![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11481 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het feit dat de makers van loose changes hun kar keren wijst duidelijk op acties en dreigementen van de NWO
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11482 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11483 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het is trouwens opvallend hoe je zowat alles was de 9/11 community te zeggen heeft als totale onzin bestempelt en tegelijkertijd hen aanhaalt in een argument om een stelling van jou te bewijzen (de stelling dat het om een echt interview gaat). Erg selectief! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is dus geen feit dat ze hun kar keren. Dat is een onbewezen stelling van Firestone. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11484 | |
|
![]() Voor wie de uitspraak van een onafhankelijke rechter belangrijk vindt zou dit kunnen tellen:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11485 | |
|
![]() IlluSionS667 vroeg om tekstvergelijkingen tussen de protocollen en het origineel. Bij deze een paar:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11486 | |
|
![]() Citaat:
Je kunt dit natuurlijk 'vage argumenten' blijven noemen in plaats van 'bewijzen' maar dan weet ik waar ik je voortaan moet plaatsen. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 6 december 2006 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11487 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zal het eens proberen op te zoeken. Dan hebt u in 1 moeite door een artikel vol kritiek op Loose Change. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11488 |
Gouverneur
|
![]() Ik dacht dat ik de discussie hierover snel zou vinden, maar dat was een vergissing.
Wel vond ik het artikel waar ik het daarnet over had, geschreven door ene Michael B. Green (eigenlijk zelf een volbloed conspiracy-believer, maar hij breekt de film tot op de vezel af). citaat: "The DVD "Loose Change" by rising media artist Dylan Avery has been touted by some members of the 911-truth community as the best presentation yet, as the "best evidence" (a reference to David Lifton’s book, "Best Evidence" on the JFK assassination). This review will show that the DVD is anything but that; if it is not naive, foolish, uninformed and ignorant, then it is the work of a calculating mole or at best a naïf who has been used by such." volledig artikel: http://911research.wtc7.net/essays/g...se_change.html Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 6 december 2006 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11489 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het interview met Rowe bijvoorbeeld.
Citaat:
Tenzij ... tenzij het interview echt is. ![]() Citaat:
Jullie onzichtbare explosieven en verdwenen vliegtuigen zijn overigens ook absurd. Citaat:
Maar ja, jij ontkent wel meer dat vast staat, dus doe maar. Dat kan ik niet zeggen. Het is een roddel, doe ermee wat je wil. We zullen wel zien of ze me iets wijs hebben gemaakt of niet. Citaat:
Dat hebben anderen elders al voor mij gedaan. Citaat:
Citaat:
![]() Het is een leuke roddel, gebracht door Firestone. Zoals gezegd, we zien wel ...
![]() |
![]() |
#11490 |
|
![]() Amai deze draad wordt de langste draad van dit forum! Tijd voor de oscars !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11491 |
|
![]() ![]()
![]() |
#11492 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben de "spartelingen" van jullie clubje tegen Illussion aan 't volgen, dus draai de zaken niet om meisje. De enige die hier schittert tot nu toe is Illussion. Jij schittert in het gebrek aan inhoud? (what else is know) Citaat:
![]() |
![]() |
#11493 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11494 |
Minister-President
|
![]() Dat is waar!!
![]() |
#11495 |
|
![]() Okay.
Ik merk dat het weer eens stilvalt voor wat betreft de protocollen. Ik neem aan dat niemand op dit moment durft vol te houden dat ze authentiek zijn? Dan pak ik de berichtjes in voor pakweg over een maand als de zoveelste nitwit gaat lopen beweren dat ze 'zuiver', authentiek en 'de waarheid'' zijn. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 7 december 2006 om 01:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11496 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wat bazelt u nu? Waar heeft dat "ophef" veroorzaakt?? @ illussion. Klap klap voor de uiteenzetting op de laatste pagina's. Over de heibel in de 9/11 Truth movement zal ik je wel eens via pb berichten. Firestone draait wel steeds rond de pot en beantwoord geen enkele van je vragen, maar durf geen "foutje" te maken, want d?*n heeft ze je. ![]() Anyway, en dit is oprechte goeie raad: ga niet de advocaat spelen van Loose Change.
![]() |
![]() |
#11497 |
Minister-President
|
![]() Was dit een bluf even tussen de conversatie door, of is dat echt zo?
![]() |
#11498 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geloof jij ook dat de Protocollen echt zijn? Citaat:
Toen hij ook hier inhoudelijk door de mand viel begon hij "vragen te stellen". Het spreekt voor zich dat de vraag of ik Het Kapitaal van Marx heb gelezen van wezenlijk belang is in deze discussie! ![]() Afleidingsmanoeuvres en wederzijdse schouderklopjes. Als de believers daarmee beginnen, dan weten we dat het goed zit! ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het interview van Rowe, daarentegen, dat zal ik wel als argument gebruiken! Nu we toch bezig zijn: op de blog van Dylan Avery heb ik enkele dagen geleden een cryptische opmerking gelezen over de Doubletree video. Het leek erop dat Dylan de hele "no plane"-theorie beschouwt als een afleidingsmanoeuvre van CIA/FBI. Het was cryptisch, maar zou, indien deze interpretatie juist is, mijn roddel enigszins bevestigen. Enfin, we zien wel ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 december 2006 om 08:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11499 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang je "inside the box" denkt, mag je zeggen wat je wil. Als je "outside the box" denkt, riskeer je je reputatie, je job, je sociale status en zelfs je vrijheid te verliezen, afhankelijk van hoe controversieel je ideeën zijn en hoeveel invloed je hebt. Citaat:
- Waar bevindt zich de kopie van "Dialogues" die gebruikt is voor deze vergelijking? Ik hoop dat u beseft dat dit boek in zijn eigen tijd zwaar gecensureerd werd en daardoor één van de zeldzaamste boeken uit zijn periode is..... how convenient ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben verder trouwens niet van plan om nog al te veel toe te voegen aan deze draad. Men vraagt zich nu waarschijnlijk al af waar ik toch zoveel mee bezig ben hier op kantoor. Ik kan mij dus beter eens wat meer op mijn job concentreren. De zogenaamde "non-believers" geloven toch alles wat ze in de mainstream media tegenkomen en zijn blijkbaar totaal niet in staat om "out of the box" te denken, wat elke discussie met hen uitermate zinloos maakt. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 7 december 2006 om 10:30. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11500 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Want wees eerlijk, iemand die willens nillens vasthoudt aan de authenticiteit van de protocollen; iemand die Loose Change als feitelijke én correcte bron blijft gebruiken; iemand die uitblinkt in het uitspinnen van de meest irrationele anomaliëen; iemand die zichzelf beschouwt als de meest belezen en best geïnformeerde persoon; iemand die er door dit alles in slaagt een satire als wetenschappelijk vorser neer te zetten; zo iemand verdient inderdaad een warm applaus als dank voor het komisch entertainment.
![]() |