![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1181 |
|
Banneling
|
@Lombas
Door al die overdreven en doorgedreven sociale pampering ben ik de laatste maand nogal onderhevig aan onrustwekkende gastrische pathologieën. Dat heb je ervan, als't niet alle dagen kaviaar kan zijn... |
|
|
|
|
|
#1182 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
en een felicitatiecomitee tja aan de band staan in VW vorst lijkt me niet zo leuk je bent dan bovendien medeplichtig aan de vervuiling van alle auto s die je mee produceert, de verkeersdoden enz niet ondubbelzinnig een reden dus om te rouwen als je daar ontslagen wordt me dunkt als je het financieel bekijkt wellicht wel maar is dat niet de ziekte van de huidige maatschappij om alles louter financieel te bekijken vanuit mijn armoedeperspectief gezien vindt ik het een zeer goede zaak dat vw vorst 4000 mensen afdankt er zal minder stank zijn ( die gaan ze nu ver weg van ons produceren in een lageloonland ) en een auto die daar van de band rolt kan ik toch niet betalen ik heb dus geen enkel belang bij het voortbestaan van vw vorst - ik heb er enkel nadeel bij
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 november 2006 om 15:40. |
|
|
|
|
|
|
#1183 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Al goed dat je het tijdig afgeblazen hebt (ik zou de drang om mee te gaan nauwelijks hebben kunnen onderdrukken...) Sommigen zouden het niettemin een even egoïstische stellingname vinden als dat van die arbeiders, die toch ook maar aan hun eigen boterham denken... |
|
|
|
|
|
|
#1184 | |
|
|
Citaat:
en egoistisch ? denken de bestuursleden van het eigenaarssyndicaat aan het belang van bvb de daklozen ? tuurlijk doen ze dat totaal niet van een vierde wereld syndicaat is het dus logisch dat ook zij enkel en alleen denkt aan het belang van de eigen doelgroep en onze doelgroep heeft nu eenmaal geen enkel belang bij het voortbestaan van vw vorst
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#1185 | |
|
Banneling
|
Citaat:
vw... vws... |
|
|
|
|
|
|
#1186 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Proficiat u bent zeer geloofwaardig als organisatie (al dan niet in oprichting) die zou moeten pleiten voor meer menselijkheid. |
|
|
|
|
|
|
#1187 | |
|
|
Citaat:
Dat u ons ongeloofwaardig vindt daar liggen we echt van wakker Dat u niet begrijpt dat we voor menselijkheid pleiten door te pleiten tegen de belasting op arbeid is eveneens uw probleem. het is deze belasting op arbeid namelijk waarbij net niet armen armen moeten onderhouden die ervoor zal zorgen dat het sociaal zekerheidssysteem zal worden afgebouwd, ook de mensen die onder deze omstandigheden bereid blijven te werken ( en dus de armen via belasting op hun arbeid moeten onderhouden ) zijn medeoorzaak ervan dat men alles op basis van belasting op arbeid blijft financieren en dat de sz dus verder en verder ten onder zal gaan. de arme is dus de laatste die hier schuld aan treft het had veel zinvoller geweest indien de arbeiders van vorst veel eerder gestaakt hadden met als voorwaarde de belasting op arbeid te vervangen door belasting op kapitaal van hun bazen bvb. bovendien is het zo dat ik hier degenen die achter de maatregelen van frankske van de kakbroek tegen werklozen stonden er maar op wil wijzen dat ik hen door die maatregelen nu nog ietsje meer kost.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 november 2006 om 17:02. |
|
|
|
|
|
|
#1188 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 29 november 2006 om 17:37. |
|
|
|
|
|
|
#1189 |
|
Banneling
|
Op het gebied van tevredenheid van de werknemers bezet België wereldwijd de tiende plaats en in Europa de zesde plaats.
