![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1822 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1823 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1824 |
Minister-President
|
![]() Voil�* toch één iemand die het blijkt te snappen.
![]() |
#1825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die allemaal had meegemaakt op sexueel gebied voor dat besefte dat ze genoot van fysische pijn, hou je niet voor mogelijk. De relatie die ze met mijn vriend had, is trouwens ook totaal mislukt ondanks het feit dat zij terug 'normale' sexualiteit had. Eén lange lijdensweg vol van miserie. En geloof me, allesbehalve normaal hoor. Alleen al het feit hoe je er achter komt dat pijn sexueel opwindend kan zijn is heel erg gestoord. Elke psych zal dat bevestigen. Maar ja. Voor sommigen hier is dat allemaal 'normaal'.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1827 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bartje:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1828 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1830 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1831 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homosexualiteit blijft afwijkend. Twee potjes, zonder deksel of twee dekseltjes zonder potje, horen niet bij elkaar. Dat versta ik onder het biologische. Het is niet omdat afwijkingen ook in de dierenwereld voorkomen dat het daarom geen afwijkingen zijn. We zijn biologisch geëvolueerd naar mannen en vrouwen. Transsexuelen komen ook in de natuur voor, maar het is daarom niet minder afwijkend. Waarom willen sommigen aan geslachtsverandering gaan doen? Ze zeggen het zelf: Citaat:
Wat is het probleem eigenlijk? Er zijn wel meer mensen met afwijkingen hoor?! Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, waarom zou je toegeven dat je een afwijking hebt? Iedereen heeft afwijkingen. Seksuele voorkeur is een van die doodnormale afwijkingen die net zo afwijkend is als een linkshandige zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1833 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1834 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1835 |
Banneling
|
![]() Deze discussie is totaal zinloos.
De discussie gaat over normen en waarden. Deze zijn voor elk mens en voor elke maatschappij verschillend. Tracht er begrip voor te hebben en maak er je niet druk in zou ik zo zeggen. Iedereen is vrij om zijn sexualiteit te beleven zoals hij/zij wil...en we mogen blij zijn dat we al zo ver geevolueerd zijn in onze maatschappij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1836 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is volgens jou dan de functie van homosexualiteit? Waarom is het volgens jou normaal dan mannen het met mannen doen? Omdat jij zo bent en niet gediscrimineert wil worden? Is het dat? Of zijn er nog andere redens? Je kunt toch moeilijk ontkennen dat de geslachtsorganen van mensen niet complimentair zijn hé? Mannen en vrouwen zijn fysisch voor elkaar uitgerust toch? Ik hoop dat je reactie verder zal gaan dat het woordje "homofoob"? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1838 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie Zeggen dat verkrachting en lustmoord wel een afwijking is en homoseksualiteit is het niet ? Ook in de dierenwereld komt verkrachting en kindermoord voor . Het zijn afwijkingen op het normale seksgedrag van dieren . Het normale seksgedrag is heteroseks zonder geweld . Wat daarvan afwijkt is een afwijking , logica . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1839 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De functie van homoseksualiteit is gewoon 2 mensen die elkaar graag zien die nu toevallig van het zelfde geslacht zijn en dat is het enige verschil met heteroseksualiteit waar partners van verschillend geslacht op elkaar vallen. En oh ja ik hang dan maar de sukkelaar uit hé, dan nog liever de sukkelaar uithangen dan de homofoob (jawel ik gebruik het woord dus toch!)
![]() |
![]() |
#1840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 15 december 2006 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |