![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
#22 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
We kunnen niet met zekerheid zeggen of Hans1 de echte voorzitter Hans van de Cauter is. Maar ik vind het inderdaad raar dat een voorzitter zoiets zou zitten doen. Wat hij daarmee vergeet is dat ie zoveel heeft geschreven dat voor eeuwig op het net staat, en hetzelfde geldt voor zijn 'partijgenoten', zoals ik hierboven illustreerde.
|
|
|
|
#23 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Daanaast is het aan Hans1 zelf om uit te maken hoe hij zijn partij leidt en wat hij in z'n vrije tijd doet. Jullie weten allemaal dat de B.U.B. een kleine partij is en daarom waarschijnlijk weinig activiteit heeft. Natuurlijk heeft dan ook de voorzitter tijd om op een forum als dit actief te zijn. En ook al had hij dat niet en deed hij het wel: dat moet hij toch zelf weten? Kortom; allemaal loze persoonlijke aanvallen die nergens op slaan. Ik heb zelfs vaak het idee dat de B.U.B. persoonlijk (of als partij) wordt aangevallen omdat dat de makkelijkste weg in de discussie is.
|
|
|
|
#24 | |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Of nog andere citaten uit het onderwerp waaruit evilbu citeert:
Citaat:
|
|
|
|
#25 | |
|
|
Citaat:
En ik wou Hans1 erop wijzen dat als hij bevestigt dat Bruno lid is van zijn partij, hij dan ook moet weten dat alles wat hij hier even schrijft later zijn partij kan verweten worden.
|
|
|
|
#26 | |
|
|
Citaat:
Nederlands (22 miljoen) is trouwens wel niet te vergelijken met Ijslands (300,000)of Deens (5,5 miljoen).
|
|
|
|
#27 | |
|
|
Citaat:
Nationaal Secretaris Bruno YAMMINE Coördinator Studiedienst "Unitas" Bruno YAMMINE
|
|
|
|
#28 | |
|
|
Citaat:
We nemen aan van wel zeker? Maar ik vind het raar toch dat ze dit kanaal verkiezen. Stel nu dat ik een andere persoon op die lijst kies, maak er mijn gebruikersnaam van, doe eerst gewoon mee met hen, en dan nadien ga ik te ver en schrijf ik zaken als "De eenheid van België kan enkel door assimilatie van zij die weigeren Frans als moedertaal te spreken". (Heeft UFSIA dat niet gedaan?)
|
|
|
|
#29 |
|
|
Hans1 = Hansvdc en Bruno*=BrunoY, wees gerust
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ook al gaan er leden van de B.U.B. buiten hun boekje; nou en? Mensen maken af-en-toe nou eenmaal fouten en zeggen soms domme dingen. Waarom denk je dat de meeste speeches van te voren al geschreven zijn en nagekeken zijn door professionals? Het is juist bewonderenswaardig dat de B.U.B. hier zonder voorbereiding de discussie aangaat. Dat zie ik de andere Belgische (of Nederlandse) politieke partijen nog niet doen. Die zouden finaal afgebrand worden en nooit meer hun hoofd hier laten zien.
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Keats, ik heb maar één reactie op uw posts in deze thread:
![]() (en ik ben nochtans zeker geen BuB-fan)
|
|
|
#32 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou er nog aan toevoegen dat ze schrik van ons hebben: we vullen immers een gat op in de politieke markt omdat we unitaristen zijn en niemand ons dat nadoet of kan nadoen en omdat we tegen de traditionele politiek zijn, dus tégen wat de mensen haten. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De bubbelclub mag wat mij betreft wel flink stemmen halen. Dit verzwakt immers de belgicisten bij bepaalde traditionele machtspartijen en vergroot het machtsveld voor het Vlaams Belang.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De afgelopen verkiezingen hebben eens te meer bevestigd dat het zogezegde "gat in de markt" blijkbaar heel klein is, want het stemmenaantal voor BUB is beschamend laag. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 30 november 2006 om 16:38. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor mijn smaak is de BUB een beetje te extremistisch. Ze beschuldigen alle andere partijen van extremisme en nationalisme, beweren steeds een mediaboycot te hebben, en hebben een programma dat niet eens in de buurt komt van andere partijen, die wel bekend zijn of invloed hebben.
|
|
|
|