Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2006, 15:13   #881
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Pot? Maak het nog wat erger ja!
Ja het is de uitdrukking hé die ik gemaakt heb hé omdat hij ook vragen negeert, heb er zelfs nog nooit aan gedacht toen ik het typte van die uitdrukking.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 15:15   #882
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ja het is de uitdrukking hé die ik gemaakt heb hé omdat hij ook vragen negeert, heb er zelfs nog nooit aan gedacht toen ik het typte van die uitdrukking.
Ik ben al blij met een welverdiende break in het bij wijlen homofobe discours alhier.
Oud 1 december 2006, 15:16   #883
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
@ eternity
Blijkbaar heb je nogaltijd niet geleerd hoe je je mening moet verduidelijken met behulp van woorden ipv te copy pasten en afbeeldingen te posten.
*knip*

Belediging geknipt.

mvg,
Arnold.

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 1 december 2006 om 15:16.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 15:23   #884
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ik heb jouw vragen niet genegeerd, jij hebt het antwoord niet begrepen en dat is heel wat anders. Moest je eens de moeite doen om de thread te herlezen zou je het snappen. Maar dat doe je niet.

Ik noemde pedofiele en homosexualiteit in één adem om aan te tonen hoe belachelijk het wel is om dat te doen. Want herterosexualiteit werd in één adem met iets anders, zij het even belachelijk vergeleken, vandaar die reactie om de beslachelijkheid er van aan te tonen...

Herlees de thread en je zult het wel zien.

Maar ik heb geen zin om aan iedereen die hier slechts komt om kritiek te uiten of het slachtoffer uit te hangen gans de draad van de thread te resumeren, telkens hij tussendoor een keer opduikt maar verder niks inhoudelijks aan de thread weet toe te voegen.

Enig idee over wie ik het heb?

Kunnen we dan nu inhoudelijk verder doen? Zal het je lukken om je persoonlijke gevoelens efkens opzij te zetten daarvoor?

Alvast bedankt.

Paulus (de ketel)
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 15:39   #885
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat weet ik ook wel. Maar sexuele gevoelens zijn inherent aan het instinct tot voortplanting. Daaruit komen ze voort. Om de voortplanting te motiveren. En ze gaan weg als je iemand castreert bijvoorbeeld.

Ik weet ook wel dat niet elke vrijpartij een kind als resultaat beoogt, maar dat neemt niet weg dat we sexuele gevoelens hebben, door en vanuit dat instinct.

Daarom is de kunde tot voortplanten, waarvoor inderdaad twee geslachten nodig zijn, te rekenen onder normaliteit. Daarvoor en met die functie zijn er jongens en meisjes en hebben we sexuele gevoelens.

Homosexualiteit buiten die norm, niet door mij maar door de natuur bepaald in alle objectiviteit.

Moest ik sexueel actief moeten zijn met een homosexuele man om aan kinderen te kunnen komen buiten mijn monogame relatie met mijn vrouw, dan zou mij dat zeer onwennig, onnatuurlijk en abnormaal overkomen.

Vandaar mijn bezwaar om het normaal te vinden wat homosexuelen moeten doen om aan kinderen te komen.

Dat is niet de natuurlijke weg. Niet de normale weg. niet de normale sexualiteit door de natuur ons gegeven.

Je hoeft het niet met me eens te zijn. Maar ik vind mijn argumenten sterk genoeg om niet voor homofoob door te gaan. Het is een welgemeende en gefunderde stelling.

Paulus.
Je hebt het nog steeds alleen over voortplanting en niet over sexualiteit. Zolang je weigert om beiden los te zien van elkaar, is elke verdere discussie volkomen zinloos. Het gaat hier niet om kinderen krijgen; het gaat hier om menselijke relaties en de fysieke en emotionele uitingen daarvan. Voortplanting heeft met deze discussie geen uitstaans. Jij weigert pertinent om die fysieke en emotionele banden tussen mensen als volwaardig/evenwaardig te erkennen en daaruit valt inderdaad maar één mogelijke conclusie te trekken: homofobie.

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 15:43   #886
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet ook wel dat niet elke vrijpartij een kind als resultaat beoogt, maar dat neemt niet weg dat we sexuele gevoelens hebben, door en vanuit dat instinct.

Daarom is de kunde tot voortplanten, waarvoor inderdaad twee geslachten nodig zijn, te rekenen onder normaliteit. Daarvoor en met die functie zijn er jongens en meisjes en hebben we sexuele gevoelens.

Homosexualiteit buiten die norm, niet door mij maar door de natuur bepaald in alle objectiviteit.
Dus dan zouden volgens jou de gevoelens van een man voor een onvruchtbare vrouw ook buiten de norm vallen. Hetzelfde voortplantingsinstinct zitten bij homoseksuelen geïmplanteerd. Het is indirect natuurlijk wel een voortplantingsinstinct, maar seks is de stimulans. Als u dus voortplantingsinstinct ziet als iets essentieels voor de norm, dan moet dat alleen opgaan voor alle vruchtbare mensen, alle mensen die hetero zijn, en alle mensen die geen voorbehoedsmiddelen gebruiken.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 15:52   #887
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Je hebt het nog steeds alleen over voortplanting en niet over sexualiteit.
Dat is niet waar. In geen enkele posting vernoem ik ze niet beiden.

Citaat:
Zolang je weigert om beiden los te zien van elkaar, is elke verdere discussie volkomen zinloos.
AgH? Maar dat zijn jou woorden en niet de mijne. Ik heb gegronde redens om sexualiteit verbonden te weten met het voortplantingsinstinct. Het ene is namelijk de oorzaak van het andere. Daar kun je niet van tussen uit.

Waar zijn jouw argumeneten dat je dat los van elekaar moet zien? Waarop is dat gefundeerd? Nergens op. Het is jouw mening. Jouw subjectieve mening.

Citaat:
Het gaat hier niet om kinderen krijgen; het gaat hier om menselijke relaties en de fysieke en emotionele uitingen daarvan.
Neen. Het gaat hier over hoe we bepalen wat normaal is en wat niet. De kunde tot voortplanten is een volkomen gerechtvaardigde objectieve maatstaf daarvoor, door de natuur ons gegeven.

Citaat:
Voortplanting heeft met deze discussie geen uitstaans. Jij weigert pertinent om die fysieke en emotionele banden tussen mensen als volwaardig/evenwaardig te erkennen en daaruit valt inderdaad maar één mogelijke conclusie te trekken: homofobie.
Jawel en ik zeg ook waarom dat voortplanting er mee te maken heeft. Jij zegt niet waarom niet. Je weet het ook niet. Je hebt geen argumenten, dat bewijs je doordat je ten einde raad begint te verwijten. Heel typisch.

Paulus.
Oud 1 december 2006, 16:02   #888
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dus dan zouden volgens jou de gevoelens van een man voor een onvruchtbare vrouw ook buiten de norm vallen.
Niet zozeer de gevoelens dan wel de relatie die welldegelijk een mankement heeft, ja. Ze vallen buiten de norm. Er is iets niet normaals aan hun relatie.

Citaat:
Hetzelfde voortplantingsinstinct zitten bij homoseksuelen geïmplanteerd. Het is indirect natuurlijk wel een voortplantingsinstinct, maar seks is de stimulans.
Blij dat je het ziet en toegeeft.

Citaat:
Als u dus voortplantingsinstinct ziet als iets essentieels voor de norm, dan moet dat alleen opgaan voor alle vruchtbare mensen, alle mensen die hetero zijn, en alle mensen die geen voorbehoedsmiddelen gebruiken.
Het kunnen voortplanten binnen de relatie is voor mij het normale, 'de norm' zeg maar. Dat betekent niet dat er geen sex mag beleefd worden met andere bedoelingen dan voortplanten. Zoals je weet is de mens zelfs niet alle dagen vruchtbaar. Ik wil ook geen twintig kinderen. Maar het moet wel kunnen indien gewenst om van een normale sexuele relatie te kunnen spreken. Daartoe zijn we lichamelijk uitgerust met de nodige complementaire organen.

Paulus.
Oud 1 december 2006, 16:15   #889
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet zozeer de gevoelens dan wel de relatie die welldegelijk een mankement heeft, ja. Ze vallen buiten de norm. Er is iets niet normaals aan hun relatie.
U kunt niet stellen dat er aan alle relaties tussen homoseksuele koppels iets mankeert. Durf ze dat maar eens te zeggen, ze zullen het persoonlijk opvatten, en niet omdat u daar ''zogenaamd'' wetenschappelijk bewijs voor hebt.

Citaat:
Blij dat je het ziet en toegeeft.
Het is niet alleen goud wat er blinkt.

Citaat:
Het kunnen voortplanten binnen de relatie is voor mij het normale, 'de norm' zeg maar.
Dus u geeft toe dat u een onvruchtbaar koppel ook niet-normaal beschouwt.

