Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2006, 10:48   #41
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
Groen heeft totaal niets begrepen van ecologie. Ga eens kijken bij hun verkozenen en zoek hun CV eens op. Je zal merken dat er bitter weinig mensen tussen zitten die een opleiding hebben genoten in de richting van ecologie of milieu.
Ze hebben meestal wel ergens een wild idee, maar missen de finesses. Hun energiepolitiek is hier het beste voorbeeld van. Er is momenteel geen alternatief voor kernenergie, dat is spijtig maar het is de realiteit. Windmolens en zonnecellen kunnen niet instaan voor een base-load op het netwerk, waterkracht hebben we niet. Steenkoolcentrales zijn super vervuilend en zouden dus best ook niet gebruikt worden. Voor aardgas zijn we afhankelijk van een aantal importeurs, maar in de toekomst meer en meer Rusland. Ik vind dit niet echt een goede optie !
Groen is dus enkel een dun laagje vernis op een zeer donkerrode kern. Het donkerrode model dat door velen van hen wordt aangehangen bestaat zelfs in China niet meer (als het er ooit al bestaan heeft).
Ga dat vertellen tegen Vandelanotte.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2006, 10:55   #42
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Groen! gaat de platentectoniek verbieden !

We kunnen aan het begin van elk continent een bordje "verboden te driften" zetten.

Er is waarschijnlijk in eigen land nog ruim voldoende te verbeteren dat men zich niet op wereldomvattende problemen dient te fixeren.

-Het openbaar vervoer buiten de steden trekt op geen zak.
-Rivieren en oppervlaktewateren zijn zwaar vervuild, slibproblematiek.
-Voedselketen wordt systematisch vergiftigd.
-Subsidies voor landbouw buiten proporties.
-Sluikstorten
-Dierenmishandeling

als je wil kan je er snel nog een tiental toevoegen.

Zou het aanpakken van dergelijke ecologische thema's GROEN! niet geloofwaardiger doen overkomen dan de belachelijk standpunten die ze er hebben doorgedrukt tijdens hun regeringsdeelname?

en baajdeweej, Aalst-aan-zee, laat ze maar komen !!
Oud 30 november 2006, 11:24   #43
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
We kunnen aan het begin van elk continent een bordje "verboden te driften" zetten.

Er is waarschijnlijk in eigen land nog ruim voldoende te verbeteren dat men zich niet op wereldomvattende problemen dient te fixeren.

-Sluikstorten
-Dierenmishandeling

Zou het aanpakken van dergelijke ecologische thema's GROEN! niet geloofwaardiger doen overkomen dan de belachelijk standpunten die ze er hebben doorgedrukt tijdens hun regeringsdeelname?

Goede navelstaarders gevraagd bij Groen!
Dringend aanmelden, Lantjes. Welkom.

We zullen je indelen bij het plaatselijk emergentie-team voor het de-buggen van ecologische wijk-problemen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2006, 12:09   #44
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht

Zelfs in de stad en de gemeente waar zij de burgemeester leveren is nog een pak werk.

Ik woon buiten de steden en zelfs buiten de dorpskom, mijn kinderen zijn steeds zeer verwonderd als zij een bus van de lijn zien in ons gehucht.
Dichtsbijzijnde OV 5km verderop.
of overdekt om de stank weg te houden. Maar ook moeren en vennen worden heden ten dage nog dicht gesmeten om vol te bouwen.
Wie merkt het verschil nog, als je een gezond ei op tafel zet bij stads mensen denken ze dat het slecht is, omdat de kleur anders is en het anders smaakt.
Die voor de energiebaronie is dat ook, laten we die eerst eens afschaffen.

-Sluikstorten
Het sluikstorten werd enorm in de hand gewerkt en veroorzaakt door de gescheiden ophalingen. Sommige soorten afval worden nu immers niet meer opgehaald en kan je zelfs tegen grote betalingen niet kwijt op de containerparken.

De mensen moeten dus wel sluikstorten, de afvalophalingen zijn te duur geworden en zijn onvolledig geworden.

-Dierenmishandeling

Sommige mishandelingen zijn nu zelfs door de wet verplicht.

Tijdens hun mede regerperiode hebben ze hun ware gezicht laten zien.
Echte soep kiekens, die zelfs het slachten niet meer waard zijn.
Ze hebben meer tegen dan voor het milieu gedaan.

