![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10761 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wordt het niet eens tijd dat je zelf weet welke scheldtirades je allemaal op dit forum post, en die dan kadert in de naam van 'een gegronde discussie voeren'?. Zolang niet aan jouw eisen hiervoor voldaan wordt, dan vraag je om links naar je eigen posts.. ![]() Idd, deze post is een uiting van ongenoegen. Maar dat jij deze soap blijft voeden is niet mijn aandeel. Mijn volgende post zal een inhoudelijke bijdrage inhouden, beloofd. Maar ik kan geen wederkerigheid verlangen als ik voortga op wat ik hier lees. Geen probleem, al hoop ik dat andere anonieme lezers wel door deze glazen wand kunnen kijken. Spijtig dan maar, en toch blijf ik geloven dat kwaliteit nog steeds belangrijker is dan kwantiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10762 |
Parlementslid
|
![]() Zegt dat eens tegen Exodus en Pindar
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fraai, hoor. ![]() Ik zal je een tipje geven: meningen moet men op dit forum niet sparen, personen wel. Een kleine nuance die sommigen ontgaat. Dat jij er niet tegen kan dat jouw heilige huisjes hier worden ingetrapt, dat is jouw probleem. Noch ik, noch andere lemmings, zullen zwijgen omdat jij tegen "foute meningen" niet bestand bent. En wees gerust, ik zal niet schelden.
![]() |
![]() |
#10764 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pindar mag dan misschien wel veel copy pastes posten, hij houdt het inhoudelijk en diegene die het interesseert kunnen er iets aan hebben. Firestone is er mede voor verantwoordelijk dat deze draad zo lang is geworden, en dat er dikwijls lange discussies inzitten.
Laatst gewijzigd door exodus : 22 november 2006 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10765 | |
|
![]() Hier een stukje uit de speech van Alex Jones die hij hield tegenover het hotel waar de bilderberg conferantie doorging, met een megafoon goed luid zodat de Bilderbergers het konden horen:
Citaat:
http://prisonplanet.com/articles/nov...eclaration.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#10766 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10767 | |
|
![]() Citaat:
Dit is echt retoriek van niks. Had Lex al niet eens Jones in zijn hemd gezet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10768 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is bin Laden ooit veroordeeld voor de aanslag van 11 september? ![]()
![]() |
![]() |
#10769 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarmee je dus eigenlijk iederéén beledigd.
![]() |
![]() |
#10770 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10771 | |
|
![]() Niemand. Niemand hoeft zich boven de mensen of de maatschappij te stellen zoals zij doen.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10772 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarmee je dus eigenlijk iederéén beledigd, die de officiele versie over 9/11 niet gelooft. En omdat je anders toch maar weer gaat zeuren dat ik je beschuldig zonder "bewijs", hier enkele voorbeelden van citaten van uw hand. "Tja, we moeten de theorieën van de believers echt niet ridiculiseren. Dat doen ze zelf wel ... Geen wonder dat ze nooit een coherente theorie geven met AL hun beweringen in één verhaal. Dan blijkt onmiddellijk hoe lachwekkend het is." "Jullie wereldbeeld is simplistisch omdat jullie denken dat één groep alles kan doen en dat niemand (behalve enkele slimmeriken) er iets van merkt! In de echte complexe wereld kan dit gewoonweg neit." "Ik vraag me wel af wie "jullie mensen" wel zijn? Een aparte soort? " "Ik zal deze sekte maar gerust laten. Ze overtuigen enkel zichzelf met hun onzin." "democratsteve denkt echt dat hij met zijn onnozel cafépraat een wetenschappelijk document gaat ontkrachten." "Meer dan cafépraat is het niet. De NIST-verslagen houden (uiteraard) rekening met de structuur van het WTC. Alléén naïeve geïndoctrineerde believers kunnen geloven dat men in een publiek document de steunkolommen negeert!" Zo, voldoende of wil je nog wat voorbeelden? ![]() En uiteraard, wanneer je constant zulke dingen naar je hoofd krijgt geslingerd, dan wordt dat al eens te veel voor een mens, en reageert hij met een scheldwoord of zoeits. Ik vermoed zelfs dat je expres zulke beledigen post om de persoon in kwestie uity z'n tent te lokken. En dan kan jij maaaanden aan eens stuk daarover blijven zeuren.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 22 november 2006 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10773 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Jij post dat de Fed geld uitleent aan de staat, de staat daar rente op betaalt en dat die rente naar de staat gaat? Dat staat niet in dat boek wat ik gelezen heb, vandaar dat ik er over doorvraag mits me dat nogal bizar lijkt.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 november 2006 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10774 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10775 |
Minister-President
|
![]() Hoeft niet per sé. Het is duidelijk.
![]() Sterke post (allez, het gedeelte dat ik niet citeerde).
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 november 2006 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10776 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10777 |
|
![]() Hier blijkt toch weer dat enkele mensen (die niet zoveel aan de discussie deelnemen) toch commentaar hebben op Firestone "de koningin van de rede en de correctheid" (ahum ahum).
![]() |
![]() |
#10778 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is wel de hoofdverdachte én hij heeft bekend dat ie het gedaan heeft én er zijn getuigen die de hijackers in zijn nabijheid in Afganistan hebben gesignaleerd. Al bij al een easy case lijkt me. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10779 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10780 |