![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laat die Marokkanen rustig voor hun deur zitten... Wij zouden dat ook wat meer moeten doen... Die mensen hebben een enorm sterk sociaal netwerk. Iets waarvan wij hier kunnen leren!!
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ik kan misschien niet zonder fouten schrijven maar jij kunt precies gewoon niet lezen, quote de zin maar eens waarin ik heb gezegt dat ik vind of iets wil doen tegen het feit dat zij voor hun deur zitten?! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ik kan misschien niet zonder fouten schrijven maar jij kunt precies gewoon niet lezen, quote de zin maar eens waarin ik heb gezegt dat ik vind of iets wil doen tegen het feit dat zij voor hun deur zitten?! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook een migrant dus sorry dat ik de taal niet 100% ken hé, ik wil jou wel eens 100% goed frans willen zien schrijven. Trouwens ik kan misschien niet zonder fouten schrijven maar jij kunt precies gewoon niet lezen, quote de zin maar eens waarin ik heb gezegt dat ik vind of iets wil doen tegen het feit dat zij voor hun deur zitten?! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij sommige moslims leeft echter het beeld van de ongesluierde vrouw als 'fair game' - een ongesluierde niet-islamitische vrouw is per definitie een losbandige hoer en kan met minder respect worden benaderd.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |