![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En de manier waarop hij het doet; Baziel is een op en top optimist en daar heb ik ook een zekere waardering voor. Mag da nog?
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo is er ook al niet goed van.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Gouverneur
|
![]() Als het Vlaams parlement gewoon voor onafhankelijkheid stemt is natuurlijk enkel Vlaanderen onafhankelijk. België blijft in theorie bestaan. In realiteit zal de naam belgië vervangen worden.
Maar het risico is dan groot dat we Brussel verliezen, dat is waar. Maar het is altijd een optie als het niet anders kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft net een vreselijk geldverslindend leger dat gebruikt wordt om geld uit te halen COMPLEET verplaatst naar Wallonië en net dan zou de melkkoe wegvallen. Die mens moet de schrik van zijn leven hebben gepakt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 december 2006 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Optimist? Hij zegt ei zo na letterlijk dat hij teert op de restjes van ons land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bezieling? Ik noem dat naïviteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag dus ook zeggen dat ik een beetje moet lachen als ik bazielfunk en 'bezieling' aan elkaar gelinkt zie worden. ![]()
![]() |
![]() |
#108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iedereen is zo rotsvast overtuigd van zijn eigen gelijk dat het debat geen meter vooruit gaat, onafgezien het onderwerp.
![]() |
![]() |
#109 |
Gouverneur
|
![]() Hij is ook mijn beste vriend niet maar ik waardeer hem wel, vooral omwille van zijn sinistere humor.
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 december 2006 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik weet heeft er hier nog nooit iemand dat woord in de mond genomen behalve jij. Vermits jij daar 'altijd' mee lacht, lach je dus met jezelf.
![]() |
#113 |
Gouverneur
|
![]() Beste vrienden, ik verlaat voorgoed dit forum met nog één goede raad.
Wees een beetje toleranter en stem vooral VB want dat is de enige partij die Vlaanderen nog kan redden. Einde discussie, I'm gone.
![]() |
#114 |
Schepen
|
![]() Wat werd er in die debatten nadien zoal gezegd? (Ik kon/kan niet kijken)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb een vraagje zou er nog een mogelijkheid bestaan om de integrale vooral het eerste deel van die uitzending opnieuw te zien, hopelijk komt het de komende dagen in koppen of ander programma het aan bod, want ik zou het begin echt wel eens wilen zien?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me in feite af of VRT ooit vijf Waalse politici zou kunnen vinden die in het Nederlands in een debatprogramma optreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja 't is goe jongen! Zet gewoon dat knopje af! We weten het nu wel al.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och! De walen gaan niet meer naar de vlaamse kust komen (82%)als we gescheiden zijn, is dat niet erg?
Laatst gewijzigd door circe : 13 december 2006 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Vreemdeling
|
![]() De RTFB moet gewoon door dezelfde pijn als de BRT 15 jaar geleden: het communistische rijk is uit, de kijker is gevlucht en er is sensatie nodig om die terug te lokken. Net zoals in Vlaanderen, maar dan 2 decennia later...
De tram naar Tervuren die plots niet meer door mocht was wel een grappig zicht ![]() |
![]() |
![]() |