![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() komaan zeg, de sporen van evolutie en bewijzen er van liggen niet in de aldi of de GB te wachten hé. vele bewijzen vergaan en vele zijn al vernietigd geweest omdat het leven gaat verder en oude dingen worden vernieuwd en ga zo maar door. hier en daar kan men soms nog wel wat fossielen vinden zodat we weer een puzzelstukje meer hebben maar de meeste puzzelstukjes zullen we nooit nog vinden maar moet ik daarom de evolutie theorie als fout bestempelen? neen, integendeel ondanks het feit dat deze evolutie theorie nog dikwijls kan veranderen is het nog altijd meer geloofwaardiger dan het geloof in een plots was alles daar theorie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() Het was een ander boekje , een boekje over astrologie , geschreven in 1997 dus voor 9/11 .
Geboortehoroscoop van Amerika : Anarchistisch , terroristisch , revolutionair . Manie tot geheimzinnigheid , komplotten . Amerikaanse films blinken uit in roepen , massa's geweld , feiten , rechtbanken , bewijzen . Amerika kan dus niet communiceren met zichzelf . Amerika kan wel zijn boodschap goed verkopen aan anderen . Film muziek , radio , tv , de pc ( waarop je dit leest ) zijn Amerikaanse uitvindingen . En verder staat daar te lezen : Ook Amerika zal binnenkort met moeilijkheden te kampen krijgen , het staatsbestuur zal veranderen en het zal NIEUWE BONDGENOTEN zoeken . Dat staat vermeld in de nabije horoscoop van Amerika . Dit is geen toeval . Laatst gewijzigd door Kaffer : 15 december 2006 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
wil je echt in een boek geloven samengesteld door monsters van mensen die de vrouw als iets verderfelijk bestempelden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de tiende dag schiep god het virus om de mens uit te roeien. En hij zag dat het niet goed was. Hij was vergeten dat hij de mens schiep naar zijn evenbeeld en ze er remedies tegen schiepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke zoon van Israel moest een eigen volk stichten . Deze volken gingen tenslotte samenkomen na het uitvechten van talloze oorlogen . En inderdaad , de vrouw als lustopwekkend schepsel zien is inderdaad een doodzonde . De Bijbel wist wat er ging gebeuren . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Bijbel zegt : mensen zijn goden . Mensen zijn onvolwassen Goden die nog veel te leren hebben . Alles wat hier gebeurd is een leerproces door God . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er ook nog die blijven geloven dat Elvis leeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En welke groepen in onze maatschappij hebben nu met al die virussen die uit de ruimte schijnen te stammen te kampen ? Toeval ? Niemand krijgt een virus door teveel te eten of door teveel te fietsen, wel door teveel seks . Zegt de Bijbel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De god zoals hij in de bijbel beschreven werd is verouderd en vervangen door de evolutietheorie. Maar goed dat ook het geloof evolueert. Ik zie geen enkele reden om steeds terug te grijpen naar achterhaalde inzichten van duizenden jaren geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weet ik waarom ik minder verkoudheden krijg dan in mijn jonge jaren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mensen leden aan collectieve verdwazing , collectieve zelfmoord en God strafte hen en nam hun kinderen af . Dit is niet de schuld van God , dit is de schuld van de mens . Is het toeval dat thans al die vreemde virussen opduiken ? AIDS , sars , vogelgriep ? En vanwaar komen ze , zwart-Afrika en het oversekste Zuid-Oost-Azie . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Wel geen virus maar kom) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dat "regressie" de toepasselijke term is...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of gaan die hun eigen bijbel hebben? Of toch een andere god, die wel op hen trekt? In een andere draad heb ik reeds aangehaald dat de kerk de bui al ziet hangen. Stom zijn die gasten ook niet. Er zijn nu reeds teksten gepubliceerd die aangehaald zullen kunnen worden, moest deze voor de kerk hoogst onwelkome zaak gebeuren. Kwestie van modern en flexibel zijn, zoals Brocante zou zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geef mij toch maar liever Zeus. Sneller, properder en met grotere nauwkeurigheid Laatst gewijzigd door Wautd : 15 december 2006 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() Toeval bestaat helemaal niet .
Veel van wat zich hier afspeelt wordt bepaald vanuit het heelal . De maangetijden veroorzaken eb en vloed . Bij volle maan worden meer kinderen geboren . Bij volle maan gebeuren ook meer vulkaanuitbarstingen . Zonsverduisteringen worden heel vaak gevolgd door aardbevingen . Dit zijn bewezen verbanden dat het heelal een grote invloed heeft op ons leven . |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Minister
|
![]() En rond volle maan verdwijnt kaffer altijd van dit forum ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Spaanse griep heeft onrechtstreeks , hoe je het draait of keert aan het einde van de eerste wereldoorlog bijgedragen . Begin 1919 stierf dit virus plots uit . Toeval ? |
|
![]() |
![]() |