![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#943 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#944 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#945 |
Banneling
|
![]() Ja ja ,
Nu is het de schuld van de hetero's dat homo's depressief zijn , zo kan ik het ook . Als jullie hier met 30 tegelijk zeggen dat mensen die tegen homo's zijn verkapte Nazi's zijn dan lachen wij eens goed , maar depressief , nooit . Het is trouwens de psychiatrie de wetenschap dus die vaststelt dat sommige hetero-mannen onder invloed van stress en depressies een tijdlang homo kunnen worden . Zijn psychiaters nu ook al homohaters ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#946 |
Minister
|
![]()
![]() |
![]() |
#947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens niet de schuld van de hetero's dat homo's depressief zijn, ik had het enkel over mensen zoals JIJ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het toch ineens doodstil als je om simpel bewijs vraagt. Ik krijg nu een BUB déj�* vu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Banneling
|
![]() Op de site www.homo-emancipatie.nl staat ergens te lezen dat depressie en angsten de tweede meest voorkomende kwaal is bij holebi-vrouwen en de derde bij holebi-mannen .
Discriminatie kan geen ekskuus zijn , negers worden sterker gediscrimineerd dan homo's . Al ooit een depressieve neger gezien ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 2 december 2006 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#953 |
|
![]() Ik heb in ieder geval geen weet van het bestaan van discriminatie of afkeer ten opzichte van homoseksualiteit in de dierenwereld. Jij wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#954 |
Banneling
|
![]() Hela , hela ,
Hier niet teveel roepen omdat ik een gevoelige snaar heb aangeraakt . Die link is mij teveel tikwerk om op te geven , als je in google pag. in het Nederlands " homoseksualiteit depressie " tikt staat hij op 3 . |
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, lees je link zelf eens eerst: Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 2 december 2006 om 15:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
Banneling
|
![]() Op die homosite staat natuurlijk niet dat homo's van nature uit depressief zijn want ze is geschreven door homo's .
En leg mij nu eens uit waarom negers niet depressief terwijl ze nochthans overal gediscrimineerd worden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#958 |
|
![]() Cursus Nederlands voor Paulus:
Objectief: zich bepalende tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen Maw afgaand op de feiten dat homoseksualiteit altijd al heeft bestaan, het ook algemeen voorkomend is in de dierenwereld en het daar ook verschillende biologische functies heeft, geaardheid een onveranderlijke eigenschap is, die niet gebaseerd is op het niet functioneren van bepaalde genen, cellen, organen of whatever, het geen enkel nadeel heeft voor het leven van de persoon zelf of voor anderen, is het objectief om te stellen dat homoseksualiteit normaal is en dat het niet over een afwijking gaat. Subjectief: gebaseerd op een eigen gevoel of opvatting, bevooroordeeld Maw afgaan op de opvatting dat heteroseksualiteit de norm is om van een normale seksuele voorkeur te spreken is een subjectieve stelling, om de eenvoudige reden dat normen nu eenmaal gebaseerd zijn op een levensovertuiging en niet op feiten. Fobie: irrationele angst Maw wanneer je vreest dat homoseksualiteit zich zal verspreiden onder de bevolking wanneer het als normaal wordt beschouwd (ie als een variante van seksuele voorkeur zoals heterosekualiteit er één is) en dat het zal bijdragen tot het ontstaan van een decadente samenleving, is een fobie aangezien er geen enkele rationele argumenten daarvoor zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Worden de negers door hun bloedeigen familie uitgekotst, door hun vrienden? Het gaat hier om mensen die heel kwetsbaar in het leven staan en vaak geen kant op kunnen. Negers hebben dat wel, familie en vrienden. Homoseksuelen moeten vaak hun oude vrienden afstaan en toezien hoe hun ouders ze niet meer accepteren. Je vergelijkt dus appels met peren.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 2 december 2006 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#960 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |