![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1681 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() zoveel te beter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1682 |
Minister
|
![]() M.a.w je bent dus anaal gefixeerd, waarbij mijn vraag "waarom"?
Les religieux, toujours aussi dure de comprenure ...
![]() |
#1683 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1684 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1685 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of zoiets...
![]() |
![]() |
#1686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stelling is niet of homosexualiteit natuurlijk is dan wel of het doodnormaal is, zoals in de threadtitel vermeld.
Ik meen wel te mogen stellen dat "de natuur" als eikpunt om te weten wat normaal is en wat niet, niet voldoet. Met andere woorden... Het is niet omdat homosexualiteit ook in de dierenwereld (lees: natuur)voorkomt, dat het daarom ook "doodnormaal" zou zijn. Kunnen we weer? Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1687 |
Minister
|
![]() Ja hoor. Wie bepaald er wat "normaal" en "abnormaal" is?
![]() |
#1688 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat sommigen daarvoor op het gevarendriehoekje duwen en anderen niet . Zo leer je de mensen kennen , ja . Verkrachtte Dutroux kinderen op basis van een seksuele of een geestelijke afwijking ? Op basis van een geestelijke , psychopatie . heeft een seriemoordenaar die op een lijk masturbeert een seksuele of een geestelijke afwijking ? Een geestelijke , psychopatie . Heeft een nymfomane een seksuele of een geestelijke afwijking ? Een geestelijke , aandachtstoornis . Heeft iemand die op een hond kruipt een seksuele of een geestelijke afwijking ? Een geestelijke , kontactstoornis . Een geestelijke stoornis leidt bijgevolg tot een seksuele stoornis niet omgekeerd . Dutroux is niet begonnen als pedofiel . Hij is begonnen als kruimeldief , beginnend psychopaat en geeindigd als pedofiel . Dat zijn feiten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te moeilijk Pietje?
Kaffer heeft weldegelijk een punt vind ik. Maar dit nu even terzijde voor mijn stelling. (sorry Kaffer) Volgens mij is homosexualiteit niet normaal om dat het geen functie heeft. Het is niet functioneel. Het is onnodig. Totaal overbodig en draagt niks bij tot onze samenleving wat heterosexualiteit niet zou kunnen doen. Er zijn twee geslachten. Met reden en functionaliteit. Juist? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 december 2006 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1692 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik het tegengestelde van het achterlijke freudiaanse denken " een seksuele stoornis veroorzaakt een geestelijke stoornis " kan bewijzen , waar zit dan de persoonlijke aanval . Een geestelijke stoornis leidt tot een seksuele stoornis of meent u dat Dutroux géén verkrachtingen pleegde op basis van een geestelijke stoornis ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1693 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 14 december 2006 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1698 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan best wat kritiek verdragen, zeker op 'forumstellingen'. Maar moet je dan niet iets beters in de plaats kunnen stellen? Dat er geen trend in het aantal zit, is het normaal? Omdat het niet alleen bij mensen voorkomt, is het normaal? Omdat het niet genetisch overdraagbaar is, is het normaal? Dat is toch ook geen redeneren hé?! Wat is dan volgens u een ijkpunt waaraan we normaal of niet normaal kunnen afwegen? Per slot van rekening staat het woordje 'doodnormaal' in de titel van de thread. Tot zolang hou ik het op functionaliteit. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |