![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1541 |
|
Banneling
|
hoe veel gelul moet er hier nog gepost worden voor deze draad naar k&k verzet wordt ?!
|
|
|
|
|
|
#1542 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1543 |
|
Banneling
|
[quote=eno2;2225813]Probeer er nu eens even niet aan te denken.[/
Ge doet er mij aan denken |
|
|
|
|
|
#1544 |
|
Staatssecretaris
|
Misschien moet men niet zozeer deze draad verzetten, als wel het creatuur verwijderen dat er genoegen in schijnt te scheppen om met vuilbekkerij een ernstige discussie om zeep te helpen... Waar zit die moderatie hier?
|
|
|
#1545 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Vuilbekkerij? De pot verwijt de ketel!
|
|
|
|
|
|
#1546 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij heeft nochtans overschot van gelijk... Ik ben vóór vrijheid van meningsuiting, maar de smeerlapperij dat dit individu uitbraakt kan ik met de beste wil van de wereld niet als een "mening" beschouwen. Jij wel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1547 | |
|
Banneling
|
Citaat:
volgens mij is het zijn gevoel voor humor ... en al wie er serieus op inging ... is er, me dunkt, ingetuind ... vraag me wel af om Manuel Kaffer nu een ban gelapt heeft ... drie post hierboven vroeg hij erom en nu ligt Kaffer eruit ... dat vind ik eigenlijk nogal flauw ... |
|
|
|
|
|
|
#1548 |
|
Provinciaal Statenlid
|
In de mensenwereld toch ook?
|
|
|
|
|
|
#1549 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of het ludiek bedoeld is, weet ik niet. Dat het bijzonder kwetsend en beledigend is, weet ik des te meer. Vind jij het misschien leuk om op zo'n platvloerse manier uitgescholden te worden? Het zou al wat anders zijn als hij zich zo gedroeg in de afdeling Koetjes & Kalfjes. Het zou nog niet tegemoetkomen aan mijn persoonlijke smaak voor humor, maar het zou tenminste al beter geplaatst kunnen worden. Hier werkte het alleen storend voor de mensen die hier graag ernstig discussiëren. Een ban was voor mij niet nodig geweest; ik ben sowieso geen aanhanger van de verbanningen hier. Een openlijke terechtwijzing was misschien meer op zijn plaats geweest. Affijn, ik zie dat de verbanning maar tijdelijk is, dus met een beetje geluk zal hij na een korte afkoelperiode over zijn coprolalie heen zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#1550 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1551 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#1552 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1553 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
ben jij dom geboren? of is die dommigheid erin geklopt door je ouders? of doe je het expres? anyway, dit is zowat de onnozelste prietpraat die ik hier in lange tijd heb zien voorbijkomen... veel geluk ermee... of zoals ook wordt gezegd... *zalig zijn de armen van geest*
|
|
|
|
#1554 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1555 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1556 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1557 |
|
Burger
|
Welke pipo heeft die Kaffer ooit doen geloven dat ie grappig is?
|
|
|
|
|
|
#1558 |
|
Minister
|
Ik heb vooral medelijden met iemand die niet kan lezen wat er staat. Ik had het over hetgeen waarrond deze discussie draait nl. of homosexualiteit al dan niet natuurlijk is.
|
|
|
|
|
|
#1559 |
|
Minister
|
|
|