![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen VB'er? Welke partij dan wel mag ik vragen, want je standpunten kennende, kan ik mij niet inbeelden dat je je in een andere partij kan terugvinden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() En dus neemt Spa/ PS ze maar op in haar partij (sorry maar je vraagt er om...)
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 23 november 2006 om 01:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Met de snelheid waarop de regeringspartijen momenteel VB-standpunten in regeringsstandpunten omzetten zou ik zeggen: "ge zoet nog kunne verschiete..."
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() op blokwatch stond het misschien niet... wegens niet relevant ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tot ze aan de hand van hun stemmenaantal schepen zouden kunnen worden natuurlijk... ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men zich "democratisch" wilt noemen, moet men ook niet hypocriet zijn en is zee gaan met "ondemocraten"...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 23 november 2006 om 14:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo kennen we ze die typisch linkse hypocrieten met hun selectieve verontwaardiging inmiddels al te goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 23 november 2006 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussels staatssecretaris voor Monumenten, Emir Kir, heeft als "verkozene" wel een en ander te vertellen in België natuurlijk.
Zo kan hij dus netjes een gedenkplechtigheid voor de Armeense slachtoffers verbieden! Slimme gast hé! http://www.7sur7.be/hlns/cache/fr/de....bron=homeArt9 Laatst gewijzigd door circe : 24 november 2006 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar het klopt dat een aanhanger van de Turkse grijze wolven absoluut niet thuishoort op een SP.a-lijst. In Gent stond er dan weer een beroemde Grijze Wolf op een CD&V-lijst: Fuat Korkmazer. Toen dat opgemerkt werd, vond de CD&V-top dat ze er geen probleem in zag. Wat een ongehoord foute inschatting is. Gelukkig is die Korkmazer niet verkozen. Ben benieuwd wat de SP.a met dat gegeven over dat Antwerpse provincieraadslid doet (als het klopt, natuurlijk). Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.vrtnieuws.net/html/includ...en/index.shtml hij werd dus ook verkozen als gemeenteraadslid. Laatst gewijzigd door circe : 25 november 2006 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een district heeft weinig bevoegdheden. Maar ook hier geldt dat het niet kan dat een militant lid van de grijze wolven (is het intussen bewezen dat de man dat is of was?) op een kandidatenlijst van de SP.a terecht komt. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |