![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#322 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
ik zie in pedofilie (of juister: pedoseksualiteit) weinig genegenheid of liefde.
|
|
|
#323 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 26 november 2006 om 23:02. |
||
|
|
|
|
|
#324 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 26 november 2006 om 23:03. |
|||
|
|
|
|
|
#325 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#326 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
|
ik ben gretig om bij te leren. Maar je zal met sterke argumenten en goede bronnen moeten afkomen.
|
|
|
#328 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar zoals ik al zei, muggezifter, gaat het hier wel over mensen. En niet over uitzonderingen die de regel bevestigen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 november 2006 om 23:11. |
|||
|
|
|
|
|
#329 |
|
|
wat is het dan wel, volgens jou?
|
|
|
#330 |
|
Minister
|
Als het zaad (sperma) enkel mag dienen voor de voortplanting, dan liepen we nu al over elkanders hoofden en dit ten spijt van de dierenwereld.
|
|
|
#331 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
Burgemeester
|
Beste Paulus,
genegenheid en liefde tegenover een kind kan men ook gewoon uitdrukken door middel van knuffels, een zoen op de wang, eens over zijn/haar bol wrijven, door zorg te dragen voor het kind. Een pedofiel of pedoseksueel is in mijn ogen niet meer dan een persoon die zijn sexuele lusten niet meer de baas kan en zich vergrijpt aan een zwakker, minder weerbaar persoon. En in het geval van kleine kinderen, aan personen die zelfs niet eens kunnen zeggen wat er gebeurd, en niet kunnen beseffen wat normaal en gangbaar is en wat niet.
|
|
|
#333 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alles wat niet binnen de norm valt uiteraard. En de norm is waarvoor het bedoeld is.
Een onderontwikkelde hand bijvoorbeeld is een afwijking. Het was niet de bedoeling dat die hand onderontwikkeld zou zijn geweest. Bedoeling was dat de hand zou funtioneren zoals elek hand binnen de norm. Toch zou men volgens jou redenering een onderontwikkelde hand als 'normaal' kunnen beschouwen omdat het voorkomt. Ik vind dat niet normaal, maar afwijkend. Een draadje los in het hoofd zoals bij de misdadigers van je voorbeeld kan een afwijking zijn, maar is dat niet per definitie. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 november 2006 om 23:21. |
|
|
|
|
|
#334 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Maar toch blijft pedofilie een normaliteit als we de definitie van normaliteit van Driewerf als juist aanvaarden. Hij houdt van kinderen waarop hij zijn sexuele lusten uit, aldus de pedofiel. Conclussie: De stelling van Driewerf voor normaliteit is verkeerd aangezien pedoseks verachtelijk is. Niet alleen daarom overigens, want mensen kunnen evengoed sex beleven zonder liefde louter voor de lust, van welke geaardheid ook, maar dit terzijde. Ik vind mijn definitie van sexuele normaliteit veel beter. Paulus. Ik kopieer mij stellingen uit vorige postings: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Paulus : 26 november 2006 om 23:51. |
||||
|
|
|
|
|
#335 |
|
Minister
|
M.a.w tussen de 200 a 670 miljoen mensen...
|
|
|
#336 | |||
|
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=230 Citaat:
Citaat:
Het gaat hier over het voorkomen van homoseksualiteit in de natuur! Dat omvat zowel mens, dier, plant, schimmel etc. Jij switcht van dier naar mens naar 'de natuur' al naar gelang het je uitkomt, maar je gekronkel heeft maar één doel: het debat vertroebelen.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 27 november 2006 om 00:16. |
|||
|
|
|
|
|
#337 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#338 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat hier volgens mij niet over het voorkomen van homosexualiteit in de natuur, maar over het feit of we homosexualiteit bij mensen als een normaliteit, dan wel als afwijking kunnen beschouwen. Wat dit betreft praten we naast elkaar vrees ik. Maar ik noem je daarom nog geen 'leugenaar'. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kun jij misschien eens zeggen waarom mijn redens om homosexualiteit als een afwijking te beschouwen, verkeerd zouden zijn? ze staan zo een beetje samen onderaan posting 334 een scrol of twee naar boven. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 november 2006 om 00:02. |
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
|
Citaat:
|