![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zalig volgende keer stem ik op groen |
|
|
|
|
|
|
#23 | ||||||||
|
Banneling
|
[quote].
Juist. Dat is dan ook de reden waarom Groen nooit groot zal worden. En dat is geen slechte zaak. Het is voldoende als we een zweeppartij blijven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een duurzame economie zal enorm veel maar andere werkgelegenheid en activiteiten verschaffen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2006 om 15:35. |
||||||||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Partijlid
|
In 1921 was het ook redelijk warm in die maand ....
Voor de rest kan ik alleen het gedoe met de retroreflecterende nummerplaten herinneren en een hoop ludiek geshoemel met de solicitaties voor een nieuwe baas van de spoorwegen. Als enige verwezelijkingen toen de groene partijen aan de macht waren. pardoneer mij dat ik er nogal sceptisch tegenover sta om deze partij weer in het bestuur te hebben. Trouwens, ik vind dit warme weer best wel leuk |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#26 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
er zal altijd wel iets zijn, carpe diem quam minimum credula postero ! |
|
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#29 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het Spaanse graan heeft de orkaan doorstaan.
|
|
|
#30 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Antwoord : de dag dat het probleem concreet wordt. Maw, zolang wij geen gevolgen ondervinden van "het probleem met onze ecologie" blijft het een ver-van-ons-bed, abstract, probleem. En neen hoor, een uitzonderlijke warrme novembermaand is niet bepaald een catastrofe die mij zou aanzetten om voor Groen! te stemmen. Citaat:
Ik denk dat Groen! meer stemmen zal krijgen de dag dat zij de links-progressieve bagage en de mei-68 attitude laten vallen. Er is geen reden waarom iemand die de natuur wil behouden automatisch homohuwelijk en een lakse aanpak van criminaliteit erbij zou moeten nemen, om maar iets te zeggen. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#32 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
M.a.w.: Het is niet genoeg om te zeggen dat je een groene partij bent. Je moet het ook waarmaken. Maak je het waar, wordt je beloond. Maak je het niet waar, krijg je klappen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 29 november 2006 om 17:08. |
||||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Minister-President
|
Het punt is juist dat er geen orkanen en tsunami's zijn. Niemand gaat met een belastingsverhoging instemmen omdat wij morgen misschien, eventueel, zullen geteisterd worden door tsunami's. Zeker niet als je in de verste verste niet kan begrijpen hoe je orkanen kan voorkomen.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En ik ga niet naar heel korte optredens of erg vroeg vertrekken. Mijn weekend is om eens te feesten en mij niks aan te trekken van uren. Ik hou van mijn vrijheid |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#36 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#37 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
Achterlijke pseudo-wetenschappers hebben ook recht op leven.
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 november 2006 om 10:04. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Gouverneur
|
Groen heeft totaal niets begrepen van ecologie. Ga eens kijken bij hun verkozenen en zoek hun CV eens op. Je zal merken dat er bitter weinig mensen tussen zitten die een opleiding hebben genoten in de richting van ecologie of milieu.
Ze hebben meestal wel ergens een wild idee, maar missen de finesses. Hun energiepolitiek is hier het beste voorbeeld van. Er is momenteel geen alternatief voor kernenergie, dat is spijtig maar het is de realiteit. Windmolens en zonnecellen kunnen niet instaan voor een base-load op het netwerk, waterkracht hebben we niet. Steenkoolcentrales zijn super vervuilend en zouden dus best ook niet gebruikt worden. Voor aardgas zijn we afhankelijk van een aantal importeurs, maar in de toekomst meer en meer Rusland. Ik vind dit niet echt een goede optie ! Groen is dus enkel een dun laagje vernis op een zeer donkerrode kern. Het donkerrode model dat door velen van hen wordt aangehangen bestaat zelfs in China niet meer (als het er ooit al bestaan heeft). |
|
|
|