![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Anders wat betreft de democratische partijen die jij hier opnoemt. Jammer kan ik uiteraard geen concreet voorbeeld geven met namen gezien de confidentialiteit. Ik kan enkel zeggen dat wij gedegouteerd waren over bv uitvoer van machinegeweren naar Indonesie op het hoogtepunt van de economische crisis daar, en besteld in de crisis hé, gene flauwekul (en let wel hé: dat land had toen géén geld, het is betaald door de belgische belastingbetaler want uiteindelijk is het ganse zaakje moeten herschikt worden). Ik klaag de democratische partijen aan dat zij op systematische manier meewerken aan de verknechting en onderdrukking van mensengroepen in andere landen, niet enkel door de ondersteuning van de wapenexport, maar ook door het systematisch negeren van de schrijnende armoede en het gebrek aan echte ontwikkelingspolitiek, en het bevoordelen van export van kapitaalgoederen aan sommige landen op grond van het eigen gewin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik sla ze gewoon over. 'k heb geen zin om onzin te lezen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Telkens wordt de pers uitgenodigd en die zenden enkel het 'scherpste' uit van wat er gezegd werd, meestal totaal uit de context genomen. Vinden ze niks 'scherps' dan wordt het niet eens uitgezonden. Waarom denk je dat het Vlaams Belang de VRT subjectief noemt? Ik heb ooit eens geweten dat de CVP amper 350 mensen bij elkaar kreeg voor een meeting in Brugge terwijl er enkele straten verder 2500 man bijeen waren voor het Vlaams Blok en toch kwam enkel de CVP in het Nieuws en ze noemde de meeting een succes?! Je zou beter zelf eens gaan kijken. Dan kun je met eigen ogen vaststellen dat duizenden normaal deftige mensen daar naartoe gaan en toch enkel die drie skinhaeds die overigens niet welkom zijn in close-up gebracht worden. Dat is de waarheid feremans. Wie zei ook alweer dat het Vlaams Belang aan volksmisleidingen, desinformatie en sofisme doet? Hef je hand boven je hoofd en kijk eens in de spiegel wie er onder staat. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 november 2006 om 12:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gnn9ihnr Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 24 november 2006 om 13:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Schepen
|
![]() Het beleiden van je religie is dat de misstap van, iemand anders?
Laatst gewijzigd door DeoSolis : 24 november 2006 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Staatssecretaris
|
![]() Je springt van de hak op de tak. Probeer misschien eens een beetje klaarheid te scheppen. Wie wil je precies terugsturen, naar waar en om welke reden?
![]() |
#268 |
|
![]() Men zal zich moeten haasten met dat 'eerlijk' proces: gisteren werd in zekere zin het CS doorbroken in de Vlaamse Raad:
http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=1&id=349 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik maak mij de volgende bedenking: Is dit een verkeerde indruk van mij of zijn het effectief de grootste idioten die menen op de meest persistente wijze de meest achterlijke proza te moeten rondstrooien? Citaat:
De Standaard noemt hem "warrig" Het nieuwsblad "dwarsligger van beroep" En niet te vergeten dat dit de "spirit-bevriende" pers is waar ze zelfs wauwelende beroepsidioten als een Bert Anciaux nog "hip" vinden.
![]() |
![]() |
#270 |
|
![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 24 november 2006 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#273 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Feremanske, het haatzakje, verzon weer maar eens halve waarheden met het doel de lezers te doen twijfelen. O neen vertel mij dan eens (zonder hatelijk te schelden) waarom de rechters dat niet zijn en waarom ze géén vonnissen verzinnen en waarom ze geen wetten verzinnen. Is het niet zo dat rechters ook maar ordinaire mensen zijn met gebreken, tekort komingen en soms ook eens tekort schieten in het nadenken over bepaalde problemen wegens hun politieke ingesteldheid, waardoor ze problemen maar van hunne kant bekijken en… het allerbelangrijkste, vonnissen vellen die hun politieke ingesteldheid en afhankelijkheid van… onderstrepen om er te vellen die menselijk gesproken geen steek houden en dus alleen maar iemand of iets willen bevoordeligen. Het zijn toch ook maar mensen hé feremans! Die af en toe de politiekers moeten tevreden stellen als dank voor hun politieke benoeming, of niet soms? Zo hangt onze maatschappij aan elkaar, vriendendienst hier en daar en ginder, dat ze hiermee discrimineren dat hindert ze niet. Het persoonlijk denken is wel van belang en zelfs is het van belang van welke taalgroep ze zijn, zelfs is het van belang of het een Brusselaar is. Want vergeet niet hé Feremanske bij ons speelt het komunitaire een grote rol. De wetten die in het Belgenland tot stand zijn gekomen zijn doordrengt van komunitaire zienswijzen en moeten dus in vraag worden gesteld of ze wel degelijk een basis zijn voor het rechtsysteem. Persoonlijk heb ik in dit verband vele vragen! En tevens twijfel over de rechtsgeldigheid. Rechters zijn beïnvloedt door de politiek zoveel is