Aalst-in-zee klink mij beter in de oren!!!! En Antwerpen aan zee!!!
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2006, 12:25   #45
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Goede navelstaarders gevraagd bij Groen!
Dringend aanmelden, Lantjes. Welkom.

We zullen je indelen bij het plaatselijk emergentie-team voor het de-buggen van ecologische wijk-problemen.
Eno2, zelfs ik die bij vrij zwart-witte ecologische standpunten zweer zou me hoegenaamd niet thuisvoelen bij Groen! dat zegt voldoende over die partij zeker? en ook wat over mezelf...

Je strooit me ook geen zand in de ogen door aan het Kyoto protocol te proberen voldoen door uit het een of andere apenland een stukje quota te kopen (wat ik voor ogen had bij mijn eerste bericht in deze....)Als ieder voor zijn eigen deur kuist...

Laatst gewijzigd door lantjes : 30 november 2006 om 12:29.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2006, 19:57   #46
Linkse Vogel
Parlementslid

Linkse Vogel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
Groen heeft totaal niets begrepen van ecologie. Ga eens kijken bij hun verkozenen en zoek hun CV eens op. Je zal merken dat er bitter weinig mensen tussen zitten die een opleiding hebben genoten in de richting van ecologie of milieu.
Ze hebben meestal wel ergens een wild idee, maar missen de finesses. Hun energiepolitiek is hier het beste voorbeeld van. Er is momenteel geen alternatief voor kernenergie, dat is spijtig maar het is de realiteit. Windmolens en zonnecellen kunnen niet instaan voor een base-load op het netwerk, waterkracht hebben we niet. Steenkoolcentrales zijn super vervuilend en zouden dus best ook niet gebruikt worden. Voor aardgas zijn we afhankelijk van een aantal importeurs, maar in de toekomst meer en meer Rusland. Ik vind dit niet echt een goede optie !
Groen is dus enkel een dun laagje vernis op een zeer donkerrode kern. Het donkerrode model dat door velen van hen wordt aangehangen bestaat zelfs in China niet meer (als het er ooit al bestaan heeft).
Hier se. Het bewijs dat ze heel veel af weten van de ecologie.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: txt Klimaatvoorstellen Groen!.txt‎ (93,0 KB, 94x gelezen)
Oud 30 november 2006, 21:03   #47
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Groen is het groen kwijt ...
Terwijl de groene politiekers zich in allerlei bochten aan het wringen waren om een beetje van de macht te "mogen" proeven zijn de bedrijven met hun grootste troef gaan lopen . Het millieu !
Ecologie is "big-buissines" geworden. Privéfirma's verdienen milioenen euro's met de ophaling en verwerking van al dan niet gescheiden afval.
En groen in het bestuur ??? Wat voor een limiet moet er op de visakaart van een groene burgemeester staan ??? Hun schepenen gebruiken zo'n kaartje nogal graag ,hé
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 08:54   #48
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fifke Bekijk bericht
En met de trein weg:
Ik heb een relatie gehad wat verder weg.
Met de trein: 3,5 uur enkele rit dus 7 uur rijden.
Met de auto 1,5 uur enkele rit dus 3 uur rijden.
4 uur verschil.
Reken dan de keren dat er vertraging was en ik een aansluiting miste. Ik heb zo al enkele rit van 5 uur gehad.
8,5 uur op een dag rijden wat ik op 3 uur met de auto kon.
Dus 5,5 uur verloren.....
Verder wordt treinrijden ontmoedigd door rookverbod (ik ben gestopt met roken maar dat rookverbod was hatelijk).

Als een optreden stopt om 02.00 wil ik geen 4 uur wachten tot de eerste trein.

En treinen 's nachts laten rijden, wie gaat dat betalen?
De NMBS maakt nu al schandalig veel verlies.
In België is de treinmaatschappij een bijzonder logge structuur die niet openstaat voor kleinschalige en vernieuwende projecten. Nederland en Duitsland tonen dat het anders kan. Daar worden er lijnen door private maatschappijen uitgebaat (met winst!!!) die door de DB als verlieslatend werden afgestoten. Meer zelfs, in Duitsland worden zelfs eens gesloten lijnen weer geopend en rijden er "light trains" met een heel aantrekkelijk dienstregeling. Door de keuze van materiaal en uitbating worden de kosten sterk gedrukt en wordt het geheel winstgevend en dus blijvend.

