![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn probleem met het geloven in reïncarnatie zijn de aantallen.
Hoevele mensen zijn er al niet voor ons gestorven en waar zitten die dan allemaal? Blijf je in dezelfde streek wonen? (ik heb altijd al het gevoel gehad dat ik meegebouwd heb aan de chinese muur en daarin werd ingemetseld: wel wat ver van huis in feite). Verder ben ik dol op zulke programma's hoor, alleen betwijfel ik de juistheid ervan nogal dikwijls. Laatst gewijzigd door circe : 27 november 2006 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mensen die vroeger gestorven zijn dan ook mensen die vandaag weer leven, of beter gezegd de ziel die ervoor kiest terug fysisch bestaan te beleven.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Bij verschillende mensen die vorige levens herinneren op een of andere manier (bv door therapie) blijkt het te zijn dat men een enorme verscheidenheid aan levens beleeft als verschillende rassen en verschillende volkeren, op verschillende plaatsen. Er zijn westerse mensen die zich een leven als een indiaan herinneren enz...
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe, wilt u aub ermee ophouden dit soort threads met logica te verpesten!
Lees liever dit verhaal over de reïncarnatie van Marilyn! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 november 2006 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 november 2006 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Wat bij vele therapeuten wel opvalt is dat de tijd dat tussen levens verkort naarmate we dichter bij de moderne tijd komen, dus waar het bevolkingsaantal stijgt.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() desalniettemin : hoe meer zielen hoe meer vreugd !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Alleen spijitg dat je het achteraf allemaal niet meer weet natuurlijk. Stel je eens voor plots wordt je wakker als een chinees ![]() Verder zouden we dan niet best al de jongeren zo eens onder narcose kunnen doen teruggaan naar hun vorige "ik" mischien is die wel intelligent =>dan zijn die direct weer slim en hoeven die niet naar school (kan heel besparend werken niet?)! Een soort "recyclage" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
MAAR! spijtig genoeg ga jij dan vaak over tot uitspraken als deze: Die dan weer niks opleveren en die dan weer een zinloze discussie in de hand spelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat ik nu echt die chinees was geweest die aan de chinese muur heeft meegebouwd. Dit impliceert dat ik na regressie lekker chinees kan praten en... in de huidige economische situatie zou me dat wel eens van pas kunnen komen. Ik vind het wel fascinerend. Regelmatig duiken er zulke programma's op. Zo zag ik ooit een Australische naar Engeland terugkeren en daar in een onooglijk boerderijtje een mozaiekvloer (of iets dergelijks) vanonder de stalmest halen. Spijtig genoeg vind ik dat dan dikwijls opgezet spel. ps. mijn vader zaliger had naar zijn eigen zeggen trouwens ook meegebouwd aan de chinese muur. Hieruit zouden sommigen al kunnen besluiten dat "onze zielen" mekaar teruggezocht hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 november 2006 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() waar kan je hier in Vlaanderen terecht om uit te vissen of je zelf ook vorige levens had ?
ik herinner mij niks, maar heb bij het aanleren van vocabularium in een aantal talen toch dikwijls het gevoel van oh ja, dat woord kende ik al ... bovendien (over dat niks herinneren) overkomt mij dat in mjin huidige leven ook meermaals hoor dat ik mij niks herinner, dus da's zeker geen bewijs dat reïncarnatie niet bestaat ! integendeel ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() [quote=largo_w;2199264]Stel je eens voor plots wordt je wakker als een chinees
![]() QUOTE] Met alle chinezen ... Laatst gewijzigd door cor : 27 november 2006 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
![]() Same here!
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Kzal es gaan zien in de stierenstallen in Spanje of ik mij iets herinner... ![]() ![]() ![]() Citaat:
Stel nu dat jij vroeger een mongoolse krijger was (zijn ook buren...) misschien vond je hem zo terug... Wat zei je vader zaliger nog allemaal over zijn vorig leven? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() 'k Heb me vroeger ook een tijdje met die materie beziggehouden. Compleet met regressietoestanden en al. Zeer plezant allemaal voor een tijdje, maar echt overtuigen deed het niet.
Uiteindelijk weten we ongeveer niks van onze hersenen; naast één reïncarnatieverklaring zijn er altijd twintig andere mogelijkheden om er een uitleg aan te geven. Maar we hebben ons goed geamuseerd toendertijd. |
![]() |
![]() |