![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik alleszins niet. Tenzij je kunt aantonen waar ik dat ook zou laten uitschijnen hebben.
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik bedoelde, en wat jij duidelijk niet kunt of wilt snappen, is dat de underdogpossitie sympathy opwekt. Dit bij zowel de ene als de andere partij. De ene voelt sympathy voor VB-ers omdat zij geviseerd worden terwille van hun 'foute' keuzes, en de andere voor allochtonen en criminelen omdat het VB hen viseert.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 december 2006 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je 'al die anderen' misschien toch wel een beetje 'gekoesterd'?
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat belet je er alsnog op te antwoorden?
Of is er een wet die zegt dat er enkel op de laatste reactie kan en mag gereageerd worden?
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik koester GEEN misdadigers. Duidelijk nu ??
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een freudiaanse verspreking? 't Is nog altijd Raf hoor liefje... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien omdat hij wèl doorhad dat het sarcastisch bedoeld was. Sommige mensen slagen er namelijk wèl in om dat smileytje te zien, Knuppel...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Schapen, tamme honden, idioten en simpelaars zijn van alle tijden ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik het toejuich om vernielingen aan iemand's eigendom e.d. toe te brengen maar bij tijden is het gewoon pure provocatie.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 8 december 2006 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Nu zit ge in het vlees van een groene rakker te snijden. Deze heeft in de begin periode dutroux rustig en lustig komen verklaren dat hij zeker geen bezwaar zou hebben tegen de in vrijheidstelling van dutroux als deze zijn straf heeft uitgezeten. Moet zeggen is heel 'verdraagzaam' en progressief ermee kunnen leven dat een kindermoordenaar en kinderverkrachter ooit terug op vrije voeten komt. Dus als er volgens 'uw' mening zulke gasten in het vb zitten vergeet dan deze in andere partijen ook niet te vernoemen in dit geval agalev nu 'groen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter, als je op de autostrade bijna van de baan bent gereden door een heethoofd met twee VL-stickers en een leeuw op z'n koffer (die na bumperhangen met z'n grote lichten op je nipt voorbijsteekt en dan voluit op z'n rem gaat staan terwijl er voor hem niemand op het baanvak reed), moet je je toch wel inhouden. Maar goed, gelukkig ben ik een welopgevoed meisje en komt er uiteindelijk ook niet meer van dan wat binnenmonds gevloek e.d. ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch een vraagje: die vent werd dus als VB-er bestempeld omdat hij een sticker op z'n brievenbus had?Gelijk wie kan dat er toch opplakken!Bij mij om de hoek werd ooit eens in grote letters"makkakken buiten" geschilderd, en ik kan u verzekeren dat de mensen die daar woonden dat niet zelf geschilderd hadden.Dus...dat bewijst allemaal niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |