![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Wat is normaal wat is abnormaal, wat is een afwijking wat is geen. wie beslist daarover. Omdat in de natuurlijk gelijkaardige rituelen voorkomen betekend dit niet dat zij dezelfde doelen hebben. Een tweeslachtige slak zal bijvoorbeeld nooit triestig zijn omdat ze zich nooit kan masturberen omdat steeds zwanger raakt. |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Niet echt, ze waren wel progressief, maar dan direct terug regressief
|
|
|
#223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Racisme bestaat nu eenmaal, leer er mee leven. |
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je conclussie, dat walging de oorzaak is om homosexualiteit als een afwijking te zien, raakt kant nog wal. Niet iedereen walgt van mensen of dieren met een afwijking. Dat is gewoon niet waar. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Alhoewel ik nooit geloof dat homosexualiteit een rechtstreeks genetische oorsprong heeft. Dat dit een puur psychologische....(hoe zal ik het nu noemen) motivatie? Is. |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door DeoSolis : 25 november 2006 om 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is een natuurwet die zegt dat elk levend wezen die zich niet kan voortplanten, uitsterft. We weten dat homosexualiteit al voorkwam in de oudheid. Het moet dus wel psychologisch zijn of de natuurwet klopt niet. En als de natuurwet toch klopt en het is niet psycholgisch, dan is het een afwijking. Zo klaar als een klontje voor mij. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 november 2006 om 18:33. |
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
|
Citaat:
Ik heb ooit zelfs nog een afschuwelijke discussie gehad met Stephen- (en dat streepje hoort aan zijn nick) over het begrip 'externe factoren'.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 25 november 2006 om 18:37. |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#233 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#234 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Whatever. En ik heb nog nooit een bijen korf gezien waar de bijen elkaar onderling zitten te beffen Wat een slecht voorbeeld, als er nu iets is in de natuur die meer op produktie gericht is. De koningin doet niets anders dan eieren leggen, en de andere verzorgen de larven of brengen voedsel aan, of zorgen voor de koningin. Laatst gewijzigd door DeoSolis : 25 november 2006 om 18:55. |
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1) In een héél vroeg stadium van de evolutie, heeft een organisme een ''afwijking'' ontwikkeld, en zo doorgegeven aan alle volgende generaties. Dit lijkt me niet waarschijnlijk, want zoals je zelf al zei, die dieren planten zich niet voort. Bovendien verklaart het niet waarom twee heteroseksuele ouders een homoseksueel kind kunnen baren. Of wil je zeggen dat alle homoseksuele kinderen minstens één homoseksuele ouder hebben? 2) Het maakt al sinds de komst van het leven deel uit van de natuur en heeft een reden, zoals alles in de natuur een reden heeft. Zo zou je kunnen stellen dat homoseksualiteit heden ten dage de bevolkingsgroei beperkt houdt. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 25 november 2006 om 18:51. |
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
|
Citaat:
Paulus heeft het louter over 'zich niet voorplanten', en over levende wezens die uitsterven. Deosolis kan no altijd niet het onderscheid maken tussen streven en uitsterven. EN in een reply over bijenkorven trekt hij het feit dat werksters zich niet voortplanten door naar 'dat ze elkaar beffen'.
|
|
|
|
#237 | |
|
Schepen
|
Citaat:
En wat dat beffen betreft, ik zeg dat ze geen tijd hebben omdat ze de nakomelingen van de korf moeten dienen DUs staan bijen compleet ,maar dan ook compleet in dienst van hun nakomelingen. Ze hebben maar één doel zich voortplanten. Laatst gewijzigd door DeoSolis : 25 november 2006 om 19:03. |
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
|
Citaat:
maar leer eerst lezen.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 25 november 2006 om 19:02. |
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Schepen
|
pardon zeggen als ge boert
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
|
ge hebt dringend bijles nodig in biologie.
|