Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2006, 19:01   #10861
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Eenvoudig gesteld:
Een eeuwenoude samenzwering die tot doel heeft te komen tot één wereldregering gecontroleerd door een beperkte elite.
Haast al die elitaire, adellijke, aristocratische typen zitten in zo'n ordes, hun doel in het leven is niet de mensen helpen, maar zelf meer verkrijgen. In die ordes groeien ze dichter naar mekaar toe.
Citaat:
Hier had ik graag wat meer over vernomen.
They have a lot of skeletons in their closets.
Citaat:
Andrew Bertie is inderdaad grootmeester en van ver gerelateerd met de koningin van Engeland. So what?
Dat het één kliek is die alleen rekening houdt met zichzelf die adel.

Citaat:
Inderdaad en deze relatie is nooit een geheim geweest, integendeel.
Ik wil direct een opmerking geven:
De orde heeft als souvereine organisatie geen politieke betrekkingen met Engeland, de Verenigde Staten of Israël.
Ja, en onze koning heeft ook geen politieke macht.

Je zegt dat de relatie nooit een geheim is geweest, integendeel.
Wel, het is ook geen geheim wat voor mensen het zijn. Ze zijn apart al machtig, samen nog machtiger en ze geven niet om het volk, ze willen enkel meer macht.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 19:01   #10862
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Je stelt het te simpel voor. Je moet de juiste "angle" vinden om de informatie hollistisch te bekijken.
Wat is dat? De zaak hollistisch bekijken?
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 19:04   #10863
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Wat is dat? De zaak hollistisch bekijken?
Een "birds eye view als het ware". Het geheel bekijken en elk deel in het geheel zien in plaats van elk deel afzonderlijk te zien tegenover het geheel.
Oud 23 november 2006, 19:04   #10864
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Haast al die elitaire, adellijke, aristocratische typen zitten in zo'n ordes, hun doel in het leven is niet de mensen helpen, maar zelf meer verkrijgen. In die ordes groeien ze dichter naar mekaar toe.

They have a lot of skeletons in their closets.

Dat het één kliek is die alleen rekening houdt met zichzelf die adel.

Ja, en onze koning heeft ook geen politieke macht.

Je zegt dat de relatie nooit een geheim is geweest, integendeel.
Wel, het is ook geen geheim wat voor mensen het zijn. Ze zijn apart al machtig, samen nog machtiger en ze geven niet om het volk, ze willen enkel meer macht.
Lex,

Welke samenzwering en bewijs ze?
Nadat je de samenzwering hebt bewezen, bewijs dan de relatie die de Maltezer orde ertoe heeft?

In je posts hierboven rammel je maar wat af, maar brengt niks aan.

Begin nu niet dat ik vervelende vragen stel, hé.
Je hebt het over een samenzwering en over de betrokkenheid van de Maltezer orde. Ik ga dus niet het tegendeel bewijzen, jij daarentegen moet je aantijgingen onderbouwen.
Ok?
Oud 23 november 2006, 19:10   #10865
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Ten eerste kan de Engelse Queen nooit lid zijn van de Orde aangezien de eerste vereiste is Katholiek zijn. De Queen is tot nader order hoofd van de Anglicaanse Kerk en bijgevolg niet Katholiek.
Ik ga het eens opzoeken (dat zal wel niet meer vandaag lukken), het zou kunnen datr je gelijk hebt en dat het haar tenue van een andere orde was op de foto.

Citaat:
Je dient inderdaad gevraagd te worden, maar de invloed van de adel is zeer sterk teruggelopen en zeer veel mensen met verantwoordelijke, hoge functies binnen de orde zijn niet van adel.
Dat kan je wel zeggen, maar kan je het ook aantonen?

Citaat:
Verder kan ik nergens een blijk van berokkenheid zien in de poging een allesoverheersende wereldregering de vormen.
Dat is ook niet een expliciet doel van SMOM. Alleen is SMOM wel onder controle van een adellijke kliek die meer wil voor zichzelf en minder voor de rest-en dat mag je heel globaal interpreteren.
Oud 23 november 2006, 19:22   #10866
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Ik ga het eens opzoeken (dat zal wel niet meer vandaag lukken), het zou kunnen datr je gelijk hebt en dat het haar tenue van een andere orde was op de foto..
Ik heb hierboven een link gegeven met een overzicht van alle titels van haar.

Citaat:
Dat is ook niet een expliciet doel van SMOM. Alleen is SMOM wel onder controle van een adellijke kliek die meer wil voor zichzelf en minder voor de rest-en dat mag je heel globaal interpreteren.
Dit kan je aantonen? Of denk je gewoon dat dit zo is, zomaar?

Mijn vragen van hierboven blijven echter bestaan:
-welke samenzwering en bewijs ze?
-welke verband tussen de samenzwering en de Maltezer Orde en bewijs het?