duidelijk en kan niet ontkend worden en daarom moeten we durven concluderen dat het Belgisch rechtsysteem NIET onafhankelijk is met alle gevolgen vandien en trouwens alle terechte twijfels vandien. Volgens mij kunnen rechters hun rol niet altijd correct vervullen. Feremanske, rechters zijn dus wel degelijk een soort pion voor sommige partijen en dus leven we niet in een democratie, maar wel in een particratie, die een schijndemocratie handhaaft om mensen te verblinden en om de mensenmond te kunnen snoeren wanneer het hun goed uitkomt en bovendien zij hebben het voor het zeggen wegens hun machtspositie en daar is niets tegen in te brengen op het gevaar af van gerechtelijk aangevallen te worden! Dit is geen aantijging, maar zeggen waarop het staat, vrank en vrij met de vrije meningsuiting als ruggesteun! En is het niet zo dat rechters meewerken aan het vervaardigen van wetten, door het vragen van hun mening waardoor te maken wet(ten) wel degelijk beïnvloedt worden door allerlei hersenspinsels van politiek beïnvloede rechters Feremanske, u vertelt wéér eens prietpraat door te verklaren dat “het grote aantal rechters garandeert al een uitsluiting van individuele voorkeur” Waarom zou dit wel zo zijn? Is het niet zo dat rechters een eigen interpretatie geven in het begrijpen van de bedoelingen die achter de wetten steken en ook daarop hun vonnis uitspreken dat in Wallonië anders kan klinken dan in Vlaanderen en wéér anders zal klinken in het Brusselse en tenslotte wéér anders zal klinken in Duitstalig België. Bijgevolg hun vonnis kan NIET omstandig gemotiveerd worden. Ze worden wel omstandig gemotiveerd in de deelgebieden maar ieder op een andere zienswijze, juist omdat wetten interpreteerbaar zijn en dus is het onmogelijk om deze teksten duizendmaal te wikken en wegen en dus is elke jurist (advocaat) een eenzame eenzaat die niets te vrezen heeft van andere juristen (advocaten) Verdeel en heers methode werkt prima! De vonnissen die geveld zijn in verband met één politieke partij zijn VZW’s zijn op niets gestoeld dan op verdachtmakingen en veronderstellingen, zoals u ook al duizendmaal hebt gedaan op dit forum. Dus rechters zijn wel degelijk uitgezocht om bepaalde vonnissen te kunnen uitspreken. Herinnert u zich nog de uitspraak “we zullen wel rechters vinden om ze te bestraffen” van wie kwam die ook weer …. Juist! En nu ook weer heeft men Franstalige rechters gaan zoeken om de dotatie van het Vlaams Belang te kunnen afnemen! Rechters niet beïnvloedt, laat me niet lachen hé haatzakje Feremans. En ja elke uitspraak in dit verband is nu al onwettig en ongeloofwaardig, trouwens als de rechtelijke macht zegt dat ze onafhankelijk is dan moet ze consequent zijn en mag ze géén enkele partij aanvallen en veroordelen want dit moet alleen door de kiezer gebeuren en niet door politiek benoemde rechters, van welke kleur dan ook! De grote Engelse oorlogs premier Churcill heeft ooit gezegd “ Democratie is verre van volmaakt, maar vindt er maar een betere uit” hierop vootbreiend zou ik durven zeggen: ons rechtsysteem is verre van volmaakt en vertoond vele fouten, maar vindt maar eens volmaakte rechtsysteem en rechtvaardige wetten uit! die niets of niemand dicrimineren! en rechtvaardig bestraffen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Schepen
|
![]() Jep , juist.
Maar betekent dit dat het zo moet blijven , alles evolueerd , of dit zou tenminste zo moeten zijn. Hoog tijd dat er eens nagedacht wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Aanzetten tot geweld alleen verbieden. Doodsimpel alle religies, sekten, waarbij hun leiders, geweld promoten ,dan soms nog met hemelse beloften, verbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Moest het zo zijn dat ik politiek iets te zeggen had, dan waren er al veel dingen verandert. Helaas dat is niet zo en dus kunnen we alleen maar aanzetten tot verandering. Ik heb de premier Verhofstadt al verschillende malen per e-mail op z'n kabinet verschillende ideeen gestuurd maar helaas zonder resultaat. en het antwoord dat ge terug krijgt is zoals altijd nietszeggend en naast de kwestie, precies dat hij schrik heeft om rechtuit te communiceren met z'n vraagsteller, ik dus! De politiekers houden zich bezig met onbelangrijke kwestie en laten de belangrijke problemen rotten en waarom? Ik denk dat het door hun ingestelde cordon is en hun duidelijk in de weg staat om de serieuse kwesties aan te pakken! In een land als Belgie, waar een particratie heerst en geen democratie, wordt alleen maar uitgevoerd wat de partij bonzen beslissen. Van een inbreng van de bevolking is er geen sprake en zolang als dit systeem over eind blijft zal er niets veranderen. Er zijn al mensen geweest die getracht hebben in de schijnwerper te komen met frisse ideeen maar helaas die zijn een vroege dood gestorven! Inderdaad zoals u zegt "hoog tijd dat er eens wordt nagedacht" In Belgie moet er eens iets echt straf gebeuren voordat de politiekers in gang zullen schieten en zeker als het Vlaams Belang niet aan de macht mag deelnemen, zal er vrees ik niet veel veranderen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
|
![]() [quote]De spellingsregels!
|
![]() |
![]() |
![]() |