![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet dat ik daar fier op ben, maar katten zijn dan blijkbaar ook weer niet subliem genoeg om te beseffen wanneer het tijd is om te gaan lopen...
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het is een groot uitgevallen konijn en af en toe blaft hij eens...
![]()
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zou nog verschieten hoeveel klank dat daar uitkomt!
![]()
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Af en toe eens een verdwaalde spin,s'zomers een illegale vlieg en in de slaapkamer wel eens wat stofmijten....
Geen omkijken naar,af en toe eens een sopje en dweil er achteraan ,ofwel de stofzuiger... Maken verder geen geluid,dus geen probs met de buren.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
van jou had ik niet anders verwacht ... ik daarentegen heb twee poesjes ... misschien ook wel voordehandliggend ... ![]() vroeger nochtans altijd wafkes gehad ... en veel ! Laatst gewijzigd door Anna List : 18 december 2006 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb een Chiba Inu (japanse hondenras)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() één hond, volledig pekzwarte labrador, F
één kat , volledig pekzwart asieldier, F Een bende kiekens en een geit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger hadden we er vier, maar Emma (een Mechelse koekoek) heeft een hartinfarct gehad omdat ze niet van haar stok durfde (denk ik toch dat de doodsoorzaak geweest is...), en onze haan (Bert) heb ik opgegeten omdat hij te agressief was. Voorts nog een hoop konijnen (ik schat een tiental). Met de winter in aantocht dachten we daar eens grote kuis in te houden (en hebben we toch zo'n 15 konijnen kunnen vangen), maar velen laten zich niet pakken. (ze zijn nogal moeilijk te vangen aangezien ze in een ren van 20m op 100m zitten, en ze natuurlijk in hun konijnenpijpen duiken bij gevaar)
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Katten zijn bij tijden dom: http://www.metacafe.com/watch/343164/funny_cats/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Mijn neef heeft twee leguanen van elk zo'n halve meter.
Als hij een onbekende persoon ontvangt dan verwittigt hij hem. Meestal... Als hij ongewenste bezoekers krijgt dan nodigt hij hen met veel enthousiasme binnen. Hij lacht zich dan te pletter als die persoon zich bijna een hartaanval schrikt als hij zo'n beest van achter een zetel ziet kruipen.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Een hondje, kruising labrador x ?
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Ik heb thuis een poesje maar ze is nogal schuw.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als bewoner van een flat op de derde verdieping met een balkon van anderhalve vierkante meter groot voer ik een gelijkaardig huisdierenbeleid. Met dat verschil dat ik bijna nooit dweil of stofzuig. Als er teveel stof ligt veeg ik dat op een hoopje en dan gaat dat hoopje met behulp van een velletje natgemaakt WC-papier de vuilnisbak of de toiletpot in. Ik heb één klein boompje in de woonkamer, een cypresje, en dat is uitstekend gezelschap. Het is eigenlijk aan een grotere pot toe, dus daar zal ik me de komende dagen eens mee gaan bezighouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() ik heb een kat en een landschildpad
|
![]() |
![]() |