![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je weet hoeveel werk er (imaginair uiteraard) zou ingekropen zijn om een verwaarloosbaar nut te bereiken, (en extra risico) dan kan men dat geen reële mogelijkheid achten. Laatst gewijzigd door parcifal : 1 december 2006 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat het motief is, is echter niet relevant voor de aangaande discussie. Die gaat namelijk over het feit dat de torens volledig ingestort zijn en dat dit onmogelijk is volgens de officiële theorie. Wat enkele omgekochte ingenieurs ook mogen zeggen, de officiële theorie steunt niet op wetenschappelijke feiten. Het beste bewijs hiervoor is dat er tal van wolkenkrabbers langer en heviger hebben gebrand als de WTC en gewoonlijk minder robuust geconstrueerd waren, terwijl geen van hen in elkaar gestort zijn. Daarop kan men toevoegen dat de branden in de WTC duidelijk lichte branden waren met slecht zuurstoftoevoer, zoals de zware en donkere rook bevestigt alsook de mensjes die met hun zakdoek voor de mond stonden te wuiven op de plaats van inslag korte tijd daarna. De officiële theorie negeert gewoon dit feit en dramt door over pure theorestische stellingen die hoegenaamd niets met de realiteit te maken hebben. Verder valt het nog op te maken dat er ook geen enkel precedent is van een gebouw dat quasi kaarsrecht in elkaar stort zonder gebruik van explosieven. Op 9/11 gebeurde het zogezegd niet minder dan drie maal ! ! ! Ook de snelheid waarop dit gebeurde impliceert het gebruik van explosieven, vermits er nu eenmaal tijd kruipt in de impact van bovenliggende verdiepingen op ondeliggende verdiepingen als deze niet met explosieven zouden zijn losgemaakt van hun steunpunten. Dit zijn maar enkele van de vele feiten die de officiële theorie naar de vuilnisbak verwijzen. U bent ofwel enorm naïef en goedgelovig ofwel kwaadwillig als u hardnekkig deze theorie blijft verdedigen ondanks de feiten. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 1 december 2006 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier enkele bedenkingen bij de bewering van Luc van de Kelen dat de vrijmetselarij totaal geen invloed heeft: (van wikipedia)
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, is het motief irrelevant. Het feit is dat het is gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11205 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 1 december 2006 om 16:58. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als jij wilde verzinsels als 'feiten' beschouwd en uiterst selectief bent met wat je als 'waar' beschouwd dan is dat jouw probleem. Ik kan u vertellen dat u met dergelijke 'bewijzen' geen enkele prof. bouwkunde aan de Ugent zal kunnen overtuigen. Maar dat zijn natuurlijk allemaal domoren die omgekocht zijn, nietwaar? Laatst gewijzigd door parcifal : 1 december 2006 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11207 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11208 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zoek maar eens een prof die daar tevreden mee is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11209 |
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11210 |
|
![]() Grappig, zo plots overschakelen van het proberen verklaren van een mechanisme naar het zoeken van het motief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11211 |
|
![]() Ja, en op die vraag heeft hij al meermaals antwoord gekregen.
![]() |
![]() |
#11212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Asjeblief zeg. Ben jij nu echt zo naief of speel je dit?
![]() |
![]() |
#11213 |
Minister-President
|
![]() Ben jij nou helemaal....????
Zijn de torens VOLLEDIG ingestort of niet??? Indien jij nu gaat zeggen dat je Illusion's argument niet begrijpt, nou..... ![]()
![]() |
#11214 |
Minister-President
|
![]() I rest my case. De negeerknop voor van Gelre.
Of nee, ik ga nog even wachen om te zien of hij hier één beeld of foto kan plaatsen van die "andere brand" die hij heeft gezien, waar dus de vlammen uit de vensters slaan. (en niet de foto van de plane inslag, he vanGelre)
![]() |
#11215 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
tja. Zij doen niks anders dan dingen uit hun duim zuigen. Citaat:
Anyway , het hoeft niet meer. Zoals ik al zei was die tabel die ik gevonden heb voldoende. Citaat:
Het mooie is dan nog dat die info komt uit een link die door vanGelre is gepost. Gaat u nu al wetenschappers tegenspreken??? Citaat:
U negeert dus wel degelijk wetenschappelijk BEWIJS dat u helemaal tegenspreekt. De test waaraar ik verwees is zeer duidelijk. Na een uur is de staaltemp (onbeschermd) nog steeds 150° lager dan de omgevingstemp. Het geleidingscoeficient van staal is uiteraard zeer hoog. Daarom ook dat die lengte van GROOT belang is!!! Ik zeg niet dat twee of vier meter veel verschil zou maken, maar als je een balk van amper twee meter lang systematisch gaat opwarmen, dan zal die vééééééél vroeger een bepaalde kerntemperatuur hebben bereikt, dan wanneer die hitte kan "afgevoerd" worden naar enkele kilometer staal. Citaat:
Heb je die test gezien waarmee zij dit "proberen" aan te tonen? ![]() ![]() Ik waarschuw u nog maar eens parci. (als vriend, he) Ik verwijs wederom naar vroegere uitlatingen van u over gewicht van het gebouw, overcapaciteit van constructiestaal, etc.... en nu dit weer. STOP met wilde beweringen over de instortingen van WTC, want u WEET gewoon te weinig af van allerlei dingen die uiterst relevant zijn in deze zaak.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 1 december 2006 om 19:42. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11216 | |
|
![]() Citaat:
Volgens officiele bronnen was de temperatuur 1100C: Tel uit je winst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11217 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En nogmaals toont het BEWIJS, en leer in godsnaam het verschil tss bewijs en bewering, iets helemaal anders. Maar ook jij gaat dit negeren? Trouwens, volgens officiële bronnen was de temperatuur van de lucht(!) 1100°C. De temperatuur van het staal heb ik eerder laten zien. Had meneer een tekening gewenst om het verschil tussen beide duidelijk te maken? Laatst gewijzigd door Akufen : 2 december 2006 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11218 |
Banneling
|
![]() De beelden tonen duidelijk veel donkere rook en weinig vuur zowel als mensen die aan de rand van de opening staan. Dit past totaal niet bij het beeld van "een volledig ontwikkelde brand".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11219 |
Parlementslid
|
![]() IK zou graag nog eens die foto's zien. Ik weet wel dat ze hier ooit eens geplaatst werden maar ik heb geen goesting die ellenlange draad te doorzoeken. Nog het liefst zou ik links hebben van internet om ook de commentaar te lezen.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11220 |
Burger
|
![]() ![]() Here is a still shot of the woman waving from the impact hole of the North Tower. No one from the North Tower impact levels, or above, survived. ![]() ![]() Related: THE WORLD TRADE CENTER FIRES (NOT SO HOT EH?) Aan de andere kant staat ook nog een man...onderste foto.