![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#901 |
|
Minister-President
|
De homofobie begint hier warmpel hoge toppen te scoren
En dan nog durven zeggen dat de vergelijking pedo en homo niet gemaakt wordt in de ehte zin van het woord... pffffffffffffff.... Angstwekkend, schreinend, heb er geen woorden voor, alleen kan ik maar zeggen dat ik hoop uit de diepste grond van mijn hart dat de homofoben onder ons nooit een kind zullen hebben die verliefd wordt op iemand van hetzelfde geslacht... anders hou ik letterlijk maar dan ook héél letterlijk mijn hart vast, alls je als kind moet opgroeien bij een homofobe ouders... tja.... |
|
|
|
|
|
#902 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je meent het?! Geloof me maar dat de prostaat geen genotsorgaan is. Ik kan best aannemen dat sommigen dat wel leuk vinden, maar het is geen genotsorgaan, zoals bijvoorbeeld de clitoris bij de vrouw. Ik ben het daar absoluut niet mee eens. De prostaat heeft een totaal andere functie. Dat zal elke dokter je bevestigen. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#903 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#904 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Prostaat=orgaan. Prostaat=genot. Prostaat=genotsorgaan. |
|
|
|
|
|
|
#905 | |
|
Minister
|
Citaat:
Nu, een man heeft een G-spot in zijn poep. Waarom laat moedertje natuur dat daar zitten ipv dat weg te laten evolueren?
Laatst gewijzigd door Casca : 1 december 2006 om 18:25. |
|
|
|
|
|
|
#906 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#907 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sommige vrouwen vinden het ook fijn in de poep en zij hebben niet eens een prostaat. U en ik hebbn ook onze gevoelige plekjes, zijn dat dan allemaal G-spotten? En geloof me vrij dat sommigen het helemaal niet leuk vinden als er iemand aan hun prostaat komt. Waar zijn we nu over bezig? Hoe ver kunnen ze no kronkelen? Ongelooflijk! Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#908 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 december 2006 om 18:39. |
|||
|
|
|
|
|
#909 | |
|
Minister
|
Citaat:
Waaromgeeft prostaatstimulatie dus genot? Het heeft toch helemaal niks te maken met voortplanting?
|
|
|
|
|
#910 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom hebben machochisten genot bij pijn, dat heeft toch ook niks met voortplanting (buiten de lust die van het voortplantingsinstict afkomstig is) te maken? Daarom dat ik het afwijkend noem uiteraard. Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#911 |
|
Minister
|
Het blijkt dat deze naast de functie waarvan je zegt dat hij ervoor is gemaakt dus NOG een functie heeft. Een functie die je hele kaartenhuisje doet instorten. Soit, ik ga hier niet meer woorden aan vuilmaken. Veel plezier met je dogma's.
|
|
|
|
#912 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat me je een voorstel doen. Geef me een link naar niet-homosite die beweert dat de prostaat nog een functie heeft, naast de functie waarvan ik zeg dat hij gemaakt is. Ik heb zelf al eens gekeken ondanks mijne slechte computer en ik vind er tot nog toe geen. Ook geen encyclopedische links, helemaal niks. Jou link, waar je je mosterd haalt, zijn duidelijk homosexueel getint. Dat geeft mij het recht om aan de objectiviteit ervan te twijfelen. Jij zou ook geen link aanvaarden van het Vaticaan toch? Ik meen te mogen zeggen dat jij (onopzettelijk) onredelijk bent. Niet ik. Bovendien zou mijn stelling heel zeker niet als een kaartenhuisje in elkaar storten. Het zou alleen maar mijn stelling bevestigen, dat homosexualiteit niet normaal is. Moest ik een kittelaar in mijn oor hebben zou jij dat toch ook niet normaal vinden zeker? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 december 2006 om 19:25. |
|
|
|
|
|
|
#913 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#914 | |||||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Als je de inhoud op de site doorneemt dan is het maar al te duidelijk dat deze gericht is op de jonge, heteroseksuele man. Verder interessante citaten uit dat artikel: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#915 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#916 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk. Het is geen homosite. Juist is juist. Ik heb te snel geoordeeld. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#917 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#918 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
PPPppphoehahahahahahaaaaaaa Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#919 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Phoehahahahaha Man ik lig dubbel ik lig dubbel... Niet te doen, niet te doen... Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aahahahaha Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#920 | |
|
Minister
|
Citaat:
U spreekt van "beperken tot individuen van het andere geslacht" maar gaat eraan voorbij dat in het geval van homosexuelen er ook een beperking is maar dan tot individuen van hetzelfde geslacht. Daar heeft het dus niks mee te maken. |
|
|
|
|