![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verrevan! Ik wil gewoon illustreren hoe onprofessioneel het is om als "hoge partijleden" rond te hangen. Dan krijg je inderdaad dit soort discussies : jamaar die was geen lid, die was niet echt, die is geen lid meer, ik distantieer me wel daarvan,.....
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O.k.
Als toemaatje dan een pareltje van iemand die wél nog altijd tot de kopstukken van de bub behoort. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() http://www.diplomatie.be/paris/media...n_harmonie.wav
Het is beter om bovenstaand citaat te lezen met dit deuntje op de achtergrond. ![]() Komaan bubbels, gooi je in de strijd, nog een beetje en jullie kloppen de LSP bij de volgende verkiezingen!! ![]() Wordt het stilaan geen tijd dat jullie het LEGION NATIONALE/NATIONAAL LEGIOEN heroprichten? Dan kun je op maat van de brabançonne geüniformeerd door de straten marcheren om deze vrij van flaminganten te houden... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jij nihilist bent is ons probleem niet. Dat jij nationale trots vies vindt kan mij niet schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien begrijp je beter hoe Bruno overkomt als we de woorden 'België' en 'Belgen' in zijn ode vervangen door Vlaanderen en Vlamingen....
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen de beide heren die bepaalde uitspraken deden, waren ze weldegelijk lid van de BUB. Daarenboven bekleedden ze belangrijke posities. En tenslotte heeft niemand - u noch de doorluchtige voorzitter - die stellingen en uitspraken ooit weerlegd, tegengesproken of daar kanttekeningen bij geplaatst. Integendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daaar kwam wat ik iets hoger schreef ook op neer Jan, maar Patriot heeft daar toevallig overheen gelezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik bemerkte pas later dat ook anderen gelijkaardige berichten hadden geplaatst. In ieder geval, door die veelheid aan antwoorden kan bubbel Patriot er niet meer naast kijken. Eens kijken welk antwoord hij nu uit de hoek zal weten te toveren, of als ze misschien weer uit de discussie zullen verdwijnen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() de kiesdrempel werd dan ook ingesteld door spa & vld, niet door vb
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CD&V en N-VA stemden tegen. CDH en VB onthielden zich.
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() En tevens één van de grootste krankzinnigen is die op vrije voeten rondloopt.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/archive/index.php/t-3389.html En nu we toch bezig zijn een staaltje van het 'verdraagzame' nationalisme van Hans: Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn jullie dan ook aan het uitsterven?
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() Het blijft opmerkelijk. De hele draad staat vol met kritiek en inconsequenties van (oud)bub-leden en Hans leest maakt slechts een grapje over de NVA en gaat nooit inhoudelijk ergens op in. Het kan niet anders dat rechtgeaarde Belgicisten zich generen voor deze partij. Voordat ik op dit forum kwam stond ik (als Nederlander zijnde) neutraal tov het Vlaams-seperatisme. Maar juist door types als Hans en Bruno sta ik nu positief tegenover een Vlaamse staat. En zo zullen er nog wel meer zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() We hebben zo'n verhaaltjes wel al meer gehoord. Ze komen altijd van Vlaams-nationalisten en regionalisten.
Uw vlag verraadt u trouwens. U bent een Friese nationalist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |