![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Regressie houdt wel degelijk gevaren in!
Amateurs hebben de neiging er wat maar op los te knoeien. De risico's bestaan ook bij professionelen, maar die zouden de ervaring en kunde moeten hebben die op te vangen. Qua risico denk ik bijvoorbeeld aan het onbewust aanraken van verborgen trauma's en dergelijke. Alleen voor ervaren therapeuten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik zei hem gewoon op een bepaald ogenblik: ik denk dat ik uit china kom en aan de chinese muur heb gewerkt en daarin ben ingemetseld. Zijn antwoord was: hé! heb jij dat ook? Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat ik ooit in china heb gewoond. Maar we hadden wel een boek over china dat ik gelezen had en we hebben verondersteld dat we onze "voorgeschiedenis" misschien aan de hand van dat boek hadden gefantaseerd. Later ben ik van idee veranderd: ik weet nog dat het eerder een herkenning was toen ik het boek las, dan dat ik het achteraf heb ontdekt. Enfin, alhoewel ik er nooit ben geweest heeft China (verhalen, cultuur, historiek) me altijd gefascineerd. Ik heb ook een affectie met chinese allochtonen hier, gebaseerd op .... niks. Ik heb wel mijn kans verkeken, want mijn vroegere buurman heeft jaren in China als "gastarbeider" gewerkt, maar woont nu terug hier. (zo gaat dat met westerse gastarbeiders : zelfs zijn chinese echtgenote heeft hij mee naar hier gebracht ![]() Het staat wel nog steeds op mijn "to do" lijst
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Dan zijt ge daarna toch samen ne chinees gaan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Ze kregen een gratis huizeke als beloning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen idee meer in feite, waarschijnlijk niet, want het was zo'n katholiek patersboekske voor zover ik me herinner. Spijtig genoeg is dat boekske door de opruimwoede van mijn moeder verdwenen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 november 2006 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry mijn fout: dubbel
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 november 2006 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Hoewel hij vaak geciteerd wordt op vrij looney plaatsen is het werk van de recent overleden Dr. Ian Stevenson op zich wel wetenschappelijk. Hij zei dan ook nooit expliciet dat reincarnatie bestaat en bewezen is, maar onderzocht eerder de fenomenen die suggereren dat reincarnatie en/of het bewaren van een gedeelte van het menselijk bewustzijn na de dood bestaan. Zijn conclusies waren wel degelijk dat er vele gevallen zijn waar de huidige wetenschap geen raad mee weet en die lijken te wijzen op het bestaan van reincarnatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
after all these years... YOU STILL ROCK!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Kan je ook tot een plant gereïncarneerd worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() of tot een spin (ik heb er net eentje doodgeslagen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Je meent het? Natuurlijk is hypnose geen bewijs voor reïncarnatie. Ik kan me draken en aliens voorstellen. Zijn dat herinneringen van mijn leven op een vorige planeet? Ik heb al gedroomd dat ik met een tele-tijdmachine kon reizen? Ook uit vorig leven. Ik heb al gedroomd dat ik alle planeten van het zonnestelsel op mijn schouders kon torsen. Ook herinnering? Ik zie een beest voor me met de kop van een olifant, de poten van een kiwi, de kont van een baviaan, het lijf van een mens en de staart van een quatzalcoatl. Herinnering? Of fantasie? Zoals reïncarnatie
Laatst gewijzigd door Dycore : 25 maart 2007 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Dat was misschien je grootje wel barbaar
Laatst gewijzigd door Dycore : 25 maart 2007 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |