![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dan je doel in deze discussie, Paulus?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jij geen essentiële vragen beantwoordt (functie van homosexualiteit) en nu weer beweert dat sexualiteit niks met voortplanting te maken heeft... bewijst alleen maar dat je onredelijk bent. Sexualiteit en voortplanting hebben weldegelijk met elkaar te maken. Waarom denk je dat zoveel vrouwen de pil nemen? De waarheid is dat homosexualiteit niks met voortplanting te maken heeft en zich daarin onderscheidt van heterosexualiteit. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2104 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2105 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De waarheid is dat de beleving van sexualiteit voor homosexuelen niks met voortplanting te maken heeft. De hetero's moeten voorbehoedsmiddelen gebruiken om het te vermijden indien dit niet gewenst is. Dat is een verschil. En het is niet omdat jij dat verschil niet relevant vindt, dat het er niet is he Raf. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 december 2006 om 11:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2107 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2109 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2110 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kerstmis vieren is onnodig, maar is het ook abnormaal? Als je kerstmis viert terwijl je in een moslimland leeft (laat ons zeggen Iran) dan ben je 'abnormaal', maar is het ook overbodig? of tegennaturlijk? Paulus.
![]() |
![]() |
#2111 |
Minister-President
|
![]() Tiens, tiens, tiens had er hier iemand niet aangekondigd om na de 2000 ste post het voor bekeken te houden... woord houden heet dat; als je dat zegt doe je het ook. Zo simpel is dat!
Verder kan ik alleen maar zeggen dat de homofobie hier volop heeft toegeslagen en dat de homofoben geen greintje respect meer tonen voor de holebi's. Een ding is zeker er is nog héél veel werk aan de winkel en er moet duidelijk paal en perk gesteld worden aan homofobie dat voor mijn part gerust strafbaar mag worden. Nu ja nog steeds is geen enkel bewijs opgedoken alszou homofilie abnormaal zijn en nog meer van die onzin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2113 |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=driewerf;2252878]Er zijn verschillende functies denkbaar. Seks en homoseks kan dienen als verzoeningsritueel, om conflicten bij te leggen of kan een sociale rol spelen, zoals het vlooien. Vermoedelijk zal zoiets wel plaatsvinden bij de bonobos. Bij andere soorten kan (maar hoeft niet) het ook dienen om de hierarchie onder mannetjes duidelijk te maken.
quote] Bij bonobos is dat inderdaad zo Driewerf, er moet altijd 1 mannetje de leider/baas zijn in de groep en die mag dan paren met de vrouwtjes. En het vlooien is inderdaad een soort verzoeningsritueel, maar verder ik weet er ook niet alles van, ik ben geen bioloog hé ![]() De bonobo is trouwens 1 van de weinige diersoorten waar soms openlijk homoseksuele contacten zijn, ook als er mensen toekijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2114 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 17 december 2006 om 13:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is anale seks bij heterokoppels "abnormaal"? Orale seks? Masturbatie? Het gebruik van anticonceptie? Hat zijn allemaal gevallen van seks die NIET leiden tot voorplanting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2116 |
Minister-President
|
![]() Er zijn ook heterokoppels waar er niets te maken heeft met voortplanting zoals heterokoppels waar één van beide of beiden om een of andere reden onvruchtbaar zijn, heterokoppels die elkaar op latere leeftijd leren kennen waarvan de vrouw zich al inde menopauze bevindt; heterokoppels die geen kinderen wensen te krijgen.
![]() |
#2117 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb dat verschil ook nooit ontkend, Paulus. Maar het is hier inderdaad niet relevant en d�*�*r gaat het om. Masturbatie leidt evenmin tot voortplanting en toch zal niemand die goed bij zijn hoofd is hier komen beweren dat masturbatie "abnormaal" of "afwijkend" seksueel gedrag is.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De functie van "homosexualietiet" is irrelevant. Je stelt de functie van "heteroseksualiteit zonder voortplanting" immers ook niet in vraag...
![]() |
![]() |
![]() |
#2120 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel nodig als jij je bewering hard wil maken. Anders kun je net zo goed beweren dat gras eigenlijk blauw is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |