![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar precies schrijf ik dat jij dat gedaan hebt?
![]() Citaat:
Wat jij schrijft heeft niets met mijn motief te maken hier het overlijden van Wendy Burlingame te vermelden.
![]() |
![]() |
#1242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is nog een bekend iemand die publiek gegaan is met 9/11 in vraag te stellen, en ditmaal is het de befaamde regiseur David Lynch. Hij zegt dat de collapses van de twin towers verdacht veel op demolitions lijken en klaagt al de vragen aan die gesteld worden. Onderstaande artikel gaat er meer op in.
Dat iemand zoals David Lynch publiek gaat hiermee is weer een enorme opsteker voor het bekend maken van 9/11 inside job. In onderstaande link kan kan je het fillmpje bekijken waar hij zijn visie uit te doeken doet (met nederlandse ondertiteling). Link: http://video.google.com/videoplay?do...ocidfeed&hl=en Artikel: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 |
|
![]() Kan U mij de 3 grote verschillen eens duiden?
![]() |
#1245 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar het is niet omdat een beroemdheid als Lynch meegesleept is door een propagandafilm dat zijn twijfels veel nieuwswaarde hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 |
|
![]() Ik ken maar 1 verschil: Als je kijkt naar de instorting van zowel 1 als 2 dan vindt deze van boven naar beneden plaats. Dit in tegenstelling tot 7 waarbij de instorting van onderaf begint. (Dit is geen ontkenning van de zwaartekracht, je weet wat ik bedoel...
![]() Ik weet dat jullie daar een CD-theorie over hebben maar daar gaat het mij niet om; 1/2 is een andere instorting dan 7 dus mr. Twin Peaks heeft niet goed opgelet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1248 | |
|
![]() Citaat:
Spijtig alweer ![]()
![]() |
![]() |
#1249 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1251 |
|
![]() 2e verschil: in 1/2 hing ergens een vliegtuig te wiebelen.
3e verschil: In 1/2 was er brand. 4e verschil: de filmpjes van 1 en 2 heb ik ik weet niet hoe vaak gezien, die van 7 nog niet zo vaak. Mijn punt was: Lynch zegt dat de instortingen op elkaar lijken. Niet dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
|
![]() En is er nog iemand die publiek gegaan is met twijfels over 9/11 en duidelijke hints naar inside job is dit is James Brolin, acteur en man van Barbara Steisand.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Weer een stem bij voor optie 3 - als Brolin zou kunnen meedoen aan bovenstaande peiling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
|
![]() Citaat:
Voor jou is NWO gelijk aan WTC is gelijk aan 9-11 is gelijk aan pentagon is gelijk aan Norad is gelijk aan ... Ik kan begrijpen dat jij soms niet meer weet waar de klepel hangt ![]()
![]() |
![]() |
#1257 |
|
![]() Kevin Ryan ( een chenmicus die bij het bedirjf werkte dat het staal van de WTC certificeerde) heeft een nieuwe lezing gehouden waar hij brandhout maakt van het NIST report. Het is een ijzersterke presentatie waarin hij in detail gaat op de verschillende bevindingen van NIST.
Deze presentatie toont echt aan dat het NIST report onwetenschappelijk bedrog is en dat er zelfs belangenvermening was (verschillende mensen die voor FEMA werkten hebben ook het NIST verslag geschreven waar de conclusies soms verschillend waren, en waren ook bekende namen bij het onderzoek naar Oklahoma city waar er ook een reukje aan hangt van uren ver). Hij gaat ook in op de simulaties en geeft met bronnen aan het gepruts dat er gebeurt is om toch maar tot de gewenste conclusies te komen. Ook geeft hij informatie over de structuur van WTC dat NIST rechtstreeks tegenspreekt etc... De voorstelling is echt de moeite waard. Het is een enorm sterke presentatie maar zal waarschijnlijk wel niet bekeken worden door de verschillende disbelievers die hier altijd met het NIST report zwaaien... http://video.google.com/videoplay?do...ocidfeed&hl=nl
![]() |
![]() |
#1258 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ryan is voor het verspreiden van deze leugen (en het voor het laten uitschijnen dat zijn bedrijf zijn idiote theorieën over de instorting van de WTC steunde) ontslagen. Ryan werkte overigens als een water-tester. (Allemaal gemakkelijk terug te vinden en al lang bekend.) En kom nu niet af dat ik op de boodschapper schiet. Jij probeerde een autoriteitsargument ("een chenmicus die bij het bedirjf werkte dat het staal van de WTC certificeerde"), maar dat autoriteitsargument slaat nergens op. Doe toch eens wat onderzoek ipv kritiekloos "informatie" van conspiracy-sites over te nemen! ![]() Citaat:
Het is overigens belachelijk dat jullie "wetenschappelijke studies" steeds in filmvorm aanbrengen. Bang dat men in een echte paper nog sneller de fouten vindt? ![]() Nu, in de ruzie tussen Steven Jones en Fetzer heeft Ryan tenminste de kant van Jones gekozen. Wie weet komt het nog goed met deze Ryan.
![]() |
![]() |
#1259 | |
|
![]() Citaat:
Je schiet inderdaad weer op de persoon. Ja hij is ontslagen, omdat hij 9/11 in vraag stelde. Maar goed, ik ga niet meer verder in op je posts, want het is duidelijk dat er inhoudelijk niet al veel aan te pas zal komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Inhoudelijk heb je dan ook niks gepost. Valse autoriteitsargumenten, wat kritiekloze reklame, en een link naar een video.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 december 2006 om 13:36. |
|||
![]() |
![]() |