Laatst gewijzigd door La Chunga : 23 november 2006 om 19:23.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 19:26   #10867
exodus

Standaard

Mag ik ook wel opmerken, en dit is geenszinds een bedoeling om bovenstaande vragen als nutteloos te bestempelen, dat we hier weer op een enorme detail gericht zijn. Uit de lijst van 300 organisaties in die figuur wordt er weer een gekozen waar men twijfels bij heeft en waar er niet zovee over geweten is. En die organisatie is veel minder belangrijk op politiek vlak dan bijvoorbeeld de Council on Foregn relations of skull en bones, waar de link met de NWO 100% kan bewezen worden en de bewijzen zeer sterk zijn, en die ook in de lijst staan.

Deze nuance wou ik toch even aanbrengen...
Oud 23 november 2006, 19:28   #10868
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag ik ook wel opmerken, en dit is geenszinds een bedoeling om bovenstaande vragen als nutteloos te bestempelen, dat we hier weer op een enorme detail gericht zijn. Uit de lijst van 300 organisaties in die figuur wordt er weer een gekozen waar men twijfels bij heeft en waar er niet zovee over geweten is. En die organisatie is veel minder belangrijk op politiek vlak dan bijvoorbeeld de Council on Foregn relations of skull en bones, waar de link met de NWO 100% kan bewezen worden en de bewijzen zeer sterk zijn, en die ook in de lijst staan.

Als je er niet zoveel over weet (en zeker als je geen bewijzen voor iets hebt), plaats het dan niet op die lijst.

Dat is trouwens ook mijn kritiek op de meeste believers. Je kunt er gewoonweg niet mee volstaan om een handje namen hier te droppen, wat insinuatues te plaatsen en dan te roepen dat de NWO bewezen is.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 23 november 2006 om 19:30.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 19:29   #10869
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat je hier schrijft is correct en absoluut geen geheim. Het is geenszins een bewijs dat de orde op deze of gene wijze bij een samenzwering zou zijn betrokken.
Dat het geen bewijs is weet ik wel. SMOM is wel onder controle van een adellijke kliek die meer wil voor zichzelf en minder voor de rest-en dat mag je heel globaal interpreteren.

Citaat:
Mij lijkt de link tussen de orde en het Engels koningshuis niet duidelijk. Integendeel zelfs ...
De link is de adel.

Citaat:
De foto van de koningin van Engeland is zo fake als maar kan zijn:
-bekijk de onduidelijkheid
-maar vooral: bekijk het kruis nog eens goed en probeer eens het gewicht van dat ding in te schatten.
De onduidelijkheid, tja, dat kan je moeilijk een oordeel op vellen. En het kruis is gewoon zo groot. Ik heb een foto van Bertie bijgevoegd met zo'n cape met groot kruis en nog één van Bertie met Knights in gelijkaardige cape op de achtergrond.

Citaat:
Maar soit..zij is geen lid van de Maltezer Orde.
Hoe zou het ook kunnen?
De Maltezer Orde is Rooms-katholiek - een absolute vereiste voor elk lid - en wat is the queen? Het kan natuurlijk dat ze zich binnen het kader van de grote samenzwering in het geheim liet omdopen maar ik durf het te betwijfelen.

Een lijst van alle eretekens en ordelidmaatschappen etc. van de queen zie je hier: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...United_Kingdom
Ik heb me allicht van Orde vergist, ik moet het even natrekken, maar kan niet meer vandaag.
Ze was blijkbaar wel koningin van Malta.

Citaat:
Het kan natuurlijk dat ze een 'geheim lid' is, maar dat moet je dan wel even aantonen, natuurlijk.
Ja.
Citaat:
Ik kan wel aannemen dat binnen de orde allerhande han en spandiensten worden verleend tussen leden onderling maar verder dan dat gaat het ook niet.
En hoe weet jij waar zij op azen? Als je het verleden van die adel natrekt weetje toch genoeg zeker...

Citaat:
Dus de vraag: Is de Maltezer orde betrokken bij een samenzwering?
Welke samenzwering? Hoe is de orde erbij betrokken?

Redelijke vragen me dunkt...
SMOM is onder controle van een adellijke kliek die meer wil voor zichzelf en minder voor de rest-en dat mag je heel globaal interpreteren, zo machtig zijn ze wel.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  51.jpg‎
Bekeken: 106
Grootte:  73,7 KB
ID: 16133  

Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 23 november 2006, 19:32   #10870
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Als je er niet zoveel over weet (en zeker als je geen bewijzen voor iets hebt), plaats het dan niet op die lijst.
Ik heb het niet op de lijst geplaatst en ik heb de lijst niet geplaatst, JIJ hebt ze geplaatst!
Oud 23 november 2006, 19:33   #10871
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Lex,

Welke samenzwering en bewijs ze?
Nadat je de samenzwering hebt bewezen, bewijs dan de relatie die de Maltezer orde ertoe heeft?