Wat de score voor de bazen betreft, eindigt België op de tweede plaats in Europa, na Ierland. Wereldwijd behalen de Belgische bazen de elfde plaats. (De Standaard - 29/11/2006 - E3). Dat is iets anders dan dat meneer lulbroek van het VWS hier constant zit te beweren... Laatst gewijzigd door Chipie : 29 november 2006 om 18:11. |
|
|
|
|
|
#1190 | |
|
|
Citaat:
en ik denk dat je eerder een probleem hebt met begrijpen ik zal het nog eens heel simpel uitleggen he maar het is wel de allerlaatste keer hoor als je het dan nog niet begrijpt dan is het hopeloos het vws is niet tegen werken over de ganse lijn maar stel nu dat de lonen in een bepaalde sector laten we zeggen minimum 1200 euro netto per maand bedragen maar dan komt er een "slimme" werkezel die zich niet wil laten kennen en die omdat hij zo simpel is en het nog nodig heeft om dus stoer te doen bereidt is om dezelfde job te doen voor 1000 euro per maand. het gevolg gaat zijn dat er iemand die nu 1200 euro verdiend ontslagen gaat worden en vervangen worden door iemand die hetzelfde werk voor 1000 vervolgens zullen er mss noch stoere werkezels komen die zich niet willen laten kennen en mss willen ze zelfs nog stoerder doen dan de eerste en willen ze het werk zelfs doen voor 900 euro per maand. Zelfs duveltje moet nu toch kunnen begrijpen dat er in zo n situatie waarin er allemaal ezels bereidt zijn om het werk te doen voor een appel en een ei geen enkele baas nog gaat zijn die nog 1200 euro wil betalen. de werkezels die voor een appel en een ei bereidt zijn te werken zijn er dus de schuld van dat de lonen dalen. De andere arbeiders hebben het recht deze verraders en ratten onder hun voeten te geven, uit te sluiten, ja zelfs in elkaar te slaan desnoods. de overdreven werkbereidheid van de modale vlaming is zeer schadelijk voor de lonen van al de vlaamse arbeiders en ook voor hun arbeidsomstandigheden. en het is om die reden dat het vws die overdreven werkbereidheid bestrijdt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 november 2006 om 18:45. |
|
|
|
|
|
|
#1191 |
|
Europees Commissaris
|
Het verstandigste is een uitkering trekken en in het zwart werken of drugs dealen - met wat coke te dealen wordt je in luttele jaren multimiljonair (in euro's !). Geen gezijk iedereen rijk !
|
|
|
#1192 | |
|
|
Citaat:
allee welk belang heeft ons duveltje er bvb zelf bij ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 november 2006 om 18:51. |
|
|
|
|
|
|
#1193 |
|
|
PS
en we hebben begrip voor armen die niet anders kunnen dan de nepjobs met nepstatuten en neplonen in de sociale economie aan te nemen maar toch roepen we alle armen op om indien ze het kunnen deze jobs toch te weigeren kan dit door omstandigheden niet dan kan men de tewerkstelling nog steeds op andere manieren boycotten het is in alle geval belangrijk voor alle armen dat maatregelen die bedoelt zijn om mensen te dwingen te werken bij de eindafrekening de kosten voor de sz nog verhogen alleen op die manier zal men van deze asociale economie ooit afstappen of de lonen en de statuten ervan aanpassen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 november 2006 om 18:56. |
|
|
|
|
|
#1194 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1195 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#1196 | |
|
|
Citaat:
nog één ding heb ik je te zeggen. zorg dat we geen klachten binnen krijgen van armen die je gezaag over werken niet willen horen he allee en ga nu maar terug spelen professor Vranken heeft viskes gebakken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 november 2006 om 19:12. |
|
|
|
|
|
|
#1197 |
|
|
aah ja en nog iets
op een ander forum zei je dat je wat dat interview betreft wel moest ( dat je niet meer terug kon ) van wie moet je ? hoe zit het trouwens met dat artikel ? waar kunnen we het lezen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 november 2006 om 19:13. |
|
|
|
|
|
#1198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|