![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() daar in de rechten leer ik trouwens veel interessante mensen kennen. Een tiental jaren geleden bracht ik ook al eens regelmatig wat tijd door op de faculteit rechtsgeleerdheid. Ik vind dat het er nu veel minder elitair aan toe gaat daar. Een toffe generatie dus.ik loop er gewoon in mijn vodden rond en wordt daar in het geheel niet op aangekeken.
binnenkort zullen de armen via ons forum juridisch advies kunnen krijgen van juristen in opleiding ik probeer ook te werken aan het proberen verlagen van de drempel om rechten te gaan studeren voor armen; men zou oa een sociaal studentenhuis kunnen uitbaten met één vd studentenclubs of enkele tesamen. Maar dat zijn op t moment nog wel louter ideeen waar ik interesse tracht voor tegen te komen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 november 2006 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 |
Banneling
|
![]() De armen moeten zoveel mogelijk aan rechten kunnen doen, dat lijkt me vanzelfsprekend.
Maar aan cultuur doen, dat is nog duurder... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1103 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om knelpuntberoepen te vermijden kan je natuurlijk ook altijd een gewicht op je tenen laten vallen. Twee of drie tenen is genoeg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 | |
|
![]() Citaat:
ik wilde dat idee doorspelen aan de minister van cultuur namelijk
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Open universiteit staat wel op het hoogste niveau en levert ook echte universitaire diploma's af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1108 | |
|
![]() Citaat:
in zuid afrika bestaan er t schijnt al een dergelijke online universiteit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1109 |
|
![]() die open universiteit heb ik ook overwogen, maar ze kost me veel geld, geeft geen recht op vrijstelling van stempelcontrole en een beurs en ze doceren er nederlands recht, waar ik in belgie niet veel mee ben.
![]() |
![]() |
![]() |
#1110 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1111 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1113 | |
|
![]() Citaat:
ondanks dat ik toen geen beurs kreeg en men toen zelfs geen unief mocht doen als dopper deed ik het toen toch twee jaar als vrij leerling toen ik dakloos werd kon ik natuurlijk niet verder doen nu zal ik ook moeten oppassen trouwens - ik moet normaal gezien in januari uit mijn huis namelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1115 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
aah ja juist - en ik heb ook vrijstelling gekregen van stempelcontrole, wat wil zeggen dat ze me niet meer kunnen oproepen voor werk, ondanks dat mijn dop er elke maand netjes ligt. Het contract dat ik een aantal maanden geleden moest ondertekenen met de rva ( om mijn werkbereidheid op te volgen ) is doordat ik terug aan t studeren ben ook vervallen. plus dan die vette beurs als ik erdoor ben kan ik volgend jaar een nieuwe beurs krijgen en ik kan die vrijstelling van stempelcontrole dan gewoon verlengen een jaar ben ik dus al zeker weer veilig ![]() als ik er niet door ben dan is dat geen ramp maar het gaat tot mijn eigen verbazing wel goed voor mijn eerste proefeksaam ( vh belangrijkste vak, privaatrecht ) behaalde ik zonder al te veel studeren onderscheiding En dan nog geen huur betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1116 | |
|
![]() Citaat:
en het is zelfs zo dat je als student van rijke ouders die de keuze om te gaan studeren of de studiekeuze niet steunen er ook erbarmelijk aan toe bent. je krijgt dan namelijk ook geen beurs omdat je ouders teveel verdienen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 november 2006 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1117 |
Gouverneur
|
![]() Nee maar je kan je ouders gratis dagvaarden in betaling van onderhoudsgeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een student kost gemakkellijk 500 euro per maand. Foutje van deze geniale vlaamse regering.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1119 |
|
![]() ben net bezig met beetje argumentatieleer te studeren.
Wat u hier doet is het aanbrengen van een drogredenering ik zeg ; ik vlieg uit mijn huis u leidt daar direct uit af dat ik geen huur betaal u draait dus één en ander om en gebruikt dit om op de man ipv op de bal te spelen wat draait u om ? wat wel waar is dat is dat wie geen huur betaald buiten vliegt uit zijn huurhuis wie echter uit zijn huurhuis vliegt doet dat niet perse omdat hij geen huur betaald, het huis kan immers ook gerenoveerd worden of betrokken worden door de eigenaar bvb. Huurhuizen worden ook al eens onbewoonbaar verklaard enzo. Mijn analyse van uw posting ( met dank voor de oefening ) is dus dat u 1. een argumentum ad hominem toepast door op de man te spelen ipv op de bal 2. is er algemeen genomen iets fout met de interferentie waardoor uw mening niet uit de argumenten kan volgen, zoals ik hierboven uitlegde en beteft het in die zin dus een metalogische drogreden. maar het staat vast dat ik mij nog verder moet bekwamen in de terminologie die ze daar nu allemaal om mijn oren kletsen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 november 2006 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |