Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2006, 00:22   #21
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
En ik dacht dat VB'ers tegen een cordon waren omdat dat zo ondemocratisch was???
Wat zit je daar nu uit je nek te lullen? Ben jij een PVDAster die iedereen die niet met jou akkoord gaat als VB uitmaakt?
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 00:25   #22
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Geen VB'er? Welke partij dan wel mag ik vragen, want je standpunten kennende, kan ik mij niet inbeelden dat je je in een andere partij kan terugvinden...
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 00:32   #23
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen VB'er? Welke partij dan wel mag ik vragen, want je standpunten kennende, kan ik mij niet inbeelden dat je je in een andere partij kan terugvinden...
Dat gaat je geen barst aan! En beeld maar in wat je wenst. Dat kan mij nog veel minder schelen, vooral als ik zo lees wat je hier uit je nek zit te lullen
Oud 23 november 2006, 01:14   #24
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Als extreem rechtse Turken het koerdisch centrum in brussel in de fik steken is er geen haan die daar naar kraait (toch niet ter rechterzijde).
En dus neemt Spa/ PS ze maar op in haar partij (sorry maar je vraagt er om...)
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 23 november 2006 om 01:14.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 01:15   #25
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Met de snelheid waarop de regeringspartijen momenteel VB-standpunten in regeringsstandpunten omzetten zou ik zeggen: "ge zoet nog kunne verschiete..."
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 23 november 2006, 01:24   #26
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Denizli is verkozen, maar zal niet zetelen. Vrijwillig (zogezegd), maar als blijkt dat die echt nog een Grijze Wolf is, zal die wel worden buitengezet lijkt me. Zo stoù is de SPa nu ook weer niet om bewust rechts-extremisten in huis te halen, mag ik hopen.
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 08:25   #27
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Bron

Weet iemand hoe dat is afgelopen met die Grijze Wolf in de CDenV? (ik dacht in of rond Gent)
ook juist !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 08:26   #28
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De "publieke geheimen" die een VuilB-er in een blog zet, zijn géén bewijzen, maar de mening van die VB-er... roddels of waarheid dus??

Eérst bewijzen!!
met bronnen als zelfs De Morgen het melden

op blokwatch stond het misschien niet... wegens niet relevant ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 12:29   #29
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Denizli is verkozen, maar zal niet zetelen. Vrijwillig (zogezegd), maar als blijkt dat die echt nog een Grijze Wolf is, zal die wel worden buitengezet lijkt me. Zo stoù is de SPa nu ook weer niet om bewust rechts-extremisten in huis te halen, mag ik hopen.
Vijgen na Pasen. Hij is lid van de partij, en stond op een verkiesbare plaats. Ook de PS heeft het hen al voorgedaan, maar die man zit er wel nog in, dacht ik? Overigens, in hun zucht naar erkenning van de, laten we eerlijk wezen, niet altijd meewerkende, allochtone gemeenschap, zouden ze alles op die lijst zetten dat er ergens van ver exotisch uit ziet.

Tot ze aan de hand van hun stemmenaantal schepen zouden kunnen worden natuurlijk...

Oud 23 november 2006, 14:08   #30
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
En waarom enkel de democratische partijen?
Als men zich "democratisch" wilt noemen, moet men ook niet hypocriet zijn en is zee gaan met "ondemocraten"...

Citaat:
De ondemocratische partij zit barstensvol van dat soort.
Die mogen dat, ze zijn immers ondemocratisch, dus is het logisch dat ze ondemocratische mensen in hun rangen hebben, nietwaar?

Citaat:
Als we die partij nog ineens niet verbieden, waarom zouden we dan ne grijze wolf wel verbieden;
Ik ben niet echt voorstander van het verbieden van politieke partijen, zodus... als partijvoorzitter zou ik hem niet verbieden om deel te nemen aan verkiezingen, ik zou hem verbied om voor mijn partij deel te nemen, wat iets totaal verschillend is...

Citaat:
Precies of er is geen enkele democratische partij die overgelopen VBers in zijn rangen opneemt.
In zoverre een overloper dit doet uit ideologische redenen, zie ik geen probleem. Iedereen heeft het recht om van gedachtegoed te veranderen.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 23 november 2006 om 14:09.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 15:14   #31
Banneling

Standaard

Citaat:
En ik dacht dat VB'ers tegen een cordon waren omdat dat zo ondemocratisch was???
Kijk eens aan, onze anti-negationisme/revisionisme-trezebees gaat snel off-topic, zo hoeft ze niet in te gaan op het door de progressieven & linkse partijen ondersteund negationisme mbt de Armeense genocide.
Zo kennen we ze die typisch linkse hypocrieten met hun selectieve verontwaardiging inmiddels al te goed.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 15:51   #32
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Kijk eens aan, onze anti-negationisme/revisionisme-trezebees gaat snel off-topic, zo hoeft ze niet in te gaan op het door de progressieven & linkse partijen ondersteund negationisme mbt de Armeense genocide.
Zo kennen we ze die typisch linkse hypocrieten met hun selectieve verontwaardiging inmiddels al te goed.
Citaat:
Overigens snap ik niet waarom het VB en zijn aanhang zo'n problemen heeft met de grijze wolven, want het zijn gewoon hun turkse equivalenten.
Deze quote was anders wel heel treffend als je het dan persé over negationisme wil hebben..
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 17:21   #33
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
De trezebees meende nochthans dat het topic ging over de aan de grijze wolven gelieerde kandidaat die bij de gemeenteraadsverkeizingen voor de SPa in Antwerpen werd verkozen en gaf daar ook haar duidelijke mening over. En de trezebees reageerde met de door jouw gequote post op een oproep van Sodoirt voor een cordon tegen de PS. Voor het off-topic gaan moet je dus niet bij de trezebees zijn.

