![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan mag u nu eens een quote van mij tonen waarin ik mij voor een samensmelten met Nederland uitspreek. Ik wacht vol spanning.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
#62 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Peter De Ryck beweert bij hoog en bij laag dat we een algeheel kartel gaan vormen met het Vlaams Blok. Nadien beweert hij weer dat we gewoon niet deelnemen aan de verkiezingen van 2004. Ik zeg U dat we WEL meedoen met die verkiezingen én dat we dit als een ONAFHANKELIJKE partij zullen doen. Wat betreft lokale kartelvorming betreft, lijkt het mij nogal logisch dat in Antwerpen een kartel met het Blok het meest voor de hand ligt IN 2006. Zo kan het zijn dat we in een andere gemeente met een andere partij samenwerken, afhankelijk van de plaatselijke omstandigheden. Dit is niet zo ongewoon, dit is een normale praktijk. Ga de stads- en gemeentecoalities na en U zal heel veel kartellen terugvinden. Enkel is het zo dat tot nu toe, niemand met het Blok heeft samengewerkt... Wij weigeren echter mee te spelen met het cordon sanitaire, dus behoren LOKALE kartelvormingen tot de mogelijkheden. Nogmaals: Wij zien dit enkel mogelijk voor LOKALE verkiezingen IN 2006. |
||
![]() |
![]() |
#63 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nochtans heeft Féret geen banden met het collaboratieverleden maar is hij wel een virulent racist of is dat voor u hetzelfde???? Wat denken jullie eigenlijk over het F.N.B???? Vinden jullie dat ook een Nazi-partij???? Dat ziin nochtans wel belgicisten: je vindt ze op http://www.fnb.to
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() FN zijn ook belgicisten en nazi's (FNB is er een afscheiding van).
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb de website van het FNB bekeken en ik kan niets vinden dat naar Nazisme ruikt. U wel???? Blijkbaar scheren jullie Nazisme en racisme over 1 zelfde kam. Dit staat op de webpagina van het FNB: Le FNB est un parti nationaliste démocratique. Il veut défendre les droits légitimes des Belges et Européens, et les valeurs qui ont permis de construire notre civilisation. Il interdit �* ses membres toute attaque fondée sur la race, la vie privée ou la religion, toute attitude antisémite, toute polémique relative aux divers génocides qu'a connus l'Histoire, toute sympathie �* l'égard des ennemis de la Nation belge et tout recours �* la violence. Le FNB adhère �* la convention européenne des droits de l'homme et �* ses protocoles additionnels. (Le FNB n'a rien �* voir avec le faux FN d'un sinistre petit docteur désavoué par Jean-Marie Le Pen.)
![]() |
#66 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat U zich ten voordele van een annexatie door Nederland uitspreekt, maar wel dat dat scenario zal gebeuren wanneer België onder invloed van krachten die "België helemaal niet haten" uiteengescheurd wordt. |
|||||
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij het meest stoorde aan FN is dat ze gewoon niks doen, totaal incompetent zijn en toch aan verkozenen raken. FNB leek daar goed op te reageren door zich af te scheuren, maar helaas bewezen de verkiezingen voor FNB dat goede wil niet automatisch naar de overwinning leidt... |
||
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat verstaat u onder "zowat alle flaminganten"? Is er een enquête geweest? Een onderzoek?
|
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De BUB zal ZELF wel bepalen wat goed is voor jou en mij en iedereen die het eens is met de BUB. De rest wordt nu al verzocht te verhuizen... De BUB weet het immers beter dan eender welke partij in dit land. BUB is de enige partij die dit land van de ondergang wil en zal redden. Hou er intussen wel rekening mee dat de BUB-voorzitter geen enkele voeling heeft met Vlaanderen. Hij erkent er zelfs maar twee provincies van, namelijk: Oost- en West-Vlaanderen.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patriot schreef:
Citaat:
Leuk 'verenigd' Europa volgens de BUBclub: Hollandse wolven als Vlaamse Noorderburen en Waalse broeders als Vlaamse Zuiderburen...
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |