Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2006, 18:38   #1221
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Omdat dat niet zo is uiteraard. Sex is meer dan voortplanten alleen. Dat weet toch iedereen?

Laat eens wat horen van jou logica dan? Een ander afbreken is gemakkelijk, maar zelf iets beters in de plaats stellen, doe je ook niet.

Wat is voor jou dan de norm om sexueel gedrag als normal, dan wel als afwijkend te gaan beschouwen?

Paulus.
Ik hou mij daar helemaal niet mee bezig. Mijn filosofie is simpel: geen enkele daad tussen volwassen, consenting individuen is immoreel, abnormaal, etc. Het INTERESSEERT mij helemaal niet om mensen een labeltje op te hangen en daarmee nodeloos te marginaliseren of te kwetsen!
Oud 4 december 2006, 18:38   #1222
bartje
Minister-President

Standaard

Een onvruchtbaar koppel heeft geen mogelijkheid tot... net zoals een homokoppel SAMEN dat niet kan hebben, ik zie niet in wat het verschil is maar in jouw enge denkwereldje is er wrsch wel een verschil. En kritiek spuien, wat doen jullie dan wel, niets anders dan homo's afbreken!
Nog iets wat dan met een ouder heterokoppel waarvan de vrouw de menopauze bereikt heeft??? Zijn die dan ook niet normaal soms?

Een normale seksuele relatie bestaat uit 2 mensen die van elkaar houden en met elkaar dus de liefde bedrijven; ik zie niet in wat er daar moeilijk aan is zu.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 18:39   #1223
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Zeg je nu al dat homo's pervers zijn ja??
De homofobie scheert hier hoge héél hoge toppen, héél spijtig genoeg .
Leg geen dingen in de mond die ik niet gezegd heb en neem zelf ook geen dingen in de mond die je niet hoort te zeggen is mijn goede raad.

Zie wel en doe niet dom.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 18:44   #1224
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Het betreft hier wel een link van seniorama , tja , daar kan je alle kanten mee uit .

Ik moet persoonlijk nog altijd de eerste depressieve dikkerd tegenkomen , bleitende homo's daarentegen ...
enkele anderen: http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/9701229/ http://www.wvvh.be/Page.aspx?id=919 http://www.vwvj.be/vereniging.cgi?de...tart=2(vlaamse wetenschappelijke vereniging voor jeugdgezondheidszorg.) Ik meen dat bovenstaande links aanduiden dat er een relatie is tussen obesitas en depressie. Het tegendeel van uw ervaringen. U heeft misschien een wetenschappelijke studie die uw bewering staaft?
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 18:45   #1225
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Homoseksualiteit heeft een heel goede reden.

Het is nu eenmaal zo dat er in de menselijke soort mannetjes zijn die meer dan 1 vrouw aan zich weten te binden.

Moesten nu alle mannen hetero zijn, dan zouden meer mannen zonder vrouwelijke partner zitten. De frustraties die daar bij horen zou leiden tot meer gewelddaden, wat de menselijke soort zou schaden.

Hoe lost moeder natuur dat nu op? Heel eenvoudig, een bepaald percentage mannen wordt voortbestemd om zich aangetrokken te voelen tot andere mannnen.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 18:45   #1226
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Leg geen dingen in de mond die ik niet gezegd heb en neem zelf ook geen dingen in de mond die je niet hoort te zeggen is mijn goede raad.

Zie wel en doe niet dom.

Paulus.
Paulus zei:

Citaat:
Wat kom je hier dan eigenlijk doen? Zeggen dat er geen normen moeten zijn voor jou dat perversiteiten niet bestaan en dat een ieder die daar anders over denkt een homofoob is.

Tja?!

Paulus.
Waarom heb je het hier dan over perversiteiten???
En ik zeg nog altijd wat ik wil; dat doen jullie toch ook zeker? Of niet soms?

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 18:46   #1227
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Ik hou mij daar helemaal niet mee bezig. Mijn filosofie is simpel: geen enkele daad tussen volwassen, consenting individuen is immoreel, abnormaal, etc. Het INTERESSEERT mij helemaal niet om mensen een labeltje op te hangen en daarmee nodeloos te marginaliseren of te kwetsen!
Dus volgens jou norm is het volkomen normaal dat mensen zich met kak en pis gaan inwrijven om vervolgens opn te likken, zo lang het maar met wederzijdse toestemming gebeurd en niemand daar last van heeft.

Ik kan natuurlijk nog ook andere voorbeelden geven, maar je bent zelf vast creatief genoeg om nog ander 'vokomen normale dingen' te bedenken.

