zout nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat je wel weet wat ik bedoelde, hé?
![]() |
![]() |
#1351 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1352 |
Minister-President
|
![]() @ parci.
Ik lees je argumenten hoor, maar geef nou gewoon eens toe dat noch ik, noch jij, nog lex..... weten wat het Pentagon vandaag kan. Dat jij geen weet hebt van een redelijk tot uiterst betrouwbaar remote systeem om die eventuele explosieven te triggeren, betekent toch helemaal niet dat "zij" het niet kunnen hebben. En wat de locatie betreft, heb ik je al een paar vragen gesteld een paar pagina's geleden. (lex ook) Ben je niet op in gegaan. Jij kan gewoon niet weten of er al dan niet de mogelijk bestond deze charges te plaatsen in een zone die veilig was voor de inlag en daaropvolgende brand. Laatst gewijzigd door democratsteve : 16 november 2006 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 |
Gouverneur
|
![]() Flight Data Recorder vlucht 77 vrijgegeven door http://www.ntsb.gov/
komt niet overeen met official story. http://www.youtube.com/watch?v=i-Q8nSEeUec Met een diepere analyse; http://pilotsfor911truth.org/pentagon.html (met twee interessante telefoongesprekken en een simulatie van de 360° turn en final aproach) http://www.ntsb.gov/info/foia_fri.htm En op het einde van deze pagina vind je een lijst van 'Releasable Items'. Laatst gewijzigd door eti1777 : 18 november 2006 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1354 | |
|
![]() Er is een video opgedoken op google video waarin een brandweerman in zijn verklaring zegt dat er poelen van gesmolten staal gevonden zijn. Dit is belangrijk want het duidt aan op eht gebruik van thermiet. De branden veroorzaakt door kerosine kunnen de temperateren niet bereiken om staal te smelten.
De brandweerman zegt duidelijk dat het gaat om vloeibaar staal, zoals in een metaalbewerkingsfabriek. Wederom weer eens een bewijs voor controlled demolition. Hier is het filmpje http://video.google.com/videoplay?do...ocidfeed&hl=en Onderstaande artikel geeft nog veel meer argumenten. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1356 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1357 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel "onze" believers hier geregeld voor vermaak zorgen, is the "real thing", de Amerikaanse "Truth Movement", pas echt entertainment.
Vorige week maakte Alex Jones zich al zorgen dat de "Truth Movement" stervende is. Nu is het hommeles bij de zelfverklaarde "Scholars for 9/11 Truth"! Blijkbaar is Steven Jones in open conflict geraakt met James H. Fetzer, de stichter van "Scholars for 9/11 Truth". De reden lijkt te zijn dat Fetzer niet meer gelooft dat therm?te, het geesteskindje van Steven Jones, voldoende is om de torens neer te halen. Hij neigt nu naar Judy Wood (zij het voorlopig nog met voorbehoud), die al eerder met Steven Jones had gebroken. Judy Wood's theorie is dat de torens met ... ruimtewapens zijn neergehaald! ![]() Steven Jones kan er niet mee lachen (ik krijg er bijna sympathie voor) en wil nu de controle op de website van "Scholars for 9/11 Truth" van Fetzer overnemen. Fetzer boos dus, en hij publiceert een open brief aan Steven Jones, met een in vitriool gedoopte pennetje geschreven! ![]() De brief is prachtige lectuur, dit citaatje vind ik gewoon de max: Citaat:
![]() Alle gekheid op een stokje, ik denk dat Steven Jones stilaan doorheeft met wat voor ***knips*** hij zich heeft omringd.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 november 2006 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof al lang niet meer in de 'geniale prof' in zijn geheime lab die baanbrekende en geheime ontwikkelingen doet. Dat is zo comic-book - achtig (X-man, Superman, Spiderman etc.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1360 |
|
![]() Inderdaad, blijkbaar blijft het hierop heel stil.
![]() |