![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wat ik me afvraag is, indien ik hem zelf de honneurs zou laten waarnemen of hij dan nog zo'n stoute muil zou hebben |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Maar ga de joden dan maar eens vertellen dat ze zelf de oorzaak van de Holocaust waren ... |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik geloof dat bepaalde fundi's daar van overtuigd zijn.
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Minister
|
Het staat dan ook uitdrukkelijk in de koran.
|
|
|
#106 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Mooi geschreven zeg... hier en daar zijn er al trefwoorden... ....dat hier kerken worden beschadigd en gevandaliseerd is een dagdagelijkse realiteit: FUCK staat er nu in grote witte drukletters geschilderd over de hele breedte van de kerkdeur hier in de buurt, voordien werden er reeds hakenkruisen aangebracht op de muur naast de deur, waarin eveneens allerlei namen zoals Youssef en Mohammed gekrast zijn.... In de moskee in de Van Montfoortstraat wordt het volgende gepredikt: "We moeten de vlag van de islam in Antwerpen planten!" Een andere fundamentalist zegt over de kerk aan de Grote Steenweg: "Die gaan we afbreken !" In de kerk in de gemeentestraat in Borgerhout werd al enkele keren brand gesticht. Op een kerkdeur in Hoboken werden hakenkruisen gekerft..... De stad Antwerpen serveert soms HALAL-recepties aan een overwegend niet-islamitisch (dhimmi ?) publiek.... Feestzaal de 'Harmonie' werd tijdens de ramadam een hele zaterdag omgezet in een grote moskee...met steun van DIA (dienst integratie Antwerpen). Culturele centra worden regelmatig gebruikt als islamitische gebedshuizen.... De Antwerpenaren werden bovendien deze week vergast met de woorden "IEDEREEN viert het offerfeest", op de voorpagina van 'de Antwerpenaar', een gratis blad met aankondigingen dat overal wordt gebust. Het is dus al zover: alle Antwerpenaren (niet-moslims) worden beschouwd als DHIMMI'S (die enkel nog het recht hebben om te zwijgen..) Patrick Janssens zei nochtans in het nieuws van ATV enkele dagen geleden: 'WE WILLEN NIET TERUG NAAR DE MIDDELEEUWEN..." Laatst gewijzigd door Neptunus : 15 december 2006 om 15:23. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Minister
|
Citaat:
Is meer iets voor in de draad 'het is nooit goed'... als ze een moslima gaan halen in hun eigen land is het niet goed, als ze onze vrouwen hoeren vinden is het (begrijpelijk) ook niet goed en als ze willen integreren en 'vermengen' met onze vrouwen is het nog niet goed. |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Minister
|
Wie zegt dat die niet goed zijn? Jij? Als die vrouwen daartoe bereid zijn hun kids islamitisch op te voeden is dat dan niet hun zaak? Ik heb daar geen last van hoor... en los van de islam is de manier van opvoeden in sommige arabische landen nog zo slecht niet hoor, daar zijn nog normen en waarden en respect voor ouders en ouderen.
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
a) de hier aanwezig moslimvrouwen blijkbaar niet goed genoeg zijn voor de voorraad hier aanwezige moslimmannen: vandaar dat ze hun bruiden importeren. b) het staat U volkomen vrij uw kinderen �* l'islamite op te voeden, zeker moest je nog een dochter bijkrijgen. Ikzelf mag er niet aan denken dat mijn kleinklinderen op z'n islamitisch zouden worden opgevoed. (maar dat laatste is dus een racistisch standpunt). Dat buurman Ali niet wil dat zijn kleinkinderen in een vrije westerse mentaliteit worden opgevoed is dan weer zijn volste recht. We boeren niet langzaam achteruit, we gaan in sneltreinvaart terug naar de middeleeuwen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#116 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vraag was waarom ze hun bruid in het land van herkomst gaan halen terwijl hier een overschot van moslimmeisjes is. Zijn die al te veel door het westen beïnvloed ? Citaat:
Maar dat was hier tot voor kort ook zo. En bij moderne moslims is het ook al sterk aan het afnemen vrees ik. Ik denk niet dat het veel met het geloof te maken heeft maar met de organisatie van onze maatschappij. Als het oudje eerst haar kapitaal moet opleven om haar rusthuis te betalen zal je eens zien hoe snel men weer zelf de ouders zal opvangen. |
||
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Minister
|
Citaat:
De gebrekkige opvoeding is net een van de belangrijkste verklaringen voor de achterlijkheid van de mohammedaanse wereld. Er is tot nu toe welgeteld 1 (één) moslimse wetenschapper die een Nobelprijs verdiende. En die man heeft vanzelfsprekend zijn studies in de VS verdergezet en werkte daar.
|
|
|
|
#118 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik moet toch heel erg veel geluk hebben kennis te mogen maken met de zeldzame moslims die gestudeerd hebben en moslima's die nog studeren, aan de unief in Syrië welliswaar... normen en waarden kennen, een goede opvoeding genoten hebben... ik heb soms zin om mensen zoals jij, Carlgustaaf en 'wie was het ook weer' die er zeker van was dat ik klappen krijg, gesluierd rondloop en de Koran MOET lezen es uit te nodigen op de thee (of koffie of een pint of whatever..) en es kennis te maken met de mohameddanen waar ik dagelijks mee te maken heb. Zullen dan ook es msnnen met de familie in Syrië, kan je ook meteen filmpjes kijken van ginder.. Ik heb geen zin om cyfertjes te gaan uitpluizen, artikels die veralgemenen te lezen die enkel het negatieve laat zien, ik hou het heel simpel en kan/wil niet meer doen dan praten over mijn ervaringen. |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is nl. één van de voorwaarden! En als je pipo het toch zo noodzakelijk vond om - zelfs onwettig vermits religieuze huwelijken enkel n�* het burgerlijk huwelijk mogen worden afgesloten - éérst �* l'islamite te huwen alvorens het bed te delen, dan vermoed ik dat HIJ zijn kinderen weldegelijk �* l'islamite zal opvoeden, en vermits jij �* l'islamite zijn vrouw zijt en hem gehoorzaamheid verschuldigd, zal jij je daar �* l'islamite bij moeten neerleggen! Laatst gewijzigd door circe : 16 december 2006 om 12:30. |
|
|
|
|