![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Homoseksualiteit op zich staat geheel los van depressiviteit. De maatschappelijke reactie op ziedelfde homoseksualiteit kan heel gemakkelijk depressiviteit veroorzaken. Als je dit ontkent Kaffer, ga ik niet meer met jou in discussie. Bovendien, als een homo liefdesverdriet heeft dan is dat net zoals bij een hetero. Punt is, dat je eroverheen komt als je steun hebt. Homo's hebben die soms niet omdat uw extreem-rechtse vriendjes slechte ideeën verspreiden over onschuldige mensen. Maar u moet gelijk 1/10 van de wereld afkeuren op hun geaardheid. Veel plezier met uw miezerige leventje.
|
|
|
|
|
|
#1202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tja?! Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1203 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch duidelijk? Sexuele handelingen van homo's zijn niet abnormaler of perverser dan die van hetero's.
|
|
|
#1204 |
|
Banneling
|
Dat homo's depressief zijn valt uit de dagdagelijkse realiteit af te leiden .
Niet alle homo's zijn van het verwijfde type , maar er zitten er wel veel tussen . Ge moet daar eens wat verkeerd tegen zeggen , dat zit een hele nacht te bleiten ! De psychiatrie stelt dat homo's door hun angsten wegvluchten in genot en dat klopt . 70% van de nieuwe AIDS gevallen in Belgie treft homo's . De overige 30% treft vooral mensen uit Zwart-Afrika . AIDS treft onder autochtonen meer dan 90% homo's . Homo's zijn bijgevolg vooral seksverslaafden , en dat is door de psychiatrie heel korrekt vastgesteld , onlustgevoelens worden verdreven door lustgevoelens zoals seks . Bijgevolg hebben homo's eigenlijk hetzelfde probleem of drugverslaafden , ook zij vluchten weg in lustgevoelens om hun problemen te vergeten . Laatst gewijzigd door Kaffer : 4 december 2006 om 17:35. |
|
|
|
|
|
#1205 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je zei dat er geen enkele aanwijzing was om een verband te zien tussen voortplanting en sexualiteit. Tot ik je er één gaf en je van onderwerp veranderde. Citaat:
Ik lach met zulke lossen onderbouwing van stellingen. Citaat:
Citaat:
Dat is voor mij niet normaal. Dat is voor mij afwijkend sexueel gedrag en ik hoop voor jouw ook. Als dat niet zo is, dan heb ik met je te doen en als dat wel zo is, vertel me dan waar je de grens trekt van wat normaal is van wat niet. Waar ik mijn grens trek weet je al. Paulus. |
||||||
|
|
|
|
|
#1206 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Twee dekseltjes, dat gaat niet. Twee potjes ook niet. Een potje en een dekseltje, dat is normaal. Dat past bij elkaar en is voor elkaar gemaakt. Toch duidelijk? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2006 om 17:42. |
|
|
|
|
|
|
#1207 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zij zo. Nog altijd geen reden om hier daarom jouw mening als het "absolute gelijk" in die materie te willen claimen.
|
|
|
#1209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1210 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Maar ik noem dat nog geen perversiteit. Dat is wat u er van maakt. Ik hou het op een afwijking. Citaat:
Mocht u een beter eikpunt hebben om normaal sexueel gedrag te duiden dan zal ik daar heel graag naar luisteren. Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#1211 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Geeuw. Na 61 pagina's mag toch wel blijken dat Kaffer, Paulus en Carlgusstaaf hopeloze gevallen zijn die je nooit zal kunnen overtuigen?
|
|
|
|
|
|
#1212 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1213 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik moet persoonlijk nog altijd de eerste depressieve dikkerd tegenkomen , bleitende homo's daarentegen ... |
|
|
|
|
|
|
#1215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat eens wat horen van jou logica dan? Een ander afbreken is gemakkelijk, maar zelf iets beters in de plaats stellen, doe je ook niet. Wat is voor jou dan de norm om sexueel gedrag als normal, dan wel als afwijkend te gaan beschouwen? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1216 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De homofobie scheert hier hoge héél hoge toppen, héél spijtig genoeg
|
|
|
|
#1217 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#1218 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#1219 |
|
Minister-President
|
En een homo die weent is in jouw ogen dus al direct depressief?
|
|
|
#1220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat eens horen wat jouw norm is voor wat we als een 'normale sexuele relatie' kunnen beschouwen? Dan is dat eens wat anders, dan je bijdragen tot nog toe. Het is zo gemakkelijk om langs de kant te staan en kritiek te spuien. Al de gemakkelijk, mijn gedacht. Paulus. |
|
|
|
|