In je posts hierboven rammel je maar wat af, maar brengt niks aan.

Begin nu niet dat ik vervelende vragen stel, hé.
Je hebt het over een samenzwering en over de betrokkenheid van de Maltezer orde. Ik ga dus niet het tegendeel bewijzen, jij daarentegen moet je aantijgingen onderbouwen.
Ok?
Niet ok nee. Het is al 10x aangehaald dat de SMOM niet expliciet naar een NWO streeft, maar dat ze gecontroleerd wordt door een adelijke kliek die meer wil voor zichzelf en niet om het volk geeft. Nogal wiedes dat ze in hun machtspositie in SMOM niet anders zullen denken/handelen dan in hun zakelijke leven en criminele leven.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 november 2006 om 19:39.
Oud 23 november 2006, 19:35   #10872
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dit kan je aantonen? Of denk je gewoon dat dit zo is, zomaar?
Dat leid ik af uit hun verleden en hun positie in de maatschappij vandaag in relatie tot de lidmaatschappen van de SMOM.

Ik kan het niet bewijzen nee, maar het is niet meer dan logisch. Een ander beeld dan wat ik gaf over de adel (vooral de eeuwenoude adel en de zeer rijke) lijkt mij zeer naïef.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 november 2006 om 19:40.
Oud 23 november 2006, 19:36   #10873
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het niet op de lijst geplaatst en ik heb de lijst niet geplaatst, JIJ hebt ze geplaatst!
Juist, hoe kan ik zo dom zijn dat te vergeten
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 19:38   #10874
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ah ok, ik heb niet gezien dat je het gequote had van Pindar, het was niet zo duidelijk.

Blijft het punt dat ik hetniet op die lijst heb gezet en dat ik die lijst niet geplaatst heb. Ik zou zo'n lijsten nooit plaatsen.
Oud 23 november 2006, 19:43   #10875
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:

Zeer terechte nuance.
Oud 23 november 2006, 19:55   #10876
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Dat het geen bewijs is weet ik wel. SMOM is wel onder controle van een adellijke kliek die meer wil voor zichzelf en minder voor de rest-en dat mag je heel globaal interpreteren..
Dus geen écht bewijs aandragen en dan maar in het wilde weg iets veronderstellen. Zoiets als: "Alle Nederlanders zijn gierig". Mooi bewijs, Lex.

Citaat:
De link is de adel.
Opnieuw mooie bewijsvoering: de adel is één pot nat of terug zoals hierboven: "Alle Nederlanders zijn gierig".

Citaat:
De onduidelijkheid, tja, dat kan je moeilijk een oordeel op vellen. En het kruis is gewoon zo groot. Ik heb een foto van Bertie bijgevoegd met zo'n cape met groot kruis en nog één van Bertie met Knights in gelijkaardige cape op de achtergrond.
Ik heb me allicht van Orde vergist, ik moet het even natrekken, maar kan niet meer vandaag..
Los van de foto. Ik denk dat het je begint te dagen dat de koningin van Engeland geen lid is van de Maltezer Orde en ten bewijze dus deze twee feiten:

-Bovenstaande link met opsomming van alle eretitels van de koningin van Engeland en de Maltezer orde staat er niet bij.
-De queen is hoofd van de angelsaksische kerk en is bijgevolg geen lid van de rooms-katholieke kerk. Dit laatste is een absolute vereiste om lid te kunnen zijn van de Maltezer orde.

Citaat:
Ze was blijkbaar wel koningin van Malta..
Ja, tot wanneer en wat zou zoiets te maken hebben met een lidmaatschap van de Maltezer orde die je haar wil aansmeren?
Ze is nog steeds staatshoofd van Australië, is ze daarom een kangoeroe?

Maar alle gekheid op een stokje:
Tot wanneer oefenden de Engelse vorsten het koningschap uit over Malta?
Wanneer werd de Maltezer orde uit Malta verdreven?
Wanneer kon de Maltezer orde terugkeren naar Malta?
Had de Engelse koningin ook maar iets te maken met die terugkeer?
Volgens mij niet maar jij gaat me uitleggen waarom het feit dat ze ooit staatshoofd was van Malta automatisch betekent dat ze lid is van de Maltezer Orde?

Citaat:
Ja.
Als overtuigend bewijsmiddel kan zoiets tellen.

Citaat:
En hoe weet jij waar zij op azen? Als je het verleden van die adel natrekt weetje toch genoeg zeker....
Ik zeg dat ik nog zou kunnen aannemen dat ze onderling han en spandiensten aan elkaar verlenen. Ik zeg nergens dat dit zo is.
Ik kan het aannemen omdat zoiets eigenlijk binnen elke vereniging voorkomt.

Onlangs kwam een vriend waarmee ik in een vereniging zit me vragen indien hij een vrachtwagen mocht gebruiken tijdens zijn verhuis. Denk je dat ik geweigerd heb omdat ik anders de indruk kon wekken dat we één of andere samenzwering smeedden om de 'macht te grijpen' binnen de vereniging?

Citaat:
SMOM is onder controle van een adellijke kliek die meer wil voor zichzelf en minder voor de rest-en dat mag je heel globaal interpreteren, zo machtig zijn ze wel.
Dat moeten we zomaar aannemen? Of zitten we hier weer bij: "Alle Nederlanders zijn gierig".
Oud 23 november 2006, 19:59   #10877
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:

Het komt niet goed uit omdat jullie niks kunnen bewijzen dus verwordt het tot een nutteloos detail?

Weeral hetzelfde liedje, Exodus? Het lukt niet om iets te bewijzen en het wordt iedereen duidelijk dat jullie er maar wat op los fantaseren vanuit vooroordelen en hop...hetgeen wat jullie niet kunnen bewijzen wordt plots onbelangrijk. What's next?

Deze nuance wou ik toch even aanbrengen.
Oud 23 november 2006, 20:08   #10878
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Niet ok nee. Het is al 10x aangehaald dat de SMOM niet expliciet naar een NWO streeft, .
Hoe streeft ze er dan wel naar: impliciet? Wat houdt dat impliciete dan wel in?

Citaat:
maar dat ze gecontroleerd wordt door een adelijke kliek .
De Maltezer orde wordt inderdaad gecontroleerd door de adel. En dan? Vrijheid van vereniging noemt zoiets en als die mensen elitair willen doen, dan doen ze maar.

Citaat:
die meer wil voor zichzelf en niet om het volk geeft. .
Ze hebben dit ergens in een oorkonde staan en je gaat een link geven naar de tekst ervan?

Citaat:
Nogal wiedes dat ze in hun machtspositie in SMOM niet anders zullen denken/handelen dan in hun zakelijke leven en criminele leven.
Vooral dat criminele leven van de Maltezer orde interesseert me. Welke misdaden pleegden ze zoal en kan je ze bewijzen? Of flapte je er gewoon iets uit.
Oud 23 november 2006, 20:21   #10879
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Dat leid ik af uit hun verleden en hun positie in de maatschappij vandaag in relatie tot de lidmaatschappen van de SMOM..
Je leidt dit af en dan volgt dit.

Citaat:
Ik kan het niet bewijzen nee, maar het is niet meer dan logisch.
Ik kan ook niet bewijzen dat alle Nederlanders gierig zijn, Lex, maar ik leid dat af uit hun positie in het verleden en het heden want dat is niet meer dan logisch.

Voil?*, ik ga het hierbij laten voor vanavond.
Oud 23 november 2006, 20:29   #10880
exodus

Standaard

Citaat:
Het komt niet goed uit omdat jullie niks kunnen bewijzen dus verwordt het tot een nutteloos detail?
Dat zeg ik toch niet, je legt me woorden in de mond. Die nuance van mij staat op zich en ik heb gezegd dat het niet mijn bedoeling was te minimaliseren. En toch kom jij ermee af.

Wij konden ook gewoon zeggen dat is Pindar die die lijst gepost heeft en het is Pindar zijn verantwoordelijkheid om het uit te leggen, dat zou ook ons goed recht zijn. Maar we gaan erop in, wat onze intentie aantoont om het te willen uitleggen.

Ik zou zo'n lijst niet posten. Die lijsten houden wel redelijk wat steek, maar dan krijg je sitauties zoals bovenstaande zoals wat heeft die te maken met een eeuwenoud complot etc. Die lijst is er niet om aan te tonen dat er een eeuwenoud compot heeft maar is gewoon een overzicht in een soort van pyramidestructuur.

Citaat:
Weeral hetzelfde liedje, Exodus? Het lukt niet om iets te bewijzen en het wordt iedereen duidelijk dat jullie er maar wat op los fantaseren vanuit vooroordelen en hop...hetgeen wat jullie niet kunnen bewijzen wordt plots onbelangrijk. What's next?
Ik zeg niet dat het onbelangrijk is,maar je hebt de orde van Malta niet nodig om de NWO te bewijzen. Kijk eens hoeveel de orde van Malta in de draad is genoemd tegenover te CFR, ik denk dat het 1 op 10.000 is ofzo. Wij maken er geen punt van jullie wel. Op de zaken waar wij wel een punt maken zoals de CFR en skull en bones zijn jullie beduidend stiller.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be