Bij ons denkt de NMBS nog steeds niet verder dan haar neus lang is... Dat is het grote probleem.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 10:33   #49
puud
Parlementslid

Standaard Koescheet schadelijker dan uitlaatgas auto

Wat leest mijn lodderig oog vandaag in Het Nieuwsblad.
Citaat:
De wereldwijde runderteelt produceert meer broeikasgassen dan het autoverkeer. Volgens de Wereldorganisatie voor landbouw en voedsel (FAO) is rundveeteelt verantwoordelijk voor 65 procent van de uitstoot van een broeikasgas dat 296 keer schadelijker is voor de opwarming van de aarde dan C02. Bovendien is de teelt ook nog eens goed voor 37 procent van de methaanproductie die veroorzaakt wordt door menselijke activiteiten. Methaan is 23 keer schadelijker dan C02. De organisatie waarschuwt voor de nefaste gevolgen die de teelt veroorzaakt in de wereld. De FAO stelt voor te sleutelen aan de dierenvoeding om gistingsprocessen in de spijsvertering te vermijden.
Is dat een grap of wat?
Oud 1 december 2006, 11:34   #50
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
24 november en het is 16 graden....
Lekker toch?
En, bovendien moet ik mijn verwarming veel minder tot niet laten draaien. Als dat niet groen is!
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 11:36   #51
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
In België al besloten.
Niet dus
De intentie is besloten, en die kan ten allen tijd herroepen worden; de uitvoer is er nog lang niet.

Citaat:
Primordiale onzin
Dat jij hier verkondigt?
Oud 1 december 2006, 11:37   #52
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Ja maar misschien niet meer zo leuk wanneer de orkanen en tsunami's komen opdagen in West-Europa!
Daarvoor liggen we hier niet echt denderend goed vrees ik; veel te afgeschermd.
Oud 1 december 2006, 11:51   #53
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Wanneer gaan de mensen van Vlaanderen nu eindelijk eens inzien dat er een probleem is met onze Ecologie? En wanneer gaat dit zich vertalen in zetels voor de enige partij die er ook effectief werk van maakt? Wanneer gaan de mensen eindelijk eens inzien dat een stem voor Groen! wel een goede stem is?!?
Kan iedereen nu eens ophouden met dat gezeik over dat Groen! niet realistisch is, niet genoeg ervaring heeft, niet goed kan besturen, en dat de Groen! niet effectief iets doet aan dit probleem?!?
Het tegendeel is bewezen in Zwijndrecht! Namelijk: in Zwijndrecht hebben de groenen vorige keer bestuurd met een dikke 20%. Een mens zoals alle andere dommeriken zou dan zeggen dat ze de volgende keer zouden wegzakken… MAAR: ze zijn namelijk een dikke 10% vooruit gegaan tot 33%! Dat betekent dat de mensen precies wel heel tevreden waren met een groene burgemeester.

Ik denk dat meer dan ¾ van de Vlamingen vindt dat het milieu té vervuild is. Spijtig genoeg vertaalt dit zich niet in stemmen naar de partij die er serieus aan wil werken namelijk de enige partij die écht door heeft dat er serieus iets moet veranderen aan de energie, het vervoer, de zorg voor het milieu enzovoort… namelijk: Groen!… Dus dit betekent dat er nog altijd ¼ superdommeriken zijn onder de Vlamingen die dit niet willen inzien. Spijtig genoeg vertalen deze ¾ zich niet in stemmen, namelijk 1/10 van dit rationale getal: 7,5% Vlamingen. Dus dat betekent dat er bij die 1 250 000 erg domme Vlamingen ook nog eens 3 375 000 domme Vlamingen bijkomen.

Als mens moeten we ook eens denken op duurzaam vlak, namelijk: “willen wij dat onze kinderen en kleinkinderen nog gezond kunnen leven in een aangename wereld?!? Dat is dé vraag van de eeuw. Ik vindt het ook spijtig dat het tot sommige mensen moet doordringen door een film. DENK NA!!! En ik wil hier niet alleen bij benadrukken dat we dit in de politiek moeten waarmaken maar ook op sociaal-vlak.

Neem niet meteen de auto om een halve kilometer naar de winkel te doen… nee!!! Neem de fiets! Koop een milieuvriendelijke auto op bijvoorbeeld LPG. Gebruik de trein als je naar één of ander optreden moet in Antwerpen of Brussel als je in een andere stad woont. Gebruik zo weinig mogelijk papier, koop bio-produkten als je wilt dat we binnen 50 jaar nog kunnen ademen. Gebruik geen zilverpapier als je iets wilt bewaren, maar gebruik een plastic doosje dat je meerdere malen kunt gebruiken! Of zet een bordje over de kom met sla. Laat de verwarming niet onnodig branden, want dit is namelijk ook een van de vervuilendste dingen.

En ik kan zo nog wat doorgaan. Ik hoop dat er vele mensen dit lezen, ik hoef geen reactie maar ik wil gewoon een boodschap proberen overbrengen aan zoveel mogelijk mensen Groetjes in de hemel als we zo door gaan, en omdat dit geen mooie slotzin is, wil ik benadrukken dat we er samen iets aan kunnen veranderen en dan is de slotzin:

Groetjes aan iedereen en ik hoop dat iedereen nog gelukkig en gezond kan leven!
U hebt ongeveer hetzelfde probleem als wij. Wij vragen ons af wanneer men gaat inzien dat er een serieus probleem is met het federalisme.

Alleen wordt er aan uw onderwerp voortdurend aandacht besteed in de media, maar niet aan dat van ons, altijd niet op de manier dat wij dat wensen en vele Belgen met ons.

Ik weet wel dat het Belgisch institutioneel probleem geen wereldprobleem is en natuurbehoud wel, maar uiteindelijk gaat er dus wel veel (misschien nog niet voldoende) aandacht naar uw onderwerp.

Bovendien remt het federalisme de coherente bescherming van het milieu in België en uiteindelijk de hele staatkundige werking. Het is dus een zeer serieus probleem voor ons, Belgen.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 1 december 2006 om 11:53.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 11:52   #54
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Is dat een grap of wat?
Nee, dit is zuivere waarheid.

En het ergste van al is dat er dus niets tegen gedaan word, hoewel deze methaan dus voor een grootdeel kan opgevangen worden en gebruikt als alternatieve energiebron.
Oud 1 december 2006, 12:11   #55
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
U hebt ongeveer hetzelfde probleem als wij. Wij vragen ons af wanneer men gaat inzien dat er een serieus probleem is met het federalisme.

Alleen wordt er aan uw onderwerp voortdurend aandacht besteed in de media, maar niet aan dat van ons, altijd niet op de manier dat wij dat wensen en vele Belgen met ons.

Ik weet wel dat het Belgisch institutioneel probleem geen wereldprobleem is en natuurbehoud wel, maar uiteindelijk gaat er dus wel veel (misschien nog niet voldoende) aandacht naar uw onderwerp.

Bovendien remt het federalisme de coherente bescherming van het milieu in België en uiteindelijk de hele staatkundige werking. Het is dus een zeer serieus probleem voor ons, Belgen.
Hans, het federalimse staat continu in de media. En dat de staatshervorming fout is uitgevoerd weten de Vlamingen al heel lang en zelfs de Walen weten dit. Maar het is het belachelijke standpunt van de walen dat Brussel bij hen hoort of zelfstandig moet zijn, dat heel de staatshervorming heeft doen fout lopen.

Er zijn nu eenmaal zaken die niet voor heel Belgie op de zelfde manier kunnen behandeld worden en andere zaken die voor heel Europa gelijk moeten zijn.

Ik hoop dat het eens tot de belgiciten zal door dringen, maar door het oprichten van de EU is de bestaans reden van de staten weggevallen.
Beslissingen en besluiten moeten nu of per regio of voor heel de EU genomen worden.
Het kan niet zijn dat men in Nederland op een andere manier overdeeld over een moord dan in Griekenland, maar het kan ook niet dat Wallonie beslist of een bedrijf zich in Zeebrugge mag vestigen of niet.

Zo is het de EU die moet besluiten welke normen er voor de CO² uitstoot mogen bestaan, maar zijn het de regio's die moeten beslissen op welke manier ze deze CO² uitstoot aanpakt.

Zo is het de EU die moet beslissen hoe snel de vrachtwagens mogen rijden en hoe zwaar ze mogen wegen, maar zijn het de gemeentes die beslissen hoe snel men door hun kernen mag rijden.

Zie je, sommige zaken moeten op EU niveaux beslist worden en sommige zelfs op gemeentelijk niveaux.

