![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10961 | |
Banneling
|
![]() ach ja
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10962 |
Minister
|
![]() Hier een speeltje waar onze believers zich kunnen mee bezighouden:
http://nato.usmission.gov/Summit/Riga_Summit.asp en deze persmededeling: http://www.politics.be/persmededelingen/13110/ NWO krijgt stilaan vorm vanuit de NATO? Veel plezier!!!
![]() |
#10963 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als er nu iemand is die zich bijna constant van "fearmongering" bediend, dan is het wel de Bush administration. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#10964 | |||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je veralgemening over de Nederlanders slaat nergens op. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Het was gewoon iets wat ik niet wist, het doet idd niet ter zake in deze discussie, maar me hier aansmeren dat ik dat als argument gebruikt heb om te tonen dat de Queen bij de SMOM is is echt wel een beetje dwaas vind ik, daar ik nul aanleiding voor. Ik loop zelfs niet te verdedigen dat ze er lid van is! Citaat:
(en kangoeroes hebben het niet zo hoog in hun bol) Als je een ludieke analogie wil maken, zorg er dan tenminste voor dat het ook analoog is, en zorg er ook voor dat je het doet naar een bewering toe die ik effectief gemaakt heb... ![]() Citaat:
Wil je gewoon lastig doen? Of geloof je echt dat ik dat beweerde? ![]() Wat nu weer? Ik antwoord dat ik als ik dat beweer het ook moet aan te tonen. ![]() Ik beweer helemaal niet dat ze een geheim lid is... ![]() Ik denk dat deze reactie van je het antwoord geeft op de vraag die ik je daarnet stelde over je integriteit...echt belachelijk. Citaat:
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 november 2006 om 18:27. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10965 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wel, kom dan maar eens voor de dag met dat filmpje! Of, beter nog, toon me eens overtuigend bewijs dat die 'illuminati' nog bestaan en dat ze contact onderhouden met die beroemdheden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10966 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Dat believers er hier een discussie van durven maken zegt toch wel iets. En dat hun opmerkingen je niet aan het denken zetten en je jezelf steeds opnieuw in een offensieve en platonische houding wringt, stemt mij dan weer tot nadenken.. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door blabylonia : 27 november 2006 om 18:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10967 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Het gaat niet om de Maltezer Orde, maar om de leden uiteraard (en niet allemaal nee, voor je hier weer op ingaat).
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 november 2006 om 18:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10968 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat hoeven we helemaal niet te doen, jullie doen dat zelf al meer dan genoeg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10969 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je analogie is er maar een povere hoor. Echt van bedenkelijk niveau.
![]() |
![]() |
#10970 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() EDIT: fout
Laatst gewijzigd door exodus : 27 november 2006 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10971 |
|
![]() Van Madonna weet ik neit, maar Jane Mansfield, in de jaren 50 enorm bekend als actrice was allezsinds into satanisme. Hieronder foto's van haar waarin ze deelneemt aan een satanisch ritueel met Anton Lavey, toen lieder van de Church of Satan:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10972 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat hoeft nog lang niet te wijzen op samenzweringen of bovennatuurlijke zaken. De "Church of Satan" hield zich alleszins niet bezig met mensenoffers en dergelijke. Orgieën, theatrale rituelen en hier en daar een beetje provocatie, dat was het in grote lijnen. Trouwens, ik geloof dat Marilyn Manson ook een goeie bekende is van dat clubje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10973 | ||
|
![]() Citaat:
In de woorden van Anton Lavey: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 27 november 2006 om 19:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10974 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Niet iedereen vindt het belangrijk om bevestiging te krijgen van daddy-Mainstream. Dat de papa het niet enkel goed met je voorheeft, maar je ook in een bepaalde richting wenst te duwen zonder dat je het wellicht eerst doorhebt, is intussen populaire kennis geworden. Dus ja, je zal genoegen moeten nemen met een alternatieve bron. En kom nu -weeral- niet af dat dat voor jou ontoereikend is. En wel om volgende bedenkingen: Ik kan je beamen dat het logisch lijkt dat er bij dergelijke bronnen geen mainstream aandacht aan gespendeerd wordt: Het ligt niet in de dagelijkse berichtgeving omdat het veel te controversieel is, en net wel omdat het contraproductief zou werken: Mensen zijn zodanig met hun dagelijkse leven bezig dat dergelijke info nu eenmaal niet productief is. En het doel van het volk is om het systeem te laten draaien. Dus als het even kan, niet te kritisch zijn. Sommigen zijn gewoon te lui of -momentaan- mentaal incompetent om met dergelijke info om te kunnen gaan. Nogmaals, zolang het de dieners van de macht niet dient, zal je het niet op het nieuws zien. Laat staan dat er hiervoor carrieres of mensenlevens op het spel zouden gezet worden. ![]() Het fenomeen is gewoon danig buitenproportioneel dat geen zinnig mens er aandacht voor 'acht' te hebben. ![]() Het verhaal van de NWO behelst heel wat controversiele aspecten, en om het geheel wat te kunnen overzien moet je er ZELF open voor staan en er ZELF naar op zoek willen gaan. Als je altijd vasthoudt aan datgene wat de grote meneren en madammen voor jou als plausibel willen inlepelen, dan zal je nooit komen tot wat in elk van ons terug te vinden is. En dat is nu precies de reden om de NWO in zijn groter geheel te bekijken. Het is dan ook bijzonder leuk om vast te stellen dat u het nodig vindt om dit te posten: Citaat:
Bron: Arizona Wilder, getuige als NWO-speeltje, zie Davidicke.com voor meer info. Laatst gewijzigd door blabylonia : 27 november 2006 om 19:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10975 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.timesonline.co.uk/article...473501,00.html Citaat:
Laatst gewijzigd door KrisKras : 27 november 2006 om 19:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10976 | |
|
![]() Citaat:
Ze spreekt er onder andere over hoe ze aan sadomasochistische pedofilie deden.
![]() |
![]() |
![]() |
#10977 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
__CHIPS IN DE VUILNISBAKKEN__ Lees in deze threat van.. Post 8866 tem 8874, artikels, links en foto's inclusief.... Laatst gewijzigd door blabylonia : 27 november 2006 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10978 | |
|
![]() Hier nog infomatie over Cahty O'brien. De lijst van namen die ze aanklaagd is impressionant.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10979 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En langs de andere kant, waarom niet? http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_matter Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10980 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |