![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#881 |
|
Minister-President
|
Ja het is de uitdrukking hé die ik gemaakt heb hé omdat hij ook vragen negeert, heb er zelfs nog nooit aan gedacht toen ik het typte van die uitdrukking.
|
|
|
#882 |
|
Parlementslid
|
Ik ben al blij met een welverdiende break in het bij wijlen homofobe discours alhier.
|
|
|
#883 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Blijkbaar heb je nogaltijd niet geleerd hoe je je mening moet verduidelijken met behulp van woorden ipv te copy pasten en afbeeldingen te posten.
*knip* Belediging geknipt. mvg, Arnold.
Laatst gewijzigd door Eternity : 1 december 2006 om 15:16. |
|
|
|
|
|
#884 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik noemde pedofiele en homosexualiteit in één adem om aan te tonen hoe belachelijk het wel is om dat te doen. Want herterosexualiteit werd in één adem met iets anders, zij het even belachelijk vergeleken, vandaar die reactie om de beslachelijkheid er van aan te tonen... Herlees de thread en je zult het wel zien. Maar ik heb geen zin om aan iedereen die hier slechts komt om kritiek te uiten of het slachtoffer uit te hangen gans de draad van de thread te resumeren, telkens hij tussendoor een keer opduikt maar verder niks inhoudelijks aan de thread weet toe te voegen. Enig idee over wie ik het heb? Kunnen we dan nu inhoudelijk verder doen? Zal het je lukken om je persoonlijke gevoelens efkens opzij te zetten daarvoor? Alvast bedankt. Paulus (de ketel) |
|
|
|
|
|
|
#885 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#886 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#887 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Waar zijn jouw argumeneten dat je dat los van elekaar moet zien? Waarop is dat gefundeerd? Nergens op. Het is jouw mening. Jouw subjectieve mening. Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
|
|
|
|
|
#888 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#889 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 1 december 2006 om 16:15. |
|||||
|
|
|
|
|
#890 |
|
Banneling
|
Welke zieke geest noemt een afvoerbuis een genotsorgaan ?????
|
|
|
|
|
|
#891 |
|
Minister
|
Waar is de mannelijke G-spot, kafferke?
|
|
|
|
#892 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
|
|
|
|
|
#893 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En het punt is: het gaat niet over normen!!! Niemand vraagt van jou om homoseksualiteit als de norm te zien. Maar jij wil wel dat iedereen heteroseksualiteit als de norm ziet. En meer zelfs, dat we de rest als afwijking bestempelen. Dat is subjectief, omdat het enkel en alleen bekeken is vanuit jouw denkbeeld. Een denkbeeld dat niet op feiten gebaseerd is. |
|
|
|
|
|
|
#894 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#895 |
|
Minister
|
http://www.ivillage.co.uk/relationsh...158643,00.html
http://www.askmen.com/love/vanessa/23_love_secrets.html http://www.menshealth.co.uk/answers/answer.phtml?id=773 Free your mind
Laatst gewijzigd door Casca : 1 december 2006 om 17:39. |
|
|
|
|
|
#896 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar dit alles komt voort uit het instinct zich voort te planten. We kiezen niet toevallig onze partner, we hebben niet toevallig voorkeuren, bij dieren is dat veel duidelijker inderdaad, maar ook bij mensen heeft dit allemaal met dat instinct te maken. Citaat:
Een gecastreerde man bijvoorbeeld, die zijn voortplantingsorganen moet missen, heeft al die andere gevoelens niet meer. Waarom niet denk je? Waarom worden sommige paarden bijvoorbeeld gecastreerd? Om gans het sexueel leven te elimeneren bij dat paard. Wat bewijst dat het sexuele leven weldegelijk inherent is aan ons voortplantingsinstinct en we dat niet los van elkaar mogen zien. Citaat:
Citaat:
Je kunt zeggen dat dit geen feit is, zoals je doet. Maar je kunt net zo goed zeggen dat gras niet groen is vind ik. Het is niet mijn stelling die niet gefunderd is, het is de jouwe. Vertel me anders maar eens waarom ik homosexualiteit als een normaliteit zou moeten gaan beschouwen en fundeer dat met feiten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 december 2006 om 17:52. |
||||||
|
|
|
|
|
#897 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#898 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dus, waarom heeft moedertje natuur ons dan een genotsorgaan in onze poep gegeven indien het seksuele instinct enkel en alleen tot functie heeft om ons voort te planten?
|
|
|
|
|
#899 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. PS Mijn PC is sinds gisteren uiterst traag en heb dat ook al gezegd. Ik werk dus met word als tekstverwerker op dit forum omdat ik anders teveel tijd verlies als ik probeer te surfen van de ene website naar de andere. |
|
|
|
|
|
|
#900 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Nu, wil je antwoorden hierop? Citaat: