Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2006, 16:43   #10961
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

ach ja

Citaat:
The Word On The Street...

Police and councils are considering monitoring conversations in the street using high-powered microphones attached to CCTV cameras, write Steven Swinford and Nicola Smith.

The microphones can detect conversations 100 yards away and record aggressive exchanges before they become violent.
http://www.prisonplanet.com/articles...261106Word.htm

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 17:11   #10962
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Hier een speeltje waar onze believers zich kunnen mee bezighouden:

http://nato.usmission.gov/Summit/Riga_Summit.asp

en deze persmededeling:

http://www.politics.be/persmededelingen/13110/

NWO krijgt stilaan vorm vanuit de NATO?

Veel plezier!!!
Oud 27 november 2006, 17:59   #10963
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Inderdaad : dat is de methodiek van de believer-goeroe's : fearmongering of angst zaaien voor schimmige organisaties, .............
Nou moe. En dat van iemand die constant erop hamert dat hij de US politiek zo goed volgt.
Als er nu iemand is die zich bijna constant van "fearmongering" bediend, dan is het wel de Bush administration.

Citaat:
En als de 'believer' dan uiteindelijk trillend van angst vraagt : "maar wat kunnen we daar dan tegen doen?", zegt de goeroe : "koop mijn boek en stort x $ naar volgende bankrekening".
De Conspiration Industry aan het werk....
En als "jan met de pet" uiteindelijk trillend van angst vraagt, "maar wat kunnen we daartegen doen?", antwoordt de Bush junta, "Geef ons nòg meer geld voor defensie, geef nòg meer van uw burgerlijke vrijheden op, bespioneer uw buren en kennissen, etc....., en in ruil zullen wij u beschermen tegen die "boosaardige terroristen".
Citaat:
Het systeempje is zo oud als de straat en enkel halfzachte gevallen trappen er in.
Het systeem van fearmongering is zelfs ouder dan de straat, en niet enkel "halfzachte gevallen" trappen erin, want als het de Staat is die het doet, trapt de overgrote meederheid erin.(uzelf incluis)
Oud 27 november 2006, 18:25   #10964
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Dus geen écht bewijs aandragen en dan maar in het wilde weg iets veronderstellen. Zoiets als: "Alle Nederlanders zijn gierig". Mooi bewijs, Lex.
Ik heb op geen enkel moment veralgemeend, ga de posts maar na.
Citaat:
Opnieuw mooie bewijsvoering: de adel is één pot nat of terug zoals hierboven: "Alle Nederlanders zijn gierig".
Nee, totaal niet, ik heb op geen enkel moment zo ongenuanceerd veralgemeend. Echter is het wel zo dat ze grotendeels rijk geworden zijn door de miserie van anderen, dat ze al te vaak interhuwelijken en daardoor closer worden, dito met hun zakenrelaties...hun geschiedenis illustreert dat ze winstbejag zowel naar geld, bezit als macht toe voor mensenwelzijn van het volk plaatsen.
Je veralgemening over de Nederlanders slaat nergens op.
Citaat:
Los van de foto. Ik denk dat het je begint te dagen dat de koningin van Engeland geen lid is van de Maltezer Orde en ten bewijze dus deze twee feiten:
-Bovenstaande link met opsomming van alle eretitels van de koningin van Engeland en de Maltezer orde staat er niet bij.
-De queen is hoofd van de angelsaksische kerk en is bijgevolg geen lid van de rooms-katholieke kerk. Dit laatste is een absolute vereiste om lid te kunnen zijn van de Maltezer orde.
Mij goed hoor, ik heb toch al gezegd dat ik me allicht van Orde vergist heb.
Citaat:
Ja, tot wanneer en wat zou zoiets te maken hebben met een lidmaatschap van de Maltezer orde die je haar wil aansmeren?
En waar zeg ik dat??
Het was gewoon iets wat ik niet wist, het doet idd niet ter zake in deze discussie, maar me hier aansmeren dat ik dat als argument gebruikt heb om te tonen dat de Queen bij de SMOM is is echt wel een beetje dwaas vind ik, daar ik nul aanleiding voor. Ik loop zelfs niet te verdedigen dat ze er lid van is!
Citaat:
Ze is nog steeds staatshoofd van Australië, is ze daarom een kangoeroe?
Euh...een inwoner van Australie is geen kangoeroe...
(en kangoeroes hebben het niet zo hoog in hun bol)
Als je een ludieke analogie wil maken, zorg er dan tenminste voor dat het ook analoog is, en zorg er ook voor dat je het doet naar een bewering toe die ik effectief gemaakt heb...