Maar sta mij toe om dat niet normaal te vinden. Mijn norm heeft iets meer niveau.

En als het je niet interesseert waar we het eikpunt moeten leggen om te weten wat nu normaal sexueel gedrag is en wat afwijkend, ga dan ergens anders discuteren want dit is volgens de homosexuele starter de bedoeling van deze thread.

Paulus.
Oud 4 december 2006, 18:46   #1228
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alle sites die door homo's zijn gemaakt vertellen nu éénmaal dat depressie een typische homoziekte is .
Nee, dat doen ze niet...

Citaat:
Kan ik dat helpen ?
Ik ben er nog niet helemaal uit... Ben je traag van begrip of gewoon van slechte wil?

Citaat:
Ik kan enkel maar lezen wat de homo's zelf vertellen niet ?
Nee, klaarblijkelijk niet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 18:48   #1229
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welnu , ik moet nog altijd de eerste wetenschappelijke studie zien die aantoont dat er een verband zou bestaan tussen dikke mensen en depressie .

Ik heb het hier al vermeld , het cliché van de gezellige dikkerd en de probleemhomo is volgens mijn persoonlijke ervaringen terecht .
Pas je zelfgevonden "wetenschappelijke" methode dan nog maar eens toe en tik in Google "obesitas en depressie" in... (je weet toch wel wat "obesitas" betekent hé?)

Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 4 december 2006, 18:48   #1230
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
enkele anderen: http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/9701229/ http://www.wvvh.be/Page.aspx?id=919 http://www.vwvj.be/vereniging.cgi?de...tart=2(vlaamse wetenschappelijke vereniging voor jeugdgezondheidszorg.) Ik meen dat bovenstaande links aanduiden dat er een relatie is tussen obesitas en depressie. Het tegendeel van uw ervaringen. U heeft misschien een wetenschappelijke studie die uw bewering staaft?
We kunnen hier natuurlijk links en tegenlinks blijven geven , ik ga inderdaad geen 3 dagen zitten surfen op zoek naar links .

Ik kan hier enkel mijn persoonlijke ervaringen met homo's en dikkerds zeggen , ik denk wel dat de meesten mijn mening zullen delen .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 18:49   #1231
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mededeling:

Als er na tweeduizend reacties nog geen consensus in zicht is, kap ik er mee.

Ik zeg het nu al want anders zullen anderen dan zeggen dat ik wegloop door gebrek aan argumenten.

Niet dus.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2006 om 18:50.
Oud 4 december 2006, 18:55   #1232
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus volgens jou norm is het volkomen normaal dat mensen zich met kak en pis gaan inwrijven om vervolgens opn te likken, zo lang het maar met wederzijdse toestemming gebeurd en niemand daar last van heeft.

Ik kan natuurlijk nog ook andere voorbeelden geven, maar je bent zelf vast creatief genoeg om nog ander 'vokomen normale dingen' te bedenken.

Maar sta mij toe om dat niet normaal te vinden. Mijn norm heeft iets meer niveau.

En als het je niet interesseert waar we het eikpunt moeten leggen om te weten wat nu normaal sexueel gedrag is en wat afwijkend, ga dan ergens anders discuteren want dit is volgens de homosexuele starter de bedoeling van deze thread.

Paulus.
Ik heb geen probleem met mensen die erop kicken aan plas en poep seks te doen, of die een voet fetish hebben of die aan sm doen.
Wat is het probleem? Het is een minderheid, zeker. Het is voor de meeste mensen vies, zeker. Maar het is tevens hun eigen privé sfeer waar meestal niemand iets van weet. Zijn al deze mensen psychisch gestoord? Ik denk het niet.

Homoseksualiteit is van alle tijden en werd zelfs volkomen geaccepteerd op bepaalde momenten.
En Paulus nu je het over niveau hebt weet he dat Plato (u weet wel de griekse filiosoof die ook wel eens de grondlegger van het westerse denken wordt genoemd) geschreven heeft dat de enige volmaakte liefde maar kon bestaan tussen twee mannen.

En zelfs als je van mening blijft dat homoseksualiteit een afwijking is, is dat dan een reden om mensen te discrimineren? Is dat dan een reden om hen anders te behandelen? Zijn ze in uw ogen minder mens?
Wat is het probleem?
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 19:03   #1233
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voila je zegt het zelf. Je ziet me als een homofoob.
Dat is omdat je ook een homofoob bent, Paulus. Ik benoemd de dingen nu eenmaal graag zoals ze zijn; jij toch ook?

Citaat:
Dat heb ik gedaan en dat weet je best. De waarheid is dat er voor jou geen perversiteiten bestaan, zolang alles met wederzijdse toestemming gebeurd. Is het niet?
Dat klopt. Pervers wordt het pas wanneer er geweld of dwang gebruikt wordt.

Citaat:
Je zei dat er geen enkele aanwijzing was om een verband te zien tussen voortplanting en sexualiteit. Tot ik je er één gaf en je van onderwerp veranderde.
Ik vernaderde helemaal niet van onderwerp, Paulus; ik gaf je een andere mogelijke verklaring, maar die weigerde jij te aanvaarden omdat ze niet strookt met jouw tunnelvisie op seksualiteit.

Citaat:
Inderdaad en dat is ook zo. Dat is trouwens nog altijd niet weerlegd geweest; Jullie raken niet verder dan een: het is niet waar homofoob. Heel 'sterk' moet ik zeggen. En dit terwijl ik het verband weldegelijk heb aangetoont door te wijzen op de gevolgen van castratie enzomeer; Maar dat wordt hier allemaal genegeerd met als enige uitleg: 'homofoob'.
Jij hebt helemaal niets aangetoond, Paulus. Jij hebt iets beweerd wat je niet wetenschappelijk kan onderbouwen.

Citaat:
Ja ik probeer je tegemoet te komen. Ik heb gezegd dat als mijn eikpunt voor de norm dan toch zo verkeerd zou zijn, vertel me dan eens wat voor jou een beter eikpunt is. Maar uiteindelijk geef je geen beter eikpunt. Je zegt eigenlijk dat perversiteiten niet bestaan en dat normen onnodig zijn. Daar komt het volgens mij op neer. Verbeter me maar als ik het verkeerd voor heb.
Onzin. Ik heb nergens beweerd dat perversiteiten niet bestaan en al helemaal niet dat er geen normen nodig zijn. Een man die een vrouw verkracht is in mijn ogen een perversiteit, ook al gaat het om heteroseksuele seks; een man die een andere man verkracht vind ik even pervers. Een norm waarvan volgens mij niet kan afgeweken worden, is dat seks met iemand die daar niet mee instemt niet kan. Daar ligt mijn ijkpunt (ik neem aan dat het d�*t is wat je bedoelt?): wederzijdse toestemming is van belang en niet het geslacht van de partners.

Citaat:
Kijk. Het gaat er niet over wat mag en wat niet mag. Als een koppel zich met stront en pis wil insmeren en oplikken, dan doen ze dat maar. Maar zeg me toch alsjeblieft niet dat ik dergelijke dingen normaal moet gaan vionden omdat deze mensen dat misschien wel uit liefde en met onderlinge toestemming doen.
Als die mensen dat uit liefde en met onderlinge toestemming doen, dan heb jij daar geen moreel oordeel over uit te spreken. D�*�*r gaat het om.

Citaat:
Oud 4 december 2006, 19:06   #1234
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij wel en je weet ook waarom. Homosexuelen kunnen binnen hun relatie niet op een normale manier aan kinderen komen. Wat niet op een normale manier kan, kunnen we maar moeilijk normaal gaan noemen.
Kippefiletjes braden in een tefalpannetje is ook niet natuurlijk, Paulus.

Citaat:
Twee dekseltjes, dat gaat niet. Twee potjes ook niet. Een potje en een dekseltje, dat is normaal. Dat past bij elkaar en is voor elkaar gemaakt.

Toch duidelijk?

Paulus.
De natuur heeft seksuele aantrekkingskracht en seksuele bevrediging mogelijk gemaakt tussen partners van hetzelfde geslacht. Homoseksualiteit is derhalve per definitie natuurlijk en dus normaal. Toch duidelijk?

Citaat:
Oud 4 december 2006, 19:06   #1235
Casca
Minister

Standaard

Citaat:

Oke, als we zo gaan beginnen:

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUT.

Constructief he.

Citaat:
De bedoeling van de starter van deze draad was om aan te tonen dat homoseksualiteit veel voorkomt in de natuur, en daarom dus niet als onnatuurlijk bestempeld kan worden.

Voor de rest interesseert deze discussie mij niet meer. Veel plezier met je discussie 'van niveau'
Oud 4 december 2006, 19:12   #1236
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Homoseksualiteit heeft een heel goede reden.

Het is nu eenmaal zo dat er in de menselijke soort mannetjes zijn die meer dan 1 vrouw aan zich weten te binden.

Moesten nu alle mannen hetero zijn, dan zouden meer mannen zonder vrouwelijke partner zitten. De frustraties die daar bij horen zou leiden tot meer gewelddaden, wat de menselijke soort zou schaden.

Hoe lost moeder natuur dat nu op? Heel eenvoudig, een bepaald percentage mannen wordt voortbestemd om zich aangetrokken te voelen tot andere mannnen.

Jij bent bij de loeiende kwezel Alexandra Colen in de leer geweest zeker? Die verkondigt ook van die ridicule theorietjes...

Hoe verklaar je in het licht van deze theorie de lesbiennes? De biseksuelen?

Citaat:
Oud 4 december 2006, 19:13   #1237
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Ik heb geen probleem met mensen die erop kicken aan plas en poep seks te doen, of die een voet fetish hebben of die aan sm doen.
Wat is het probleem? Het is een minderheid, zeker. Het is voor de meeste mensen vies, zeker. Maar het is tevens hun eigen privé sfeer waar meestal niemand iets van weet. Zijn al deze mensen psychisch gestoord? Ik denk het niet.
Durft ge dat ook aan uw ouders en/of kinderen zeggen?

Ik vind dat allemaal niet normaal. En als ik daarom een dinosaurus ben die maar niet kan meegaan met zijnen tijd, wel dan ben ik maar een dinosaurus, maar ik vind dat geen normale manier om sexualiteit te beleven. Bach.

Citaat:
Homoseksualiteit is van alle tijden en werd zelfs volkomen geaccepteerd op bepaalde momenten.
Wat is je punt? Oorlog bijvoorbeeld ook....

Citaat:
En Paulus nu je het over niveau hebt weet he dat Plato (u weet wel de griekse filiosoof die ook wel eens de grondlegger van het westerse denken wordt genoemd) geschreven heeft dat de enige volmaakte liefde maar kon bestaan tussen twee mannen.
Je weet toch wat men bedoeld met een 'platonische relatie'? Mag ik aannemen. Dat is een relatie zonder sexualiteit.

Citaat:
En zelfs als je van mening blijft dat homoseksualiteit een afwijking is,...
Ja dat is mijn mening.

Citaat:
...is dat dan een reden om mensen te discrimineren?...
Doe ik dat dan?

Citaat:
...Is dat dan een reden om hen anders te behandelen?...
Doe ik dan dan?

Citaat:
Zijn ze in uw ogen minder mens?
Heel zeker niet!

Citaat:
Wat is het probleem?
Ik zou het niet weten. Ik weiger gewoon om een afwijking als een normaliteit te zien. Lijkt mij volstrekt logisch om een kat, een kat te noemen.

Paulus.
Oud 4 december 2006, 19:52   #1238
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Paulus
Voila je zegt het zelf. Je ziet me als een homofoob.
Dat is omdat je ook een homofoob bent, Paulus. Ik benoemd de dingen nu eenmaal graag zoals ze zijn; jij toch ook?
Sorry maar dit welles-nietes-ding negeer ik even. Dit heeft geen zin.

Citaat:
Citaat:
Dat heb ik gedaan en dat weet je best. De waarheid is dat er voor jou geen perversiteiten bestaan, zolang alles met wederzijdse toestemming gebeurd. Is het niet?
Dat klopt. Pervers wordt het pas wanneer er geweld of dwang gebruikt wordt.
Wel wat moeilijk vast te leggen bij prostitutie of sadomacho-toestanden. Vind je ook niet? Hoe weet je trouwens dat die wederzijdse toestemming met het volle verstand genomen wordt. Je weet dat gerechtspsychiaters de toerekeningsvatbaarheid soms maar met de grootste moeite kunnen vastleggen. Ik vind jou normbepaling voor perversiteit, dan ook ontoereikend. We kunnen geen risico's lopen met het welzijn van mensen.

Citaat:
Citaat:
Je zei dat er geen enkele aanwijzing was om een verband te zien tussen voortplanting en sexualiteit. Tot ik je er één gaf en je van onderwerp veranderde.
Ik veranderde helemaal niet van onderwerp, Paulus; ik gaf je een andere mogelijke verklaring, maar die weigerde jij te aanvaarden omdat ze niet strookt met jouw tunnelvisie op seksualiteit.
Ok ik geef je het voordeel van de twijfel. Dan vraag ik het je nogmaals heel concreet. Is een zaadlozing een aanwijzing voor het verband tussen sexualiteit en voortplanting, ja of neen? Dank u. Volgens jou was die aanwijzing er niet.

Citaat:
Citaat:
Inderdaad en dat is ook zo. Dat is trouwens nog altijd niet weerlegd geweest; Jullie raken niet verder dan een: het is niet waar homofoob. Heel 'sterk' moet ik zeggen. En dit terwijl ik het verband weldegelijk heb aangetoont door te wijzen op de gevolgen van castratie enzomeer; Maar dat wordt hier allemaal genegeerd met als enige uitleg: 'homofoob'.
Jij hebt helemaal niets aangetoond, Paulus. Jij hebt iets beweerd wat je niet wetenschappelijk kan onderbouwen.
Wat gebeurd er als je een puber castreert, met zijn sexueel leven? Waarom castreert men soms dieren? Als het antwoord op deze vragen niet het verband aantoont tussen sexualiteit en voortplanting, dan ben ik Napoleon.

Citaat:
Citaat:
Ja ik probeer je tegemoet te komen. Ik heb gezegd dat als mijn eikpunt voor de norm dan toch zo verkeerd zou zijn, vertel me dan eens wat voor jou een beter eikpunt is. Maar uiteindelijk geef je geen beter eikpunt. Je zegt eigenlijk dat perversiteiten niet bestaan en dat normen onnodig zijn. Daar komt het volgens mij op neer. Verbeter me maar als ik het verkeerd voor heb.
Onzin. Ik heb nergens beweerd dat perversiteiten niet bestaan en al helemaal niet dat er geen normen nodig zijn. Een man die een vrouw verkracht is in mijn ogen een perversiteit, ook al gaat het om heteroseksuele seks; een man die een andere man verkracht vind ik even pervers. Een norm waarvan volgens mij niet kan afgeweken worden, is dat seks met iemand die daar niet mee instemt niet kan. Daar ligt mijn ijkpunt (ik neem aan dat het d�*t is wat je bedoelt?): wederzijdse toestemming is van belang en niet het geslacht van de partners.
Men kan instemmen onder dwang of uit noodzaak Raf.

Citaat:
Citaat:
Kijk. Het gaat er niet over wat mag en wat niet mag. Als een koppel zich met stront en pis wil insmeren en oplikken, dan doen ze dat maar. Maar zeg me toch alsjeblieft niet dat ik dergelijke dingen normaal moet gaan vionden omdat deze mensen dat misschien wel uit liefde en met onderlinge toestemming doen.
Als die mensen dat uit liefde en met onderlinge toestemming doen, dan heb jij daar geen moreel oordeel over uit te spreken. D�*�*r gaat het om.
Iedereen doet wat hij wil voor mijn part, maar vraag me niet om dergelijke onzinnige vulgaire perversiteit als 'normaal' te gaan beschouwen. Dit is voor mij duidelijk afwijkend sexueel gedrag. Neem me niet kwalijk.

Citaat:
Citaat:
Volgens mij wel en je weet ook waarom. Homosexuelen kunnen binnen hun relatie niet op een normale manier aan kinderen komen. Wat niet op een normale manier kan, kunnen we maar moeilijk normaal gaan noemen.
Kippefiletjes braden in een tefalpannetje is ook niet natuurlijk, Paulus.
Forummen ook niet als je die toer op wil.

Citaat:
Citaat:
Twee dekseltjes, dat gaat niet. Twee potjes ook niet. Een potje en een dekseltje, dat is normaal. Dat past bij elkaar en is voor elkaar gemaakt.

Toch duidelijk?
De natuur heeft seksuele aantrekkingskracht en seksuele bevrediging mogelijk gemaakt tussen partners van hetzelfde geslacht. Homoseksualiteit is derhalve per definitie natuurlijk en dus normaal. Toch duidelijk?
Het is niet omdat het in de natuur voorkomt dat het normaal is. Want alles komt voor in de natuur, zelfs het tegennatuurlijke.

Paulus.
Oud 4 december 2006, 20:04   #1239
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik stop even. Er hapert iets aan de site. Ik had meer dan een half uur nodig om bovenstaande te kunnen posten. Misschien gaat het mogen beter? Laat ons het hopen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2006 om 20:05.
Oud 4 december 2006, 20:20   #1240
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Ik zou hier anders graag eens weten wat hetero's denken over mijn visie dat homo's vanuit zichzelf depressief zijn .

Wat ik hier allemaal lees versterkt mijn vermoeden enkel , al moet ik een uitzondering maken voor Heftruck en Apocalyps die een goed gevoel voor humor hebben .

www.sweetlove.be/act_holebi.html
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be