![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1421 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En nu op naar de volgende stap: homofobie en homohaat strafbaar maken!
|
|
|
|
#1422 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar niet bij homo's blijkbaar... Daar draait alles om seksualiteit en om biologie, nietwaar Paulus? Heb je nu nog steeds niet door dat je je hopeloos vastgeluld hebt met je biologische prietpraat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1423 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Uit de vandale, wat is uw defenitie van waardeoordeel? Citaat:
Ik geloof in de waarde van een stabiel gezin. Je kent de klassieke rim ram wel. Moet ik hier echt een hele waslijst aan goeie punten van een warm gezin zetten? Wat homo's betreft, ze kunnen niet eens kinderen krijgen (met elkaar, voor er kinderachtige opmerkingen komen), de meeste relaties zijn ook van kortere duur (wil dat gerust eens opzoeken), ze hebben meer seksuele overdraagbare aandoeningen (gebeurt niet zomaar), ... Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1424 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#1425 | |
|
|
Citaat:
Ratio=universeel? (
|
|
|
|
#1426 |
|
Minister-President
|
Er moet paal en perk gesteld worden aan die homohaat, ze moeten maar eens beginnen beseffen dat holebi's mensen zijn, mensen van vlees en bloed op zoek naar dat tikkeltje geluk!
|
|
|
#1427 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb je toen ook al gevraagd om dat te funderen met één enkele posting wat je uiteraard nooit gedaan hebt. Tja Raf? Met leugens proberen gelijk te halen??? Mooi is dat! Wie heeft zich hier vastgeluld? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1428 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat het verband niet klopt, Paulus. Uiteraard bestaat er een link tussen seksualiteit en voortplanting; dat heeft niemand ooit ontkend, maar jij wil ertoe komen dat alleen seksualiteit in functie van voorplanting als "normaal" mag beschouwd worden en dat kan je nog steeds niet onderbouwen. Jij pretendeert dat je het doel van de natuur kent? Wel, bewijs dat dan! Al de rest is praat voor de vaak.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1429 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Niet selectief zijn mannetje, ook op mijn post antwoorden.
Dank bij voorbaat
|
|
|
|
#1430 | ||
|
|
Citaat:
Er mag gerust van afgeweken worden hoor, daar niet van. Citaat:
|
|
|
|
#1431 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1432 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
Waarom toon jij niet even aan dat hij het WEL gezegd had ? Jij tracht nu de bewijslast om te draaien ... hoe toon je in godsnaam aan dat je iets NIET gezegd hebt ? Verwacht je nu dat Paulus elk van zijn 2.647 berichten gaat citeren en bij elk zeggen "kijk hier zeg ik het al niet" ? lololololololololololololol |
||
|
|
|
|
|
#1433 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Is het niet kunnen of willen krijgen van kinderen op zich schadelijk voor de samenleving? Je weet toch de tegenargumentatie te anticiperen, hoop ik... Het gerelativeer rond SOA's en de gemiddelde duur van relaties komt mij nu ook niet meteen enorm gedecideerd over. Relativiteit troef dus... Nogmaals, waar zit de aantoonbare schade? Wat d�*t standpunt betreft: een echte.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 6 december 2006 om 14:37. |
||
|
|
|
|
|
#1434 | |||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou die SOA's toch niet zomaar weglachen hoor. Of zijn ze geen risicogroep misschien? Citaat:
|
|
|
|
#1435 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Met andere woorden: er is geenenkel gevaar dat homosexualiteit plots hip wordt en alle "hetero's plots als "homo's" gaan leven. Dat is ook juist het punt van holebi "reclame", het gaat hier niet over heterosexuelen homosexueel maken maar homosexuelen hun eigen geaardheid laten aanvaarden, ondanks de maatschappelijke druk om te trouwen en kinderen te krijgen met iemand van het andere geslacht (die druk die toch wel reeël is). Citaat:
Laatst gewijzigd door Eternity : 6 december 2006 om 14:48. |
||
|
|
|
|
|
#1436 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1437 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1438 | ||
|
Minister-President
|
Aan je waardering is niks gevaarlijks. Maar het systematisch negatief bejegenen van mensen die niet "volgens jouw normen leven" is maatschappelijk gezien vrij schadelijk. Ik ben er zelfs van overtuigd dat die schade groter is dan de vermeende schade die jij afleidt uit hun levensstijl. Je oordeel is gratuit en levert geen relevante positieve bijdrage op. Kosten/baten -analyse: negatief. Wat geenszins wil zeggen dat ik er ooit voor zou pleiten voor een verbod op het uiten van een mening. Maar het staat mij evenzeer vrij om je te wijzen op het feit dat ik het ethisch gezien niet netjes vind en je meteen ook duidelijk te maken waarom ik dat vind. Zie je, ik heb ook mijn mening...
Citaat:
Citaat:
Dan heb je e.e.a. niet goed begrepen. Maar je hebt gelijk; ik heb een paar maand geleden in een andere draad al eens beloofd om over dit onderwerp een draad op te starten. Ik wil wel eerst een leuk starttekstje uitwerken: je weet wel, niet te ingewikkeld want anders kan 70% van dit forum al niet meer mee en anderzijds ook niet te simplistisch of we gaan gegarandeerd cirkeltjes draaien. (naast het feit dat ik de meute simplisten niet te zeer wil aantrekken) Wordt zeker vervolgd.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 6 december 2006 om 14:57. Reden: taalvoutjes... |
||
|
|
|
|
|
#1439 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu klopt dat verband niet, maar is er wel een link... We gaan vooruit! Citaat:
Ik predenteer dat niet (EN HOU NU TOCH EENS OP MET DINGEN IN MIJN MOND TE LEGGEN DIE IK NIET ZEG om het vervolgens tot prietpraat te bombarderen) Ik zeg dat ik het doel van de geslachtsorganen ken. En neen ik ga je dat niet bewijzen, je moet me maar geloven, zoals elk redelijk mens zou doen over die materie. Men leert dat namelijk in de lagere school. De rest in inderdaad praatvoor de vaak. Paulus. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 december 2006 om 15:02. |
||
|
|
|
|
|
#1440 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ik zeg dat jij maar één doel van de geslachtsorganen (er)kent. Ik heb in de lagere school namelijk geleerd dat je piemel óók dient om mee te plassen. Welke functie van de piemel is nu de hoofdfunctie, Paulus? Plassen of voortplanten? En als we het erover eens zijn dat we twee functies voor eenzelfde lichaamsdeel kennen, waar haal jij dan de wetenschap vandaan dat er niet nog een derde functie voor datzelfde lichaamsdeel kan zijn, Paulus?
|
|
|