Citaat:
Maar alle gekheid op een stokje:
Tot wanneer oefenden de Engelse vorsten het koningschap uit over Malta?
Wanneer werd de Maltezer orde uit Malta verdreven?
Wanneer kon de Maltezer orde terugkeren naar Malta?
Had de Engelse koningin ook maar iets te maken met die terugkeer?
Volgens mij niet maar jij gaat me uitleggen waarom het feit dat ze ooit staatshoofd was van Malta automatisch betekent dat ze lid is van de Maltezer Orde?
Ik ga dat niet uitleggen, ik weet ook wel dat dat daar niks mee te maken heeft. Bizar dat je dat daaruit afleidt...
Wil je gewoon lastig doen? Of geloof je echt dat ik dat beweerde?
Citaat:
Als overtuigend bewijsmiddel kan zoiets tellen.
Wat nu weer? Ik antwoord dat ik als ik dat beweer het ook moet aan te tonen.
Ik beweer helemaal niet dat ze een geheim lid is...
Ik denk dat deze reactie van je het antwoord geeft op de vraag die ik je daarnet stelde over je integriteit...echt belachelijk.
Citaat:
Ik zeg dat ik nog zou kunnen aannemen dat ze onderling han en spandiensten aan elkaar verlenen. Ik zeg nergens dat dit zo is. Ik wel, het is toch zo duidelijk als wat...hoe denk je dat ze in hun machtspositie beland zijn? Hoe denk je dat het klassenverschil is ontstaan? Niet omdat ze het beste met de massa voor hadden hoor...
Ik kan het aannemen omdat zoiets eigenlijk binnen elke vereniging voorkomt. Het heeft niks te maken met elke vereniging en het gaat niet om een vriendendienstje zoals je dwaze vbje van hieronder.
Onlangs kwam een vriend waarmee ik in een vereniging zit me vragen indien hij een vrachtwagen mocht gebruiken tijdens zijn verhuis. Denk je dat ik geweigerd heb omdat ik anders de indruk kon wekken dat we één of andere samenzwering smeedden om de 'macht te grijpen' binnen de vereniging?
Slaat helemaal nergens op deze vergelijking, als je dat zelf niet ziet ben je nogal een uil hoor La Chunga.
(en kom nu niet zagen over beledigingen of weet ik wat hé, geef gewoon toe, dit is onzin wat je schreef)
Citaat:
Dat moeten we zomaar aannemen? Of zitten we hier weer bij: "Alle Nederlanders zijn gierig".
Doe ermee wat je wil.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 november 2006 om 18:27.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 18:28   #10965
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Leviathan's schermafbeelding

Standaard

Wel, kom dan maar eens voor de dag met dat filmpje! Of, beter nog, toon me eens overtuigend bewijs dat die 'illuminati' nog bestaan en dat ze contact onderhouden met die beroemdheden!

Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 18:28   #10966
blabylonia
Partijlid

blabylonia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Parcifal
Inderdaad : dat is de methodiek van de believer-goeroe's : fearmongering of angst zaaien voor schimmige organisaties, stoffen in de lucht en in het eten, shapeshiftende wezens, wetten die de mensheid in slavernij zullen voeren en elites die kinderen verkrachten en opeten of omgekeerd.
Je hebt goed opgelet in de les Parcifal. Nu nog eens CONSTRUCTIEF meedenken, en je zou een welkome hulp bij het onrafelen van de puzzel kunnen zijn.. Of kies je er nu echt voor om hier de naieveling te blijven uithangen..

Citaat:
En als de 'believer' dan uiteindelijk trillend van angst vraagt : "maar wat kunnen we daar dan tegen doen?", zegt de goeroe : "koop mijn boek en stort x $ naar volgende bankrekening".
De Conspiration Industry aan het werk....
Een 'goeroe' investeert tijd en onderzoek. Dus als hij iets uitbrengt is het logisch dat hij daar ook iets voor terugkrijgt. Buiten beschouwing gelaten zijn de inhoudelijke topics uiteraard. Daar valt genoeg voer voor discussie uit te halen. Maar een individu is nog iets anders dan een machtige media-industrie die in eerste instantie overleeft op haar reclame-inkomsten, en onder ons gezegd, een instrument van macht is.
Dat believers er hier een discussie van durven maken zegt toch wel iets.
En dat hun opmerkingen je niet aan het denken zetten en je jezelf steeds opnieuw in een offensieve en platonische houding wringt, stemt mij dan weer tot nadenken..

Citaat:
Het systeempje is zo oud als de straat en enkel halfzachte gevallen trappen er in.
Je zou ons idd niet uit de hoop halen.

Citaat:
Wat wel nieuw & ergelijk is, is dat ze nu anoniem (via internet dus) hun bullshit in het rond kunnen spuiten.
Vroeger zag je immers meteen de waanzin in de ogen van dit soort predikers....
Dat iemand de retoriek van die godsdienstfanatieke predikers met de bedenkingen van de NWO-believers op een lijn brengt, getuigt van een groot licht.

Citaat:
Als ik ooit kinderen heb zal ik hen serieus moeten waarschuwen voor dit soort theorien en de mensen erachter.
Bedankt hoor, believers.
On behalf of myself: ‘’Graag gedaan’’: ‘’Een verwittigd kind is er twee waard.’’

Laatst gewijzigd door blabylonia : 27 november 2006 om 18:40.
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 18:35   #10967
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
De Maltezer orde wordt inderdaad gecontroleerd door de adel. En dan? Vrijheid van vereniging noemt zoiets en als die mensen elitair willen doen, dan doen ze maar.
Uiteraard had ik het niet louter over het feit dat ze samen in een vereniging zitten.

Citaat:
Ze hebben dit ergens in een oorkonde staan en je gaat een link geven naar de tekst ervan?
Achja, geloof jij maar dat het Brave Hendriken zijn die nooit iemand kwaad gedaan hebben.

Citaat:
Vooral dat criminele leven van de Maltezer orde interesseert me. Welke misdaden pleegden ze zoal en kan je ze bewijzen? Of flapte je er gewoon iets uit.
Het gaat niet om de Maltezer Orde, maar om de leden uiteraard (en niet allemaal nee, voor je hier weer op ingaat).

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 november 2006 om 18:35.
Oud 27 november 2006, 18:39   #10968
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Je wil ons afschilderen als halve garen.
Dat hoeven we helemaal niet te doen, jullie doen dat zelf al meer dan genoeg!

Oud 27 november 2006, 18:43   #10969
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik kan ook niet bewijzen dat alle Nederlanders gierig zijn, Lex, maar ik leid dat af uit hun positie in het verleden en het heden want dat is niet meer dan logisch.
Hoe denk je dat ze in hun positie gekomen zijn? Niet door het beste voor de massa te doen hoor. Door anderen uit te buiten...
Je analogie is er maar een povere hoor. Echt van bedenkelijk niveau.
Oud 27 november 2006, 18:43   #10970
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

EDIT: fout

Laatst gewijzigd door exodus : 27 november 2006 om 18:44.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 18:49   #10971
exodus

Standaard

Van Madonna weet ik neit, maar Jane Mansfield, in de jaren 50 enorm bekend als actrice was allezsinds into satanisme. Hieronder foto's van haar waarin ze deelneemt aan een satanisch ritueel met Anton Lavey, toen lieder van de Church of Satan:

Oud 27 november 2006, 19:00   #10972
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Van Madonna weet ik neit, maar Jane Mansfield, in de jaren 50 enorm bekend als actrice was allezsinds into satanisme. Hieronder foto's van haar waarin ze deelneemt aan een satanisch ritueel met Anton Lavey, toen lieder van de Church of Satan:
Dat hoeft nog lang niet te wijzen op samenzweringen of bovennatuurlijke zaken. De "Church of Satan" hield zich alleszins niet bezig met mensenoffers en dergelijke. Orgieën, theatrale rituelen en hier en daar een beetje provocatie, dat was het in grote lijnen. Trouwens, ik geloof dat Marilyn Manson ook een goeie bekende is van dat clubje.