Het zijn dus niet de regionale regeringen die moeten verdwijnen, maar de federale regeringen.

Ik hoop dat dit ooit nog eens tot jullie doordringd, de tijd van de staten in Europa is voorbij
Oud 1 december 2006, 12:46   #56
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Is dat een grap of wat?
Als we die koeien-(en varkens)- methaan zouden kunnen opvangen en gebruiken als aarsgas .....we zijn er losdoor !!
Oud 1 december 2006, 12:58   #57
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Hans, het federalimse staat continu in de media. En dat de staatshervorming fout is uitgevoerd weten de Vlamingen al heel lang en zelfs de Walen weten dit. Maar het is het belachelijke standpunt van de walen dat Brussel bij hen hoort of zelfstandig moet zijn, dat heel de staatshervorming heeft doen fout lopen.

Er zijn nu eenmaal zaken die niet voor heel Belgie op de zelfde manier kunnen behandeld worden en andere zaken die voor heel Europa gelijk moeten zijn.

Ik hoop dat het eens tot de belgiciten zal door dringen, maar door het oprichten van de EU is de bestaans reden van de staten weggevallen.
Beslissingen en besluiten moeten nu of per regio of voor heel de EU genomen worden.
Het kan niet zijn dat men in Nederland op een andere manier overdeeld over een moord dan in Griekenland, maar het kan ook niet dat Wallonie beslist of een bedrijf zich in Zeebrugge mag vestigen of niet.

Zo is het de EU die moet besluiten welke normen er voor de CO² uitstoot mogen bestaan, maar zijn het de regio's die moeten beslissen op welke manier ze deze CO² uitstoot aanpakt.

Zo is het de EU die moet beslissen hoe snel de vrachtwagens mogen rijden en hoe zwaar ze mogen wegen, maar zijn het de gemeentes die beslissen hoe snel men door hun kernen mag rijden.

Zie je, sommige zaken moeten op EU niveaux beslist worden en sommige zelfs op gemeentelijk niveaux.

Het zijn dus niet de regionale regeringen die moeten verdwijnen, maar de federale regeringen.

Ik hoop dat dit ooit nog eens tot jullie doordringd, de tijd van de staten in Europa is voorbij
Nu gaan we wel serieus off topic, maar als ik u goed begrijp, hoeft u geen Vlaemsche staat zoals NVA en VB dat willen?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 13:19   #58
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Nu gaan we wel serieus off topic, maar als ik u goed begrijp, hoeft u geen Vlaemsche staat zoals NVA en VB dat willen?

Goed begrepen, ik ben idd niet voor een onafhankelijke Vlaamse staat.

De tijd der Europese staten is voorbij.

We moeten nu gewoon onze politici aan hun verstand krijgen dat we een Europese Unie der Volkeren aan het worden zijn en dat de Unie der staten reeds dood is, alleen de stuiptrekkingen zijn er nog.

En pas als men deftige op Europees en regionaal vlak kan werken, zonder dat de federale regeringen er nog onzin bij verkopen, kan men het milieu deftig aanpakken.

Dus nee, over de EU posten is niet off topic gaan, we hebben de EU nodig om de milieuproblemen op te lossen.
Oud 1 december 2006, 13:52   #59
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Ik geloof eerder de versie van Lomborg dan die van Groen!

Dus inzien: als de feiten vast staan zal iedereen het wel inzien. Maar ze staan niet vast, linkse vogel.
Oud 1 december 2006, 16:07   #60
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratzo Bekijk bericht
Die zogenaamde "dioxinecrisis" betekende uiteindelijk nog minder dan een scheet in een fles. De gevolgen voor de volksgezondheid waren nul komma nul. De smeerlapperij die je inademt als je een half uurtje naast een roker staat is veel erger.

AGALEV heeft toen de kans gekregen om aan de macht deel te nemen. En wat hebben ze ervan gebakken? Binnen de korste keren was iedereen hen kotsbeu.

Wat ze ervan gebakken hebben is dat ze ons opgezadeld hebben met een aantal belastingen, die voordien niet bestonden, zogezegd om het milieu te sparen, maar in feite hebben ze aardig bijgedragen om de staatsspaarkas Aardig te spijzen! en het milieu is er ook niet beter door geworden!
Voor mij mag groen zo snel als mogelijk verdwijnen!
MisterXYZ is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be