![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1181 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Of heeft zij gewoon de juiste man (u misschien?) nog niet ontmoet?
|
|
|
|
|
#1182 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1183 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij wil mij helemaal niet begrijpen. Enkel veroordelen. Precies datgene wat je mij verwijt, maar niet hard kan maken. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2006 om 13:25. |
|||
|
|
|
|
|
#1184 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1185 |
|
Gouverneur
|
Ik begrijp het probleem eigenlijk niet goed.
Homosexualiteit is van alle tijden en die mensen doen niemand kwaad. De seksuele voorkeur van iemand behoort tot zijn privé leven en hij is vrij dat te beleven zoals hij wil (uiteraard binnen de grenzen van onze wet). Ik begrijp dan ook de holebi fobie niet, ik begrijp niet waarom sommige mensen dit blijkbaar zien als een nefaste invloed op de maatschappij. |
|
|
|
|
|
#1186 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1094 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1099 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1160 Laatst gewijzigd door Edina : 4 december 2006 om 13:46. |
|
|
|
|
|
|
#1187 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waaruit, pray tell, heb jij afgeleid dat ik een afkeer voel voor jou hetero-zijn? Het enige waar ik een afkeer voor voel, Paulus, is jouw homofobie.
Citaat:
Citaat:
Desiderius heeft het goed verwoord: "...dat de hele discussie over het al dan niet "normaal" zijn van homoseksualiteit niets meer is dan irrelevante praat voor de vaak. Maar dan wel praat die behoorlijk kwetsend kan zijn."
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#1188 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sites die gemaakt zijn door homo's geven zelf toe dat depressie een typische homoziekte is . Dit komt NIET door discriminatie , immers , andere groepen zoals negers en dikke mensen die ook permanent gediscrimineerd worden hebben niet meer depressies dan andere mensen . Homofilie is heel wat meer dan enkel een seksuele afwijking . |
|
|
|
|
|
|
#1189 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Zijn lesbische vrouwen dan dubbel zo vatbaar? Men vindt overigens pieken bij mensen tussen de leeftijd van 35-44 (wat is het verband met het holebi zijn?) Temeer is er een significante verhoging van het aantal gevallen bij mensen die enkel lager onderwijs hebben afgemaakt. (zijn homo's dan minder goed opgeleid?) Ik denk dat de conclusie eerder elders te vinden is. Want deze cijfers lijken niet overeen te stemmen met uw bewering. bron:http://aps.vlaanderen.be/sgml/largereeksen/1489.htm |
|
|
|
|
|
|
#1190 |
|
Banneling
|
Alle sites die door homo's zijn gemaakt vertellen nu éénmaal dat depressie een typische homoziekte is .
Kan ik dat helpen ? Ik kan enkel maar lezen wat de homo's zelf vertellen niet ? |
|
|
|
|
|
#1191 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#1192 |
|
Banneling
|
Tik eens in google in " homoseksualiteit depressie " , je merkt direkt diverse links die het depressieprobleem bij homo's aankaarten .
Een van die links , gisteren stond hij op 3 stelt dat depressie bij lesbiennes de tweede belangrijkste ziekte is en bij homo's de derde . Laatst gewijzigd door Kaffer : 4 december 2006 om 15:42. |
|
|
|
|
|
#1193 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Oorzaken van de problemen Een belangrijk deel van de gezondheidsproblemen lijkt toe te schrijven te zijn aan discriminatie en marginalisering van homo- en lesbische leefstijlen. De negatieve houding van een deel van de bevolking ten opzichte van homoseksualiteit leidt ook tot gezondheidsproblemen. Soms direct en fysiek, bijvoorbeeld via antihomoseksueel geweld, soms indirect en psychisch, bijvoorbeeld doordat men eenzaam en depressief wordt na het overlijden van een partner, waarmee men jarenlang een de buitenwereld onzichtbare relatie heeft gehad. Ook kunnen de randvoorwaarden voor gezondheid niet geregeld zijn, bijvoorbeeld doordat de mogelijkheid tot kunstmatige inseminatie voor lesbische vrouwen wordt beperkt of doordat GGD’s geen aanbod hebben voor homospecifieke hiv-preventie. Hierbij wordt gesteld dat het een reactie is op de omgeving, niet een of andere biologische oorzaak. Dus wat is dan eigenlijk het probleem met holebi's? |
|
|
|
|
|
|
#1194 |
|
Minister-President
|
ALLE sites, kan je dan eens ALLE homosites op een rijtje zetten die door homo's gemaakt zijn... ben echt benieuwd naar het resultaat...
|
|
|
#1195 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Moet ik 3 dagen zitten surfen op internet en hier een paar duizend sites op komen zetten ? Jullie kunnen toch ook surfen . En eerlijk zijn . Homo's hebben wel degelijk problemen die te wijten zijn aan zichzelf . Voorbeeld uit de realiteit ; een homo tracht een hetero te versieren . De hetero reageert vrij agressief , wat zijn recht is . Resultaat , de homo begint te bleiten en voelt zich gediscrimineerd . Vraagje , wie heeft hier het probleem gecreerd , de homo of de hetero ? |
|
|
|
|
|
|
#1196 |
|
Minister-President
|
En weeral geen antwoord op mijn vraag voor de elvenderstige keer; een paar duizend sites zeg je, je mag ze hier allemaal noteren, van de eerste tot de laatste, maar dan wel homosites gemaakt door homo's hé zoals je zo duidelijk zei.
En wat je vraag betreft: beide hebben schuld, de homo had hem niet zo direct moeten versieren en de hetero moet ook niet agressief reageren. |
|
|
|
|
|
#1197 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1198 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Homoseksuelen worden inderdaad gediscrimineerd ( en toegegeven , ik ben er hier ook al wat te grof ingevlogen hier en daar ) maar ook andere groepen worden zwaar gediscrimineerd . Zoals Stella hier aanbracht blijken dikke mensen volgens diverse studies de meest gediscrimineerde groep te zijn . Welnu , ik moet nog altijd de eerste wetenschappelijke studie zien die aantoont dat er een verband zou bestaan tussen dikke mensen en depressie . Ik heb het hier al vermeld , het cliché van de gezellige dikkerd en de probleemhomo is volgens mijn persoonlijke ervaringen terecht . |
|
|
|
|
|
|
#1199 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ga hier geen duizenden voorbeelden geven en geen duizenden links zoeken , ik heb wel wat anders te doen , zoals nu naar de G.B. gaan . |
|
|
|
|
|
|
#1200 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|