Oud 27 november 2006, 19:07   #10973
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Dat hoeft nog lang niet te wijzen op samenzweringen of bovennatuurlijke zaken. De "Church of Satan" hield zich alleszins niet bezig met mensenoffers en dergelijke. Orgieën, theatrale rituelen en hier en daar een beetje provocatie, dat was het in grote lijnen. Trouwens, ik geloof dat Marilyn Manson ook een goeie bekende is van dat clubje.
In de Chruch of Satan doen ze ook aan wat zij termen "black magic", ze geloven erin. Zij tappen uit dat esoterische vaatje.

In de woorden van Anton Lavey:
Citaat:
"The idea is to free peoples minds and send them out among others...magicians who are working advanced Black Magic and influencing the outside world."

Her seductions effectively lured the masses and even best friend May Mann named her as a "sorceress."
Zo zie je maar dat het niet zo ver gegrepen is wat wij hier zeggen. Ze zeggen het zelf in hun einge woorden.

Laatst gewijzigd door exodus : 27 november 2006 om 19:08.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 19:45   #10974
blabylonia
Partijlid

Standaard

Citaat:
Liefst met een verwijzing naar een Mainstream Bron die deze beschuldiging onderbouwd en een referentie naar het vonnis of het onderzoek in kwestie.
Niet iedereen vindt het belangrijk om bevestiging te krijgen van daddy-Mainstream.
Dat de papa het niet enkel goed met je voorheeft, maar je ook in een bepaalde richting wenst te duwen zonder dat je het wellicht eerst doorhebt, is intussen populaire kennis geworden.

Dus ja, je zal genoegen moeten nemen met een alternatieve bron.
En kom nu -weeral- niet af dat dat voor jou ontoereikend is. En wel om volgende bedenkingen:

Ik kan je beamen dat het logisch lijkt dat er bij dergelijke bronnen geen mainstream aandacht aan gespendeerd wordt:
Het ligt niet in de dagelijkse berichtgeving omdat het veel te controversieel is, en net wel omdat het contraproductief zou werken: Mensen zijn zodanig met hun dagelijkse leven bezig dat dergelijke info nu eenmaal niet productief is. En het doel van het volk is om het systeem te laten draaien. Dus als het even kan, niet te kritisch zijn.
Sommigen zijn gewoon te lui of -momentaan- mentaal incompetent om met dergelijke info om te kunnen gaan.
Nogmaals, zolang het de dieners van de macht niet dient, zal je het niet op het nieuws zien. Laat staan dat er hiervoor carrieres of mensenlevens op het spel zouden gezet worden.
Het fenomeen is gewoon danig buitenproportioneel dat geen zinnig mens er aandacht voor 'acht' te hebben.

Het verhaal van de NWO behelst heel wat controversiele aspecten, en om het geheel wat te kunnen overzien moet je er ZELF open voor staan en er ZELF naar op zoek willen gaan. Als je altijd vasthoudt aan datgene wat de grote meneren en madammen voor jou als plausibel willen inlepelen, dan zal je nooit komen tot wat in elk van ons terug te vinden is.

En dat is nu precies de reden om de NWO in zijn groter geheel te bekijken.

Het is dan ook bijzonder leuk om vast te stellen dat u het nodig vindt om dit te posten:
Citaat:
Indien die er niet zijn heb je uiteraard geen recht van spreken.

Bron: Arizona Wilder, getuige als NWO-speeltje, zie Davidicke.com voor meer info.

Laatst gewijzigd door blabylonia : 27 november 2006 om 19:48.
Oud 27 november 2006, 19:47   #10975
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Engeland is precies een goeie test voor wat moet komen, damn, eerst de camera's overal in de straten (mensen zien ze letterlijk nog niet meer terwijl ze in bosjes boven je hangen), vervolgens willen ze mic's op de camera's en nu zelfs ook minority report stijl gaan.

http://www.timesonline.co.uk/article...473501,00.html
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timesonline
Experts from the Metropolitan Police’s Homicide Prevention Unit are creating psychological profiles of likely offenders to predict patterns of criminal behaviour. Statements from former partners, information from mental health workers and details of past complaints are being combined to identify the men considered most likely to commit serious violent crimes.

The list will draw comparisons with the Hollywood film Minority Report, in which suspects are locked up before they can commit a predicted crime.

“The police are systematically moving the boundaries as to where they can exercise their powers. The Minority Report syndrome is pushing the boundary of criminal intervention further into the general community.”

Laatst gewijzigd door KrisKras : 27 november 2006 om 19:59.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 19:52   #10976
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blabylonia Bekijk bericht
Bron: Arizona Wilder, getuige als NWO-speeltje, zie Davidicke.com voor meer info.

</div>
Cathy O'brien maakt ook deze beschuldigingen. Onder andere tegen George H.W Bush en Dick Cheney, en Reagan. Haar boek dateert al van 1995.

Ze spreekt er onder andere over hoe ze aan sadomasochistische pedofilie deden.
Oud 27 november 2006, 20:09   #10977
blabylonia
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras
Engeland is precies een goeie test voor wat moet komen, damn, eerst de camera's overal in de straten (mensen zien ze letterlijk nog niet meer terwijl ze in bosjes boven je hangen), vervolgens willen ze mic's op de camera's en nu zelfs ook minority report stijl gaan.. http://www.timesonline.co.uk/article...473501,00.html
Juist, en voor diegenen die een aanvulling wensen op deze evolutie:

__CHIPS IN DE VUILNISBAKKEN__

Lees in deze threat van.. Post 8866 tem 8874,
artikels, links en foto's inclusief....

Laatst gewijzigd door blabylonia : 27 november 2006 om 20:11.
Oud 27 november 2006, 20:36   #10978
exodus

Standaard

Hier nog infomatie over Cahty O'brien. De lijst van namen die ze aanklaagd is impressionant.

Citaat:
O'Brien claims to have been sexually abused since she was a small child, and to have developed Dissociative Identity Disorder. O'Brien also alleges that Senator Robert C. Byrd of West Virginia was her "handler" for the latter part of her mind-controlled existence.

Until she was allegedly aided by Mark Phillips (alleged former CIA operative), O'Brien said that she had no memory of some of her activities. She claims to have photographic recall of the events that she suffered whilst her alternate personalities were in control.
As Gardell writes:
O'Brien claims to have been abused since she was a toddler. Forced to partake in satanic sadomasochistic child pornography movies produced for Gerald Ford, she was eventually sold to the CIA, which was looking for traumatized children for their mind-control program ... U.S. Presidents Ford, Reagan, Bush and Bill Clinton; Canadian Prime Ministers Pierre Trudeau and Brian Mulroney; Mexican President Miguel de la Madrid; Haitian dictator Baby Doc Duvalier; Panamanian President Manuel Noriega; and King Fahd of Saudi Arabia all sexually brutalized her. She recounts in graphic detail how the elder George Bush raped her thirteen year old daughter and how she was forced to have oral sex with Illuminati witch Hillary Clinton ... While being sodomized, whipped, bound and raped, O'Brien overheard the globalist elite planning a military coup in the United States and conspiring to usher in the satanic New World Order. (Gardell, 97-98) O'Brien's alleges that her daughter Kelly (born 1980) is another victim of Monarch. Kelly remains in custody of the State of Tennessee.
Oud 27 november 2006, 21:01   #10979
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Intussen heb ik begrepen dat u ervan uitgaat dat de echte (of de belangrijkste, want ons besturende) wereld zich in een andere "dimensie" of met andere "vibraties" meestentijds in een onzichtbare toestand bevindt.

En langs de andere kant, waarom niet?

http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_matter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wikipedia
The dark matter component has vastly more mass than the "visible" component of the universe.[1] At present, the density of ordinary baryons and radiation in the universe is estimated to be equivalent to about one hydrogen atom per cubic metre of space. Only about 4% of the total energy density in the universe (as inferred from gravitational effects) can be seen directly. About 22% is thought to be composed of dark matter. The remaining 74% is thought to consist of dark energy, an even stranger component, distributed diffusely in space.
In feite zijn wij de uitzondering op de regel.
Oud 27 november 2006, 21:03   #10980
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Black hole singularities show time is multi-dimensional and integrated consciousness centers around it
India Daily Technology Team
Oct. 15, 2006

Computer models show singularities in black holes are much more complex than thought previously. These singularities manifest time and space interactions that is just impossible to overcome. However an in-depth model based on empirical studies manifest something interesting.
http://www.indiadaily.com/editorial/13742.asp
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be