![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik vind het erg jammer. Schrik is voor mij iets anders. Het is een beetje zoals wanneer op het WK voetbal je favoriet eruit gekegeld wordt terwijl ze mooier voetbal brengen en de betere ploeg zijn.
Maar dat gevoel ken jij allicht niet, begrijp jij allicht niet, jij vindt deelnemen allicht belangrijker dan winnen. ![]() Citaat:
![]() ![]() Wat voor man zie jij? Wat voor man denk jij dat ik wil zijn en niet durf te zijn? Als je dat kan omschrijven kan ik antwoorden, eerder niet. Jij ziet allicht een bedrieger, dat is hij niet, het is een spel! De slechte verliezer in Paco, daar kan ik me wel in vinden, maar niet als het ten koste van mijn integriteit gaat in het echte leven, in een spel wel. Wat precies wat Paco daar lijkt te zijn zou ik willen, maar niet durven of kunnen zijn? ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 november 2006 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Aiai...nog 50 minuten...
![]() En Wendy staat ook op het punt om haar man te kiezen... ![]() Hopelijk kiest ze niet voor die kwal van een Curd. ![]() Frans! Kies Frans Wendy!!! ![]() Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 november 2006 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() En de man van Wendy is Frans!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 november 2006 om 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Paco niet genomineerd, Ivo jammergenoeg wel.
Remco gelukkig ook. Laten we hopen dat de rede zegeviert volgende maandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() nog niks weggeven he Lex, ik kijk dat vanavond hé !
ps was u maar wat aant kietelen met die Paco aan u te spiegelen hoor maar ik blijf er wel bij dat hij een psychopaat is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Vanavond?
![]() Citaat:
![]() Ik weet het niet. Ik denk dat hij in het echte leven heel anders is en dat je op hem kan rekenen, zeker de mensen die dicht bij hem staan. Hij draagt volgens mij zijn hart op zijn tong. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 17 november 2006 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Mensen, niet vergeten om vanavond te kijken naar de finale eh! Om 22.15.. 't gaat spannend worden!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Sorry, maar ergens lach ik wel in mijn vuistje...."Als ekke meei doen, dan moek winne... dan gaaik verre, wei ..." Schitterend en dan wint den grootste droogstoppel
![]() 'K had gelijk wat een kutprogramma ![]() Laatst gewijzigd door Monocle : 24 november 2006 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik wil u graag wijzen op mijn post nr 74 in deze draad ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Villa Politica?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Hij heeft zeker 15 keer gezegd : "Ek kan nie verliezen, ei". Waarop hij verloor van een panlat met een kippeborst. Voor een WestVlaming met zo'n instelling moet die ervaring, in bijzonder het net missen van 100 000 Euro, bijna tot een instant-coma leiden. ![]() Toch ben ik het meest ontgoocheld in Annus. Hoewel ze fysiek nogal mijn type is (dat haar!!), is wel duidelijk dat ze echt wel een real & total b*tch is. Pantoffel Nick : "Annuschka, je bent toch wel voorbij onze grenzen gegaan, nietwaar?" B*tch Annus : "Ja en nee. Allé nee. Ek ben e fuifbeesje eh, ge kent mij toch?" Waarop pantoffel Nick smolt en dom grijnzend in de verte staarde. ![]() Dan toch iets meer respect voor Paco die tenminste eerlijk durft te zijn tegen zijn wijfje. Keigoed programma, al bij al. En zoveel bruine mensen! Wijs. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 24 november 2006 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() zie hie vrijhezel ? ... wat is dan t probleme ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al eens aan een lief van an tzeijtje gedacht? Laatst gewijzigd door baarle : 24 november 2006 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Surtoe sjhriv'n es nie hemaklik ee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wavan mesjhie-en?
ejjetwa teeh'n de meinsch'n va 't zeijtje of etwa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() Jaja, open doel enzo
![]() Laten we zeggen dat ze zo goed mogelijk hun best hebben gedaan om mij volwassen te laten worden, of dat dit gelukt is??? ![]()
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Sjhriv'n es vriet moeilik