Citaat:
Dat betekent niet dat er geen sex mag beleefd worden met andere bedoelingen dan voortplanten. Zoals je weet is de mens zelfs niet alle dagen vruchtbaar. Ik wil ook geen twintig kinderen. Maar het moet wel kunnen indien gewenst om van een normale sexuele relatie te kunnen spreken.
Waarom? Uit de redenering ''seks is bedoeld voor voortplanting en het kunnen voortplanten is een essentie voor een normale seksuele relatie'', kunt u niet kwakkeloos concluderen dat het niet normaal is. Zoals ik al beweerde, uit mijn bevinden geloof ik dat homoseksualiteit binnen de natuur een functie vervult.

Citaat:
Daartoe zijn we lichamelijk uitgerust met de nodige complementaire organen.

Paulus.
Verklaar dan maar eens waarom een man een genotsorgaan is zijn achterste heeft zitten.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 1 december 2006 om 16:15.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 16:33   #890
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Welke zieke geest noemt een afvoerbuis een genotsorgaan ?????
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 16:51   #891
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Welke zieke geest noemt een afvoerbuis een genotsorgaan ?????
Waar is de mannelijke G-spot, kafferke?
Oud 1 december 2006, 17:19   #892
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U kunt niet stellen dat er aan alle relaties tussen homoseksuele koppels iets mankeert. Durf ze dat maar eens te zeggen, ze zullen het persoonlijk opvatten, en niet omdat u daar ''zogenaamd'' wetenschappelijk bewijs voor hebt.
Dan dien ik hen van antwoord.

Citaat:
Dus u geeft toe dat u een onvruchtbaar koppel ook niet-normaal beschouwt.
Natuurlijk.

Citaat:
Waarom? Uit de redenering ''seks is bedoeld voor voortplanting en het kunnen voortplanten is een essentie voor een normale seksuele relatie'', kunt u niet kwakkeloos concluderen dat het niet normaal is. Zoals ik al beweerde, uit mijn bevinden geloof ik dat homoseksualiteit binnen de natuur een functie vervult.
Welke functie dan?

Citaat:

Verklaar dan maar eens waarom een man een genotsorgaan is zijn achterste heeft zitten.
Wat is de naam van dit orgaan? Ik geloof dat niet.

Paulus.
Oud 1 december 2006, 17:22   #893
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt om mijn vraag niet te beantwoorden. Heel constructief moet ik zeggen.
Wat daar niet objectief aan is, mijn beste Paulusje, is dat jij die norm opstelt. Jij bent het die vindt dat de norm voor welke sexuele voorkeur normaal is, het feit is of de partners zich al dan niet samen kunnen voortplanten. Terwijl seksualiteit met veel meer dan voortplanting te maken heeft. Meer zelfs, voortplanting heeft er in het meer dan overgrote deel van de tijd absoluut niets mee te maken. Maw seks voor de voortplanting zou volgens jouw onnozele redenering dus als niet normaal kunnen beschouwd worden.

En het punt is: het gaat niet over normen!!! Niemand vraagt van jou om homoseksualiteit als de norm te zien. Maar jij wil wel dat iedereen heteroseksualiteit als de norm ziet. En meer zelfs, dat we de rest als afwijking bestempelen. Dat is subjectief, omdat het enkel en alleen bekeken is vanuit jouw denkbeeld. Een denkbeeld dat niet op feiten gebaseerd is.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 17:32   #894
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Waar is de mannelijke G-spot, kafferke?
What the hell ?
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 17:38   #895
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Wat is de naam van dit orgaan? Ik geloof dat niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
What the hell ?
http://www.ivillage.co.uk/relationsh...158643,00.html

http://www.askmen.com/love/vanessa/23_love_secrets.html

http://www.menshealth.co.uk/answers/answer.phtml?id=773

Free your mind

Laatst gewijzigd door Casca : 1 december 2006 om 17:39.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 17:46   #896
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Wat daar niet objectief aan is, mijn beste Paulusje, is dat jij die norm opstelt.
Ik vind van niet. Ik kijk gewoon naar het biologisch functioneren om het normaal te vinden of juist niet. Ik zie niet in wat daar niet objectief aan is.

Citaat:
Jij bent het die vindt dat de norm voor welke sexuele voorkeur normaal is, het feit is of de partners zich al dan niet samen kunnen voortplanten.
Ik mik inderdaad op een normaal biologisch functioneren als normbepaling.

Citaat:
Terwijl seksualiteit met veel meer dan voortplanting te maken heeft.
Dat is juist. Het heeft ook te maken met liefde lust, bevrediging, verzoening, paarvorming enz...
Maar dit alles komt voort uit het instinct zich voort te planten. We kiezen niet toevallig onze partner, we hebben niet toevallig voorkeuren, bij dieren is dat veel duidelijker inderdaad, maar ook bij mensen heeft dit allemaal met dat instinct te maken.

Citaat:
Meer zelfs, voortplanting heeft er in het meer dan overgrote deel van de tijd absoluut niets mee te maken. Maw seks voor de voortplanting zou volgens jouw onnozele redenering dus als niet normaal kunnen beschouwd worden.
Het gaat er niet over de verhouding in tijd dat je aan voortplanting besteed dan wel aan andere sexuele behoeftebevredigingen. Het gaat erom dat je beseft, van waar al die gevoelens die om bevrediging vragen vandaan komen. Namelijk vanuit ons instinct tot voortplanten. Dat is de basis van gans het sexueel voor- en naspel.

Een gecastreerde man bijvoorbeeld, die zijn voortplantingsorganen moet missen, heeft al die andere gevoelens niet meer. Waarom niet denk je? Waarom worden sommige paarden bijvoorbeeld gecastreerd? Om gans het sexueel leven te elimeneren bij dat paard. Wat bewijst dat het sexuele leven weldegelijk inherent is aan ons voortplantingsinstinct en we dat niet los van elkaar mogen zien.

Citaat:
En het punt is: het gaat niet over normen!!! Niemand vraagt van jou om homoseksualiteit als de norm te zien.
Jawel. Men wil dat ik het als normaal beschouw.

Citaat:
Maar jij wil wel dat iedereen heteroseksualiteit als de norm ziet. En meer zelfs, dat we de rest als afwijking bestempelen. Dat is subjectief, omdat het enkel en alleen bekeken is vanuit jouw denkbeeld. Een denkbeeld dat niet op feiten gebaseerd is.
Heterosexualiteit IS de norm. Of ik dat wil zien of niet, doet daar niks aan of af. Dat homosexualiteit een afwijking is, is niet omdat ik dat zo zeg of denk. Ik meen dat de natuur ons dat duidelijk maakt in het biologisch disfunctioneren bij het voortplanten.

Je kunt zeggen dat dit geen feit is, zoals je doet. Maar je kunt net zo goed zeggen dat gras niet groen is vind ik. Het is niet mijn stelling die niet gefunderd is, het is de jouwe. Vertel me anders maar eens waarom ik homosexualiteit als een normaliteit zou moeten gaan beschouwen en fundeer dat met feiten.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 1 december 2006 om 17:52.
Oud 1 december 2006, 17:48   #897
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat sommigen dat leuk vinden, wist ik al. Ik vroeg de naam van het orgaan.

Paulus.
Oud 1 december 2006, 17:50   #898
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Dat sommigen dat leuk vinden, wist ik al. Ik vroeg de naam van het orgaan.

Paulus.
Staat nochtans in de links hoor, simpele duif.

Dus, waarom heeft moedertje natuur ons dan een genotsorgaan in onze poep gegeven indien het seksuele instinct enkel en alleen tot functie heeft om ons voort te planten?
Oud 1 december 2006, 17:56   #899
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Staat nochtans in de links hoor, simpele duif.

Dus, waarom heeft moedertje natuur ons dan een genotsorgaan in onze poep gegeven indien het seksuele instinct enkel en alleen tot functie heeft om ons voort te planten?
Dan valt het je vast niet moeilijk om de naam te geven?

Paulus.

PS Mijn PC is sinds gisteren uiterst traag en heb dat ook al gezegd. Ik werk dus met word als tekstverwerker op dit forum omdat ik anders teveel tijd verlies als ik probeer te surfen van de ene website naar de andere.
Oud 1 december 2006, 17:59   #900
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Dan valt het je vast niet moeilijk om de naam te geven?

Paulus.

PS Mijn PC is sinds gisteren uiterst traag en heb dat ook al gezegd. Ik werk dus met word als tekstverwerker op dit forum omdat ik anders teveel tijd verlies als ik probeer te surfen van de ene website naar de andere.
"In the book Total Sex: Complete Guide to Everything Men Need to Know and Want to Know About Sex, based on an extensive survey in Men's Fitness US magazine, the authors allude to the male G-spot as the prostate gland. The prostate is found by placing a well-lubricated finger inside the anus. Once you feel the sensation of pushing against a walnut-sized lump, you have reached the prostate. Pressing or rubbing it creates an intense pleasurable sensation for most men."

Nu, wil je antwoorden hierop?

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be