Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2006, 18:07   #901
bartje
Minister-President

Standaard

De homofobie begint hier warmpel hoge toppen te scoren .

En dan nog durven zeggen dat de vergelijking pedo en homo niet gemaakt wordt in de ehte zin van het woord... pffffffffffffff.... Angstwekkend, schreinend, heb er geen woorden voor, alleen kan ik maar zeggen dat ik hoop uit de diepste grond van mijn hart dat de homofoben onder ons nooit een kind zullen hebben die verliefd wordt op iemand van hetzelfde geslacht... anders hou ik letterlijk maar dan ook héél letterlijk mijn hart vast, alls je als kind moet opgroeien bij een homofobe ouders... tja....
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 18:09   #902
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
"In the book Total Sex: Complete Guide to Everything Men Need to Know and Want to Know About Sex, based on an extensive survey in Men's Fitness US magazine, the authors allude to the male G-spot as the prostate gland. The prostate is found by placing a well-lubricated finger inside the anus. Once you feel the sensation of pushing against a walnut-sized lump, you have reached the prostate. Pressing or rubbing it creates an intense pleasurable sensation for most men."

Nu, wil je antwoorden hierop?
Als ik het goed begrijp (Engels is niet mijn sterkse kant) noem jij de prostaat een genotsorgaan?

Je meent het?!

Geloof me maar dat de prostaat geen genotsorgaan is. Ik kan best aannemen dat sommigen dat wel leuk vinden, maar het is geen genotsorgaan, zoals bijvoorbeeld de clitoris bij de vrouw. Ik ben het daar absoluut niet mee eens. De prostaat heeft een totaal andere functie. Dat zal elke dokter je bevestigen.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 18:21   #903
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp (Engels is niet mijn sterkse kant) noem jij de prostaat een genotsorgaan?

Je meent het?!

Geloof me maar dat de prostaat geen genotsorgaan is. Ik kan best aannemen dat sommigen dat wel leuk vinden, maar het is geen genotsorgaan, zoals bijvoorbeeld de clitoris bij de vrouw. Ik ben het daar absoluut niet mee eens. De prostaat heeft een totaal andere functie. Dat zal elke dokter je bevestigen.

Paulus.
Zonder prostaat "ga je wel niet van de grond"
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 18:24   #904
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je meent het?!

Paulus.
Volgens jouw redeneringen niet:
Prostaat=orgaan. Prostaat=genot. Prostaat=genotsorgaan.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 18:24   #905
Casca
Minister

Standaard

Citaat:

Je meent het?!

Paulus.
Kijk, Paulus, tijd om intellectueel eerlijk te zijn. Je hebt het de hele tijd over de functionaliteit van seks met het doel op voortplanting. Als dat gekoppeld wordt aan de 'efficiëntie' van de evolutie dan betekent dat dat elk genot dat gevonden wordt in seks in relatie moet staan tot het bevorderen van voortplanting (bv, idd, de aanwezigheid van de clitoris bij de vrouw, of ook de G-spot binnenin de vagina).

Nu, een man heeft een G-spot in zijn poep. Waarom laat moedertje natuur dat daar zitten ipv dat weg te laten evolueren?

Laatst gewijzigd door Casca : 1 december 2006 om 18:25.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 18:25   #906
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, Paulus, tijd om intellectueel eerlijk te zijn. Je hebt het de hele tijd over de functionaliteit van seks met het doel op voortplanting. Als dat gekoppeld wordt aan de 'efficiëntie' van de evolutie dan betekent dat dat elk genot dat gevonden wordt in seks in relatie moet staan tot het bevorderen van voortplanting (bv, idd, de aanwezigheid van de clitoris bij de vrouw, of ook de G-spot binnenin de vagina).

Nu, een man heeft een G-spot in zijn poep. Waarom laat moedertje natuur dat door zitten ipv dat weg te laten evolueren?
Wacht maar, nu komt hij met het argument dat de natuur niet perfect is.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 18:31   #907
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu, een man heeft een G-spot in zijn poep. Waarom laat moedertje natuur dat daar zitten ipv dat weg te laten evolueren?
Maar dat is helemaal geen G-spot, dat is de prostaat! De prostaat heeft een heel ander functie.

Sommige vrouwen vinden het ook fijn in de poep en zij hebben niet eens een prostaat.

U en ik hebbn ook onze gevoelige plekjes, zijn dat dan allemaal G-spotten?

En geloof me vrij dat sommigen het helemaal niet leuk vinden als er iemand aan hun prostaat komt.

Waar zijn we nu over bezig? Hoe ver kunnen ze no kronkelen? Ongelooflijk!

Paulus.
Oud 1 december 2006, 18:36   #908
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk, Paulus, tijd om intellectueel eerlijk te zijn. Je hebt het de hele tijd over de functionaliteit van seks met het doel op voortplanting.
....om tot een objectieve normbepaling te komen. OK.

Citaat:
Als dat gekoppeld wordt aan de 'efficiëntie' van de evolutie dan betekent dat dat elk genot dat gevonden wordt in seks in relatie moet staan tot het bevorderen van voortplanting (bv, idd, de aanwezigheid van de clitoris bij de vrouw, of ook de G-spot binnenin de vagina).
OK

Citaat:
Zelfs al zou dat zo zijn (maar dat is het niet; het heeft een andere functie) dan staat het niet in functie van de voortplanting is is het bijgevolg niet normaal, maar afwijkend.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 1 december 2006 om 18:39.
Oud 1 december 2006, 18:42   #909
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Maar dat is helemaal geen G-spot, dat is de prostaat! De prostaat heeft een heel ander functie.

Sommige vrouwen vinden het ook fijn in de poep en zij hebben niet eens een prostaat.

U en ik hebbn ook onze gevoelige plekjes, zijn dat dan allemaal G-spotten?

En geloof me vrij dat sommigen het helemaal niet leuk vinden als er iemand aan hun prostaat komt.

Waar zijn we nu over bezig? Hoe ver kunnen ze no kronkelen? Ongelooflijk!

Paulus.
Dat sommige mensen er niet van kunnen genieten is een gevolg van cultuur, niet van natuur, en moet dus in deze discussie buiten beschouwing gelaten worden. Je impliceert dat alleen homo's genot kunnen hebben van prostaatstimulatie, wat gewoon pertinent fout is.

Waaromgeeft prostaatstimulatie dus genot? Het heeft toch helemaal niks te maken met voortplanting?
Oud 1 december 2006, 18:53   #910
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat sommige mensen er niet van kunnen genieten is een gevolg van cultuur, niet van natuur, en moet dus in deze discussie buiten beschouwing gelaten worden.
Dat zeg jij...

Citaat:
Je impliceert dat alleen homo's genot kunnen hebben van prostaatstimulatie, wat gewoon pertinent fout is.
Niet waar ik zeg dat niet. Ik zeg zelfs dat sommige vrouwen het leuk vinden in de poep en zij hebben niet eens een prostaat.

Citaat:
Waaromgeeft prostaatstimulatie dus genot? Het heeft toch helemaal niks te maken met voortplanting?
De lust in sex komt wel voort van ons voortplantingsinstinct uiteraard, maar om die lust te bevredigen door aan je prostaat te laten wrijven? Dat vind ik nogal afwijkend, ja. Een prostaat is daar zeker niet voor gemaakt.

Waarom hebben machochisten genot bij pijn, dat heeft toch ook niks met voortplanting (buiten de lust die van het voortplantingsinstict afkomstig is) te maken?

Daarom dat ik het afwijkend noem uiteraard.

Paulus.
Oud 1 december 2006, 19:11   #911
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
De lust in sex komt wel voort van ons voortplantingsinstinct uiteraard, maar om die lust te bevredigen door aan je prostaat te laten wrijven? Dat vind ik nogal afwijkend, ja. Een prostaat is daar zeker niet voor gemaakt.
Het blijkt dat deze naast de functie waarvan je zegt dat hij ervoor is gemaakt dus NOG een functie heeft. Een functie die je hele kaartenhuisje doet instorten. Soit, ik ga hier niet meer woorden aan vuilmaken. Veel plezier met je dogma's.
Oud 1 december 2006, 19:21   #912
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het blijkt dat deze naast de functie waarvan je zegt dat hij ervoor is gemaakt dus NOG een functie heeft. Een functie die je hele kaartenhuisje doet instorten. Soit, ik ga hier niet meer woorden aan vuilmaken. Veel plezier met je dogma's.
Je moet het niet opgeven, ik wil immers niet onredelijk zijn.

Laat me je een voorstel doen.

Geef me een link naar niet-homosite die beweert dat de prostaat nog een functie heeft, naast de functie waarvan ik zeg dat hij gemaakt is. Ik heb zelf al eens gekeken ondanks mijne slechte computer en ik vind er tot nog toe geen. Ook geen encyclopedische links, helemaal niks.

Jou link, waar je je mosterd haalt, zijn duidelijk homosexueel getint. Dat geeft mij het recht om aan de objectiviteit ervan te twijfelen. Jij zou ook geen link aanvaarden van het Vaticaan toch?

Ik meen te mogen zeggen dat jij (onopzettelijk) onredelijk bent. Niet ik.

Bovendien zou mijn stelling heel zeker niet als een kaartenhuisje in elkaar storten. Het zou alleen maar mijn stelling bevestigen, dat homosexualiteit niet normaal is. Moest ik een kittelaar in mijn oor hebben zou jij dat toch ook niet normaal vinden zeker?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 1 december 2006 om 19:25.
Oud 1 december 2006, 19:28   #913
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat sommige mensen er niet van kunnen genieten is een gevolg van cultuur, niet van natuur, en moet dus in deze discussie buiten beschouwing gelaten worden. Je impliceert dat alleen homo's genot kunnen hebben van prostaatstimulatie, wat gewoon pertinent fout is.

dat is gewoonweg om u aan te zetten op tijd en stond te gaan scheiten natuurlijk! Dat ligt toch voor de hand:je kaka ophouden is ongezond, en vermits dat zo stinkt, maakt de natuur dat je op z'n minst een aangenaam gevoel hebt als je naar de wc gaat, als kompensatie.Dit nu met een orgasme vergelijken vind ik toch wel vergezocht hoor?!Hoe ziek moet je wel niet zijn, mensenlief
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 19:31   #914
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Je moet het niet opgeven, ik wil immers niet onredelijk zijn.

Laat me je een voorstel doen.

Geef me een link naar niet-homosite die beweert dat de prostaat nog een functie heeft, naast de functie waarvan ik zeg dat hij gemaakt is. Ik heb zelf al eens gekeken ondanks mijne slechte computer en ik vind er tot nog toe geen. Ook geen encyclopedische links, helemaal niks.

Jou link, waar je je mosterd haalt, zijn duidelijk homosexueel getint. Dat geeft mij het recht om aan de objectiviteit ervan te twijfelen. Jij zou ook geen link aanvaarden van het Vaticaan toch?

Ik meen te mogen zeggen dat jij (onopzettelijk) onredelijk bent. Niet ik.

Bovendien zou mijn stelling heel zeker niet als een kaartenhuisje in elkaar storten. Het zou alleen maar mijn stelling bevestigen, dat homosexualiteit niet normaal is. Moest ik een kittelaar in mijn oor hebben zou jij dat toch ook niet normaal vinden zeker?

Paulus.
Citaat:
enjoying anal stimulation is not an indication of sexual orientation
Bron: http://www.askmen.com/love/vanessa/23_love_secrets.html

Als je de inhoud op de site doorneemt dan is het maar al te duidelijk dat deze gericht is op de jonge, heteroseksuele man.

Verder interessante citaten uit dat artikel:

Citaat:
There are even cases in which men don't even need to have their penises stimulated because the feeling that comes from the prostate's manipulation is stimulation enough to achieve full blown orgasms (I use the term "blown" loosely!).
Citaat:
let her explore slowly
Citaat:
You obviously need to have an open-minded woman to ask for anything that even remotely relates to your anus. So since you're one of the lucky ones, let's get kinky, shall we?

One day, when your woman is performing oral sex on you, let her stimulate your anus by rubbing it on the outside. You would not believe how incredible it feels when your penis and anus are being stimulated simultaneously.

If your woman is the "I'll try anything once" kinda gal, let her stimulate your anus with her tongue. Initially this may sound unappealing, but if you've just come out of the shower, then what's the problem?

Let her lick your testes and then move to that spot between your anus and your testes (perineum). She can even stimulate this spot with her fingers if she likes. Then gradually, she can move her tongue to your rectum and lick it slowly, as this may feel strange at first. This could feel increasingly amazing if she stimulates your penis with her hand at the same time.
Écht, als je nu blijft volhouden dat die site 'homoseksueel getint' is...
Oud 1 december 2006, 19:33   #915
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zeg jij...

Niet waar ik zeg dat niet. Ik zeg zelfs dat sommige vrouwen het leuk vinden in de poep en zij hebben niet eens een prostaat.

Waarom hebben machochisten genot bij pijn, dat heeft toch ook niks met voortplanting (buiten de lust die van het voortplantingsinstict afkomstig is) te maken?

Daarom dat ik het afwijkend noem uiteraard.

Paulus.
mischien heeft het inderdaad wel te maken met masochisme.Neem bvb. de "fistfucking" die sommigen zo lekker vinden.Als je dat gebruik niet kent , Paulus, dat zijn jongens die "aan hun prostaat laten wrijven " door een makker die zijn ganse voorarm met gebalde vuist in hun hol steekt.Tja, er zijn mensen die zoiets vrijwillig ondergaan, en het zelfs leuk vinden...Doodnormaal toch? Je moet wat "open-minder" zijn hoor anders gaan ze je nog ouderwets vinden
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2006, 19:40   #916
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar enfin Casca, de titel van de site alleen al....doet toch denken...

Maar je hebt gelijk. Het is geen homosite. Juist is juist. Ik heb te snel geoordeeld.

Paulus.
Oud 1 december 2006, 19:42   #917
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Maar enfin Casca, de titel van de site alleen al....doet toch denken...

Maar je hebt gelijk. Het is geen homosite. Juist is juist. Ik heb te snel geoordeeld.

Paulus.
De Playboy is nu toch ook niet echt een homoseksueel getint blad he
Oud 1 december 2006, 19:42   #918
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
dat is gewoonweg om u aan te zetten op tijd en stond te gaan scheiten natuurlijk! Dat ligt toch voor de hand:je kaka ophouden is ongezond, en vermits dat zo stinkt, maakt de natuur dat je op z'n minst een aangenaam gevoel hebt als je naar de wc gaat, als kompensatie.Dit nu met een orgasme vergelijken vind ik toch wel vergezocht hoor?!Hoe ziek moet je wel niet zijn, mensenlief

PPPppphoehahahahahahaaaaaaa

Paulus.
Oud 1 december 2006, 19:51   #919
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Ik ben nog altijd aan het proesten van het lachen...

Phoehahahahaha

Man ik lig dubbel ik lig dubbel...

Niet te doen, niet te doen...

Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aahahahaha

Paulus.
Oud 1 december 2006, 19:59   #920
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Plezier en genot zijn zaken die elk dier in zijn "vrije tijd" zoveel mogelijk opzoekt. En dan liefst natuurlijk met individuen waar zij zich het meest toe aangetrokken voelen. Waarom zou een dier zich daarvoor beperken tot individuen van het andere geslacht. is Geef daar eens één goede reden voor?!? .... ingekort
U heeft al 3 maal een antwoord gegeven op een vraag die ik niet stelde. Nu gaat het weer over het nut van sex als vrijetijdsbesteding. Ik herhaal mijn vraag nogmaals : wat is de biologische functie om bij een gedeelte van de populatie de sexualiteit te richten op leden van hetzelfde geslacht?

U spreekt van "beperken tot individuen van het andere geslacht" maar gaat eraan voorbij dat in het geval van homosexuelen er ook een beperking is maar dan tot individuen van hetzelfde geslacht. Daar heeft het dus niks mee te maken.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be