Laatst gewijzigd door Edina : 23 november 2006 om 17:26.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 18:55   #34
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
De trezebees meende nochthans dat het topic ging over de aan de grijze wolven gelieerde kandidaat die bij de gemeenteraadsverkeizingen voor de SPa in Antwerpen werd verkozen en gaf daar ook haar duidelijke mening over. En de trezebees reageerde met de door jouw gequote post op een oproep van Sodoirt voor een cordon tegen de PS. Voor het off-topic gaan moet je dus niet bij de trezebees zijn.
Als er bij de SPa ook negationnisten zitten zie ik niet in waarom ook geen cordon sanitair tegen hen? Misschien zien we "hem" dan nog eens blijten, dat is weer zo lang geleden
Oud 23 november 2006, 19:07   #35
Banneling

Standaard

Citaat:
Deze quote was anders wel heel treffend als je het dan persé over negationisme wil hebben..
Treffend? Omdat jij de verdachtmakingen en bruine verzinsels van progressieve negationiste Edina voor 'waar' aanneemt?
Da's nogal een referentie !
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 12:25   #36
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Brussels staatssecretaris voor Monumenten, Emir Kir, heeft als "verkozene" wel een en ander te vertellen in België natuurlijk.

Zo kan hij dus netjes een gedenkplechtigheid voor de Armeense slachtoffers verbieden!

Slimme gast hé!

http://www.7sur7.be/hlns/cache/fr/de....bron=homeArt9

Laatst gewijzigd door circe : 24 november 2006 om 12:26.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 13:33   #37
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
verklaar u nader?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 16:14   #38
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove Bekijk bericht
Ik vind ook dat een lid van de Grijze Wolven niet thuishoort in een democratische partij. Aan de andere kant is het niet gemakkelijk voor een partij om alle nieuwe kandidaten te screenen, tenzij men een eigen "spionagenetwerk" zou opzetten, wat ook niet ideaal is.

Ik wil er ook nog op wijzen dat er een fout staat in de titel van deze draad. In het artikel staat de Provincieraad, niet het stadsbestuur.
door die vergissing in de titel maakt de starter van deze thread al meteen duidelijk dat hij weinig weet over politiek.

Maar het klopt dat een aanhanger van de Turkse grijze wolven absoluut niet thuishoort op een SP.a-lijst. In Gent stond er dan weer een beroemde Grijze Wolf op een CD&V-lijst: Fuat Korkmazer.

Toen dat opgemerkt werd, vond de CD&V-top dat ze er geen probleem in zag. Wat een ongehoord foute inschatting is. Gelukkig is die Korkmazer niet verkozen.

Ben benieuwd wat de SP.a met dat gegeven over dat Antwerpse provincieraadslid doet (als het klopt, natuurlijk).

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 16:34.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 16:18   #39
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
door die vergissing in de titel maakt de starter van deze thread al meteen duidelijk dat hij weinig weet over politiek.
Ik meende gewoon dat die Grijze Wolf ook op de gemeentelijsten stond. Alle allochtonen die op de SPA lijst stonden werden verkozen. Ik moet het nog opzoeken hoe het zit, maar het kan natuurlijk best dat de persoon waarover sprake ook in de gemeenteraad zit natuurlijk.

http://www.vrtnieuws.net/html/includ...en/index.shtml

hij werd dus ook verkozen als gemeenteraadslid.

Laatst gewijzigd door circe : 25 november 2006 om 16:22.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 16:23   #40
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik meende gewoon dat die Grijze Wolf ook op de gemeentelijsten stond. Alle allochtonen die op de SPA lijst stonden werden verkozen. Ik moet het nog opzoeken hoe het zit, maar het kan natuurlijk best dat de persoon waarover sprake ook in de gemeenteraad zit natuurlijk.
Ik heb het nagekeken: diezelfde Yücel is ook verkozen voor het district Antwerpen. Ook dat is gelukkig niet de gemeenteraad, laat staan het stadsbestuur (dat laatste is de courante benaming voor het college van burgemeester en schepenen).

Een district heeft weinig bevoegdheden. Maar ook hier geldt dat het niet kan dat een militant lid van de grijze wolven (is het intussen bewezen dat de man dat is of was?) op een kandidatenlijst van de SP.a terecht komt.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 16:35.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be