![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Minister
|
![]() Citaat:
FOEI, niet iedere Vlaams-nationalist of Flamingant is een nazi FOEI! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou alle details even willen doornemen... Is dat het "opvoedersloon" in hun programma? Dat idee wil ik wel eens zien uitkomen in werkelijkheid ![]() Kunt u mij dit eens uitleggen aub...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
|
![]() ![]() Chavez ook al ![]() Laatst gewijzigd door C uit W : 6 december 2006 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
|
![]() Zijn dit de rechters die het VB zullen droogleggen?
Of is dit een routinematige groet van het Groot Oosten? Wie zal het zeggen... Vermaledijde nazi's...
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs de CDH-burgemeester zegt dat het helemaal geen Hitlergroet was. En dat lijkt me toch een vrij onverdachte bron in deze zaak.
Het CGKR gaat zich dus weer eens flink belachelijk maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Putin ook al een neo-nazi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
|
![]() Een heil Hitler zeg ik je...EEN HITLERGROET!!!!!
![]()
![]() |
#250 |
|
![]() Uiteraard zijn er ook dommekloten die per ongeluk de internationale groet brengen...een groet die zo'n slordige vijf maal meer bloed aan de gestrekte arm heeft hangen dan de hitlergroet van het nazikrapuul..maar dat mag uiteraard de pret niet drukken nietwaar...
![]()
![]() |
#251 |
|
![]() Jamaar jamaar...wat is het nu...make up your mind...
rechter hand of linker vuist.... ni twijfelen...het zijn altijd nazi's... ....of niet soms? ![]()
![]() |
#252 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Burger
|
![]() Zoals we vernamen schreeuwden ook Turkse jongeren in protest tegen het recente bezoek van (Antwerps) Joodse jongeren in Lumburg een "heil Hitler-Groet"... Waar hebben die Turkse Jongeren d�*t opgevangen ? En wanneer het al een bedreiging is voor cultuur en tradities, dan werd het wel duidelijk dat het niet alleen organisaties zijn zoals BBET die een dergelijke bedreiging uitmaken, maar ook allochtonen die racistisch optreden(of het nu tegen andere allochtonen of tegen autochtonen is)... Ik hoor het de autoriteiten evenwel al zeggen er is niets aan de hand; het was een losstaand feit dat met niets anders in verband dient gebracht te worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() o mijn God, zelfs de paus. Die neo-nazi's zitten werkelijk overal
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
Italiaanse fascisten brengen eer aan de cultuur en eigenheid van Italië. Mensen van Hezbollah brengen ook de groet, ook zij brengen eer aan hun sjiitische cultuur en godsdienst. Zijn dat nazi's, neen. Het is gewoon een kenbaar maken dat je opkomt voor je eigen identiteit. Met nationaal solidaristische groet Max Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 6 december 2006 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bill Clinton ook al. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Burgemeester
|
![]() allemaal mooie fotos hoor...ik wacht nog steeds op een antwoord van de mevrouw...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen hebben zowel het FN- als het VB-creatuur een klacht aan hun broek
![]() Klacht wegens het brengen van Hitlergroet wo 06/12/06 - Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding dient een klacht in tegen twee gemeenteraadsleden die de Hitlergroet hebben gebracht toen ze eergisteren de eed aflegden. In de Brusselse gemeente Jette gaat het om een verkozene van Vlaams Belang. Zelf ontkent Maria De Berlangeer dat ze de Hitlergroet heeft gebracht: ze beweert dat ze tijdens de eedaflegging last had van haar cape en daardoor haar arm niet omhoog kon houden zoals het hoort. In Charleroi legde Olivier Delcourt van het Front National de eed af met een fascistische groet, met een zwarte handschoen aan de rechterhand (foto). ![]() In een mededeling stelt het Front National dat hij dat deed "omdat hij geblesseerd was aan zijn hand". Yeah right !! ![]() ![]() Vorig jaar nog zijn twee gemeenteraadsleden van het FN in Brussel veroordeeld voor het uitbrengen van de Hitlergroet. De ene moest 200 uur gemeenschapsdienst verrichten, de andere kreeg vier maanden cel met uitstel en een boete van 2.500 euro.
![]() |
#260 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dus vergis je niet er is weldegelijk een verschil tussen het eerbetoon en de hitlergroet! |
|
![]() |
![]() |