![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omwille van je idiote stelling.
|
|
|
|
|
|
#462 | |
|
Minister
|
Citaat:
Denkt ge nu echt dat die u durven tegenspreken als die horen dat jij een extremistisch gedachtengoed aanhangt? Ze zullen u zeker niet tegenspreken uit angst dat ge mischien wel met een geweer begint te zwaaien. En zoals ge zegt weet men in het buitenland heel goed hoe de vork hier in de steel zit. Dat zal echt niet veranderen door toeristen de stuipen op het lijf te jagen met uw nationalistisch gepreek
|
|
|
|
#463 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#464 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pelgrim : 15 december 2006 om 00:15. |
|
|
|
|
|
|
#465 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen ze uitvisten dat ik actief was in de vlaams-independistische beweging werd ik haast met open armen ontvangen |
|
|
|
|
|
|
#466 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#467 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Ik wist niet dat er Antwerpse partijen waren die voor meer Antwerpse autonomie pleiten en samen 60% van de Antwerpse stemmen halen. Ik wist overigens ook niet dat Limburg en Antwerpen een aparte regering en een parlement hadden. |
|
|
|
|
|
|
#468 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#469 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb eigenlijk nooit echt gesnapt hoe jij een Nederlandse Belgicist kan zijn?
|
|
|
|
|
|
#470 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#471 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begin zo stilaan den indruk te krjgen dat Vlaanderen tot Belgie staat, zoals indertijd Katanga tot Kongo stond.
Hopelijk vergaat het Vlaanderen beter, want Katanga is daarna wel met Kongo tenonder gegaan. |
|
|
|
|
|
#472 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En het moordend monster zat steeds in Kongo.
|
|
|
|
|
|
#473 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het enige wat voor hun telt is hun loon opkrikken en zorgen dat de peperdure sociale zekerheid behouden blijft (die voor 80% wordt bijgedragen door Vlamingen). Uit frustratie zitten ze dan af te geven op de bazen. Het besef kan enkel toenemen wanneer de communautaire spanningen dagdagelijks worden uitgespeeld en er ook hard moet omgesprongen worden met taalracisten zoals het FDF want die zijn gevaarlijk. |
|
|
|
|
|
|
#474 |
|
|
kvonnet wel een goei fars nog
|
|
|
|
|
|
#475 |
|
|
Ik denk dat Brussel wel mee Vlaams zal willen blijven/worden want .... door wie wordt Brussel betaald?
|
|
|
|
|
|
#476 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ken dat gevoel. Bij ons op het werk zit er iemand die afkomstig is uit Charleroi en die juichte de nederlaag van de PS op 8 oktober luid toe. Is wel iemand met een ingenieursdiploma en geen arme dompelaar.
|
|
|
|
|
|
#477 | |
|
|
Citaat:
De monarchie per slot van rekening houdt België toch nog entwat samen, of niet?
|
|
|
|
#478 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Grappig trouwens hoe Nello daar in het Frans door zijn megafoon stond te brullen... |
|
|
|
|
|
|
#479 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En daarmee wordt nog eens aangetoond dat al dat gedaas over de zogezegde duizenden leden van de BUB totaal nep. Als men slechts dat aantal weet te mobiliseren, dan is het bijzonder povertjes gesteld met de werfkracht van de BUB.
|
|
|
|
|
|
#480 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|