Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2006, 00:24   #2021
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Maar alleen is er geen mens op heel deze aardkloot die weet wat deze functie is?

Komaan liberalist_NL, wees nu toch eens redelijk.
Ik ben redelijk, daarom ben ik het ook niet eens met typetjes als Kaffer of carlusguustaaf.
Citaat:
Voortplanten is de belangrijkste functie van het leven. Volgens sommige filosofen zelfs de enige zin van dit leven. Zonder voortplanten is het gedaan met alle leven binnen pakweg honderdvijftig jaar. Geen leven, meer, geen evolutie meer.
Dit heb je fout. Overleven is de belangrijkste functie van het leven. Voortplanting is daar een belangrijk onderdeel van, maar dit betekent niet dat dit ook andere toepassingen kan hebben.
Citaat:
Durven suggereren dat de functie van homosexualiteit misschien wel eens het voortplanten tegenhouden zou kunnen zijn, is absurd in het evolutionistisch denken.
Dat u er zich niks bij kunt voorstellen, zegt niet dat het er niet is. Op jouw manier redeneren aanhangers van Intelligent Design ook.
Citaat:
Evolutie is iets wat gebeurd, het is geen intelligentie of zo die kan bepalen en/of beslissen waarom iets... De evolutie vertelt niks, we kunnen er enkel uit waarnemen.
Evolutie gebeurt door noodzaak aan verandering. Het is ingebouwd in het natuurlijke systeem, evenals homoseksualiteit.
Citaat:
Je weet toch dat de mens zich ondermeer onderscheidt van de dieren omdat hij nu eenmaal alles verklaard wil zien?
Ja, maar daar hebben wij geen van beide de juiste geestelijke middelen voor.
Citaat:
Als jij beweert dat homosexualiteit een functie heeft dan moet jij dat kunnen aantonen. Je begrijpt toch wel dat de bewijslast bij jou ligt mag ik hopen. Het beperken van leven is in het evolutionistisch denken hoogstens een disfunctie, maar zeker geen functie. En een neveneffect is geen functie. Laten we wel wezen.

Paulus.
Ik hoef niks aan te tonen. Ik snap ook niet waarom u hier zo'n taboe van maakt. U stelt de molecuultheorie toch ook niet in vraag?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 00:24   #2022
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
AIDS blijft dan toch binnen de homo-gemeenschap of niet soms? What's the harm in that? Het hoge aantal AIDS gevallen in Zuid-Afrika komt echt niet omdat ze daar toevallig meer homo's hebben, hoor.
nee, natuurlijk blijft dat niet BINNEN de homo gemeenschap.Ze hebben ook hoeren besmet, die het enkel voor het geld doen, en die later hun hetero partners besmet hebben."Dankzij" de homos zijn Aids tot in alle lagen en hoeken van de samenleving geraakt...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 00:27   #2023
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
nee, natuurlijk blijft dat niet BINNEN de homo gemeenschap.Ze hebben ook hoeren besmet, die het enkel voor het geld doen, en die later hun hetero partners besmet hebben."Dankzij" de homos zijn Aids tot in alle lagen en hoeken van de samenleving geraakt...
Je kletst uit je nek en hebt duidelijk geen kennis van hoe het HIV-virus is ontstaan en verspreid.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 00:27   #2024
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U laat duidelijk merken dat u dom bent.
jaja, we kennen uw liedje wel langzaam aan...
Niet akkoord met "liberalist"? Dan ben je dom, gek enz enz.
Gebuisde politieker!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 00:27   #2025
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Paulus, kan je nu eens eindelijk antwoorden op de vraag wat de functie en meerwaarde van masturbatie is? Want die 2 zijn toch essentieel voor jou om het normaal te noemen he?
Het is een bevredigen van lustgevoelens, wist je dat niet? En antwoordt nu eens op een vraag van mij. Vanwaar komen die lustgevoelens?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 00:27   #2026
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Nee. Het raakt sneller verspreid via de homo's, maar ze zijn niet de veroorzakers. Als AIDS binnen de homogemeeschap zou blijven dan is het de schuld van de Biseksuelen dat het ook in de heterowereld voorkomt. Het is de schuld van degene die het gedaan heeft en niemand anders. Maar nogmaals, zie maar eens hoeveel AIDS er in Zuid-Afrika is. Daar zijn niet meer homo's dan normaal.
Oud 17 december 2006, 00:31   #2027
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Paulusje, je snapt het niet. We stammen af van dieren waar seks beperkt is tot die vruchtbare periode!!!
Sommige dieren, niet allemaal. De mens ook niet.
Citaat:
Als de primaire functie van seks voortplanting zou zijn, dan zou dat nog steeds zou zijn!!!
Waarom?

Paulus.
Oud 17 december 2006, 00:32   #2028
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een bevredigen van lustgevoelens, wist je dat niet? En antwoordt nu eens op een vraag van mij. Vanwaar komen die lustgevoelens?
Nee nee, Paulusje, zo gemakkelijk kom je er niet van af. Want om normaal te zijn, vereis jij een exclusieve functie (een meerwaarde zoals je het in een andere post noemde). Dus, wat is die exclusieve functie of meerwaarde van masturbatie. Want heteroseks kan ook je lustgevoelens bevredigen hé.
Oud 17 december 2006, 00:34   #2029
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommige dieren, niet allemaal. De mens ook niet.
Nee, Paulusje, de mens stamt zoals alle zoogdieren wel degelijk af van dieren waar seks beperkt is tot vruchtbare perioden. Misschien toch eens de evolutieleer bestuderen?

Citaat:
Waarom?
Omdat het bij onze voorouders zo was en er dus geen enkele reden zou zijn om dat te wijzigen indien voortplanting de primaire functie van seks zou zijn.
Oud 17 december 2006, 00:36   #2030
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Paulus, wat is eigenlijk de primaire functie van masturbatie volgens jou? Dat kan toch onmogelijk voortplanting zijn hé!!!

Laatst gewijzigd door Edina : 17 december 2006 om 00:36.
Oud 17 december 2006, 00:44   #2031
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee nee, Paulusje, zo gemakkelijk kom je er niet van af. Want om normaal te zijn, vereis jij een exclusieve functie (een meerwaarde zoals je het in een andere post noemde). Dus, wat is die exclusieve functie of meerwaarde van masturbatie. Want heteroseks kan ook je lustgevoelens bevredigen hé.
Ik beschouw masturbatie dan ook niet als een 'normale' sexualiteitsbeleving hé Edina?! Als het dat is wat je wilde weten, mag je me dat ook rechtuit vragen hoor. Maar niettegenstaande dat is het een manier om lust te bevredigen bij gebrek aan een partner die dat beter kan.

En nu mijn vraag. Waar komt de lust vandaan?

Paulus.
Oud 17 december 2006, 00:54   #2032
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoef niks aan te tonen. Ik snap ook niet waarom u hier zo'n taboe van maakt. U stelt de molecuultheorie toch ook niet in vraag?
Omdat ik de normaliteit van iets kan afwegen aan zijn functionaliteit. Daarom.

Maar u blijft rond de pot draaien. Tot nog toe heeft niemand op deze thread de functie van homosexualiteit kunnen aantonen. Dat is in alle geval een feit.

Het is overbodig, onnodig, tegennatuurlijk en allesbehalve normaal.

Paulus.
Oud 17 december 2006, 00:55   #2033
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik beschouw masturbatie dan ook niet als een 'normale' sexualiteitsbeleving hé Edina?! Als het dat is wat je wilde weten, mag je me dat ook rechtuit vragen hoor. Maar niettegenstaande dat is het een manier om lust te bevredigen bij gebrek aan een partner die dat beter kan.
ROFL!!! Masturbatie is nu ook al abnormaal. En heeft te maken met het gebrek van een partner. Pfff... wake up!!! Denk jij nu echt dat masturbatie beperkt is tot vrijgezellen?

Citaat:
En nu mijn vraag. Waar komt de lust vandaan?
Lust is in de eerste plaats gewoon een drang tot bevrediging (plezier, genieten). En het is ook die bevrediging die (althans tijdelijk) de lustgevoelens wegneemt.
Oud 17 december 2006, 00:57   #2034
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Maar u blijft rond de pot draaien. Tot nog toe heeft niemand op deze thread de functie van homosexualiteit kunnen aantonen. Dat is in alle geval een feit.

Paulus.
Dat is ook onaantoonbaar. Dat de functie er is, is wel aantoonbaar.
Oud 17 december 2006, 00:58   #2035
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lust is in de eerste plaats gewoon een drang tot bevrediging (plezier, genieten). En het is ook die bevrediging die (althans tijdelijk) de lustgevoelens wegneemt.
Vanwaar het komt, d�*t was de vraag. Niet wat het is of doet.

Paulus.
Oud 17 december 2006, 00:59   #2036
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die functies zijn net hetzelfde als heteroseks buiten de vruchtbare periodes van de vrouw of als seks waarbij voorbehoedsmiddelen worden gebruikt. Is dat ook allemaal overbodig, onnodig, tegennatuurlijk en allesbehalve normaal?
Oud 17 december 2006, 01:02   #2037
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanwaar het komt, d�*t was de vraag. Niet wat het is of doet.
Hallo paulus, leer lezen: vanuit de drang tot bevrediging!!!
Oud 17 december 2006, 01:03   #2038
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is ook onaantoonbaar. Dat de functie er is, is wel aantoonbaar.

Dat is net hetzelfde of zeggen dat je geen kabouters kan tonen, maar ze wel moeten bestaan.

Als de functie er is moet ze ook aantoonbaar zijn. Net zoals bij hetero's. Of zijn ze dan toch afwijkend?

En kom nu niet weer af met dat de evolutieleer dat toont, want de evolutieleer toont dat niet. En als ik mij daarin vergis, geef me dan een referentie die jouw idee daarover bevestigt. Ik vrees echter dat je lang zal mogen zoeken.

Paulus.
Oud 17 december 2006, 01:05   #2039
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hallo paulus, leer lezen: vanuit de drang tot bevrediging!!!
Nee nee zo gemakkelijk kom je er niet vanaf...

De drang tot bevrediging IS de lust. De vraag is waar het vandaan komt. En je hebt niet gezegd: vanuit de drang zoals je hier beweert...(leer schrijven?)

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 17 december 2006 om 01:07.
Oud 17 december 2006, 01:13   #2040
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die functies zijn net hetzelfde als heteroseks buiten de vruchtbare periodes van de vrouw of als seks waarbij voorbehoedsmiddelen worden gebruikt. Is dat ook allemaal overbodig, onnodig, tegennatuurlijk en allesbehalve normaal?
Niet waar. Want hetero's kunnnen sexen om zich voort te planten. Dat is normaal. Homosex heeft niks te bieden wat heterosex niet zou kunnen en dat maakt het inderdaad overbodig, onnodig, tegennatuurlijk ...

Ik vraag trouwens geen functies van heterosex, maar van homosex. Jij komt af met functies van sexualiteit in het algemeen.

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be