![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1221 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1222 |
|
Minister-President
|
Een onvruchtbaar koppel heeft geen mogelijkheid tot... net zoals een homokoppel SAMEN dat niet kan hebben, ik zie niet in wat het verschil is maar in jouw enge denkwereldje is er wrsch wel een verschil. En kritiek spuien, wat doen jullie dan wel, niets anders dan homo's afbreken!
Nog iets wat dan met een ouder heterokoppel waarvan de vrouw de menopauze bereikt heeft??? Zijn die dan ook niet normaal soms? Een normale seksuele relatie bestaat uit 2 mensen die van elkaar houden en met elkaar dus de liefde bedrijven; ik zie niet in wat er daar moeilijk aan is zu. |
|
|
|
|
|
#1223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie wel en doe niet dom. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1224 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1225 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Homoseksualiteit heeft een heel goede reden.
Het is nu eenmaal zo dat er in de menselijke soort mannetjes zijn die meer dan 1 vrouw aan zich weten te binden. Moesten nu alle mannen hetero zijn, dan zouden meer mannen zonder vrouwelijke partner zitten. De frustraties die daar bij horen zou leiden tot meer gewelddaden, wat de menselijke soort zou schaden. Hoe lost moeder natuur dat nu op? Heel eenvoudig, een bepaald percentage mannen wordt voortbestemd om zich aangetrokken te voelen tot andere mannnen. |
|
|
|
|
|
#1226 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
En ik zeg nog altijd wat ik wil; dat doen jullie toch ook zeker? Of niet soms?
|
|
|
|
#1227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan natuurlijk nog ook andere voorbeelden geven, maar je bent zelf vast creatief genoeg om nog ander 'vokomen normale dingen' te bedenken. Maar sta mij toe om dat niet normaal te vinden. Mijn norm heeft iets meer niveau. En als het je niet interesseert waar we het eikpunt moeten leggen om te weten wat nu normaal sexueel gedrag is en wat afwijkend, ga dan ergens anders discuteren want dit is volgens de homosexuele starter de bedoeling van deze thread. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben er nog niet helemaal uit... Ben je traag van begrip of gewoon van slechte wil? Nee, klaarblijkelijk niet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#1229 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#1230 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik kan hier enkel mijn persoonlijke ervaringen met homo's en dikkerds zeggen , ik denk wel dat de meesten mijn mening zullen delen . |
|
|
|
|
|
|
#1231 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mededeling:
Als er na tweeduizend reacties nog geen consensus in zicht is, kap ik er mee. Ik zeg het nu al want anders zullen anderen dan zeggen dat ik wegloop door gebrek aan argumenten. Niet dus. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2006 om 18:50. |
|
|
|
|
|
#1232 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wat is het probleem? Het is een minderheid, zeker. Het is voor de meeste mensen vies, zeker. Maar het is tevens hun eigen privé sfeer waar meestal niemand iets van weet. Zijn al deze mensen psychisch gestoord? Ik denk het niet. Homoseksualiteit is van alle tijden en werd zelfs volkomen geaccepteerd op bepaalde momenten. En Paulus nu je het over niveau hebt weet he dat Plato (u weet wel de griekse filiosoof die ook wel eens de grondlegger van het westerse denken wordt genoemd) geschreven heeft dat de enige volmaakte liefde maar kon bestaan tussen twee mannen. En zelfs als je van mening blijft dat homoseksualiteit een afwijking is, is dat dan een reden om mensen te discrimineren? Is dat dan een reden om hen anders te behandelen? Zijn ze in uw ogen minder mens? Wat is het probleem? |
|
|
|
|
|
|
#1233 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is omdat je ook een homofoob bent, Paulus. Ik benoemd de dingen nu eenmaal graag zoals ze zijn; jij toch ook?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
|
|
|
|
|
#1234 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De natuur heeft seksuele aantrekkingskracht en seksuele bevrediging mogelijk gemaakt tussen partners van hetzelfde geslacht. Homoseksualiteit is derhalve per definitie natuurlijk en dus normaal. Toch duidelijk?
|
|
|
|
|
|
#1235 | ||
|
Minister
|
Citaat:
SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUT. Constructief he. Citaat:
Voor de rest interesseert deze discussie mij niet meer. Veel plezier met je discussie 'van niveau'
|
|
|
|
|
#1236 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Jij bent bij de loeiende kwezel Alexandra Colen in de leer geweest zeker? Die verkondigt ook van die ridicule theorietjes... Hoe verklaar je in het licht van deze theorie de lesbiennes? De biseksuelen?
|
|
|
|
|
|
#1237 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind dat allemaal niet normaal. En als ik daarom een dinosaurus ben die maar niet kan meegaan met zijnen tijd, wel dan ben ik maar een dinosaurus, maar ik vind dat geen normale manier om sexualiteit te beleven. Bach. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||||
|
|
|
|
|
#1238 | ||||||||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#1239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik stop even. Er hapert iets aan de site. Ik had meer dan een half uur nodig om bovenstaande te kunnen posten. Misschien gaat het mogen beter? Laat ons het hopen.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2006 om 20:05. |
|
|
|
|
|
#1240 |
|
Banneling
|
Ik zou hier anders graag eens weten wat hetero's denken over mijn visie dat homo's vanuit zichzelf depressief zijn .
Wat ik hier allemaal lees versterkt mijn vermoeden enkel , al moet ik een uitzondering maken voor Heftruck en Apocalyps die een goed gevoel voor humor hebben . www.sweetlove.be/act_holebi.html |
|
|
|