![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1241 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 4 december 2006 om 20:29. |
||
|
|
|
|
|
#1242 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1243 | |
|
Minister
|
Citaat:
Eerst een discussie opstarten en dan verongelijkt doen als iemand niet akkoord gaat, hoe heet dat? |
|
|
|
|
|
|
#1244 |
|
Minister
|
Opnieuw : het is het verschil tussen toeval en noodzaak.
|
|
|
|
|
|
#1245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U verbindt namelijk dingen die totaal geen verband houden. Er zijn ook heel veel gelukkige homo's op de wereld hoor! En rara, die hebben het vroeger in hun huisje helemaal niet zo zwaar gehad. Het zijn de kinderen van ouders die ze het huis uit hebben geschopt en vrienden en familie die op de homo's spugen, die depressief zijn. Dat u het gevolg van wreedheid aan een andere seksuele voorkeur kunt vastknopen, blijft mij een raadsel..., en wetenschappelijk bewijs heeft u niet en zult u niet krijgen, omdat geluk gelukkig ook voor de meeste homo's is weggelegd. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 4 december 2006 om 22:07. |
|
|
|
|
|
|
#1246 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Er zijn veel mogelijke verklaringen voor die dwangmatige obsessies. Eén ervan is dat veel mensen blijkbaar toch niet zo stevig in hun schoenen staan wat hun seksueel leven betreft. Een andere is te zoeken in een ziekelijke bemoeizucht, wellicht te wijten aan een zwakke persoonlijkheid. Ik laat het aan de psychologen van dienst uit om dat uit te maken. Maar één ding is mij wel duidelijk: in alle gevallen gaat het om een volstrekt nutteloze en zinloze oefening. Noem het voor mijn part een potje mentaal en/of moreel masturberen. Zoals ik al een paar keer heb geopperd: het is te hopen dat de auteurs zich daar "opgelucht" over voelen. Op één punt moet ik je wel gelijk geven: dit is het soort discussies dat beter niet gevoerd wordt. Al was het maar omdat niemand op deze aardkloot zich 100% (ab)normaal kan noemen.
|
|
|
|
#1247 | |
|
Banneling
|
Citaat:
SCHITTEREND ! En zoek ik het niet een beetje ? SCHITTEREND ! Steeds opnieuw beginnen jullie te panikeren als iemand een kwaad woord over homo's zegt , is dat nu echt nodig ? En ik weet het nu nog niet , waarom wordt iemand homo ? Wat ik geleerd heb op al die homodiscussies zijn een paar nieuwe scheldwoorden , maar voor de rest komt er niet veel uit . |
|
|
|
|
|
|
#1248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1249 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#1250 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1251 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als er hier wat hetero's beginnen te posten dat ze homo's niet normaal vinden zijn we neo-nazi's . Je moet hun posts eens lezen , man man man , dat bestaat uit geleuter over hun homo-zijn , dat reut dat ze gediscrimineerd worden dat bleit als we een verkeerd woord zeggen , dat ontkend dat ze depressief zijn , man man man . De homo's willen hier een discussie opstarten , welke homo heeft hier nu al een zinnig woord gezegd . Ze bewijzen inderdaad dat ze " anders " zijn . |
|
|
|
|
|
|
#1252 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kort en bondig: neen, dat kan men niet. Men kan zaken ondergaan onder dwang of uit noodzaak, maar dat is zelfs bij benadering niet hetzelfde als ermee instemmen. Citaat:
Dat spreekt vanzelf. Ik geloof niet dat ik het tegendeel beweerd heb... Het "tegennatuurlijke" komt per definitie niet voor in de natuur, Paulus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
|
|
|
|
|
#1253 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 4 december 2006 om 22:46. |
|
|
|
|
|
|
#1254 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1255 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1256 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is je dat ondertussen nog altijd niet duidelijk? Niemand neemt jouw geraaskal hier ernstig. De reacties en de argumenten waaruit dat blijkt, heb je tot nu toe straal genegeerd. Dat zegt genoeg, me dunkt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1257 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Foutje van de natuur, maar een veelvoorkomend normaal foutje laten we maar zeggen, hé? Om deze stelling te ondersteunen heb ik u alle argumenten al gegeven. Maar die zul je toch even zelf moeten zoeken, deze topic is nogal uitgedijd!
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 4 december 2006 om 22:51. |
|
|
|
|
|
#1258 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus |
||||||
|
|
|
|
|
#1259 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Man man man , een foutje van de natuur ? Dat begint hem over chromosomen ? Man man man . Naar ik meen is één op de 3 miljoen mensen gezegend met foute chromosomen , de vrouw gevangen in het mannenlichaam . Vrouwen zijn XX en mannen XY niet ? En soms wordt dat eens gewisseld . Een keer op de zoveel miljoen ? En dat is een verklaring voor homoseksualiteit ? |
|
|
|
|
|
|
#1260 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Nogmaals, het is inderdaad een vraag die beter niet gesteld zou worden. Om de simpele reden dat niemand zich 100% normaal kan noemen. (splinter, balk etc...) Helaas voelen sommigen zich wél geroepen om -ook zonder expliciete vraagstelling- op het pathologische af andere mensen te labelen (dit forum bestaat voor minstens 50% uit dergelijke zever) en daardoor het leven vaak ook héél moeilijk te maken. Dat daar tegen gereageerd wordt, vind ik allerminst onbegrijpelijk. Iedereen heeft recht op z'n mening, en heeft het verdomde recht om die te uiten; maar geef mij dan ook het recht om sommige van die "uitingen" onverantwoord en krapuleus te vinden. Ik meen dat die laatste kwalificatie wel iets meer vlees op de botten heeft dan de motieven waarmee het homofobe gezelschap kan uitpakken.
|
|