![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2601 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alle vragen die hij/zij stelt zijn in het lang en breed aan bod gekomen tijdens deze thread. Mocht hij/zij de moeite doen om het te lezen dan was 'Chunga's waardevolle bijdrage' wellicht nooit gepost geweest. Als ik voor iedereen die pas na enkele duizenden posts opduikt en even vlug weer verdwijnt met vragen die al lang een gepasseerd station zijn nog eens gans de thread moet gaan ontleden...? Ik heb daar echt geen goesting voor nee. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2602 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
La vérité blesse, maar blijkbaar ben je te bekrompen om het zelf toe te geven.
|
|
|
|
#2603 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2604 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oh, maar ik maak me absoluut geen illusies dat je La Chunga's post zou weerleggen (voor zover je het zou kunnen).
|
|
|
#2605 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ook dat blijkt te veel gevraagd zeker? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 december 2006 om 09:08. |
|
|
|
|
|
|
#2606 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oh Ja ??? Hij maakt nochtans brandhout van al jouw postings in deze thread.
|
|
|
#2607 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2608 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#2609 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En nogmaals héél klaar en duidelijk in de kijker zetten: homo's kunnen op een perfect normale manier kinderen krijgen.
|
|
|
|
#2610 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet met argumenten, maar met verwijten. Ik was dan nog bereid om op een stukje te reageren, waar je zo benieuwd naar was, maar je begint weer te treiteren zonder andere reden dat een diepe afkeer voor mijn persoon en mening. Ik zal misschien, wel reageren op dat stukje van La Chunga, maar steek het alsjeblief niet in je hoofd, dat ik dat voor jou zou doen. Ik moet jou eerste tegenargument, nog altijd lezen. Meer nog. Je hebt niet eens jouw stelling geformuleerd en ik heb het nagekeken. Al wat je doet is langs de kant van de debattafel staan om met verwijten erop te spuwen, zonder te zeggen waarom. Ofwel schuif je aan aan de debattafel, ofwel kijk je toe van tussen het publiek, maar wat jij doet is allesbehalve respectabel met je medemensen omgaan. Tenminste in deze thread. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2611 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Aan Raf, Bartje, Edina, Esperanza, Pietje:
Deze discussie is nutteloos en Paulus is een hopeloos geval. Ja, Paulus, je bent een geval. Dit zal mijn laatste bijdrage aan deze draad zijn. Ik zal daarmee veel tijd uitsparen; tijd die ik nuttiger kan besteden door enerzijds mijn lief te verwennen en anderzijds de boeken van S.J. Gould te lezen(want, in tegenstelling tot Paulus kan ik nog wel het een 't en 't ander bijleren over biologie). |
|
|
|
|
|
#2612 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2613 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat de functie is van homosexualiteit, waaraan heterosexualiteit niet zou kunnen voldoen. Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#2614 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt gelijk, t'is pure waanzin onze energie nog verder nutteloos te verbruiken.
|
|
|
#2616 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk op een punt. Je kunt inderaad beter tegen een muur spuwen dan op ons forum. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 december 2006 om 10:37. |
|
|
|
|
|
|
#2617 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik duid een beetje wat ik wil zeggen, Paulus. Veronderstel even dat ik, als heteroseksueel, homoseks heb. Ik ga ervan dat mijn bevrediging niet optimaal zal zijn. Misschien lukt het me niet eens. Veronderstel nu even net hetzelfde voor jezelf: jij gaat met een man naar bed. Waaraan zal die homoseks voor jou niet kunnen voldoen? Nu even - vanuit dezelfde gedachte als hierboven - terug naar de homoseksueel die heteroseks gaat hebben. Waaraan zal die heteroseks voor de homoseksueel niet kunnen voldoen, Paulus?
|
|
|
|
#2618 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik post dit antwoord tegen beter weten in, want negen kansen van de tien vraag je binnen enkele bladzijden weer exact hetzelfde en ontken je staalhard dat ik die vraag al ettelijke keren beantwoord heb...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#2619 |
|
Banneling
|
Neem me niet kwalijk, maar ik voel me niet meer aangesproken.
|
|
|
|
|
|
#2620 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De functie van homoseksualiteit en heteroseksualiteit is juist dezelfde, nl. liefde en respect voor elkaar. MAar tja dat ken jij niet zeker, homofobe uitspraken des te meer Dus nogmaals homo's kunnen op een perfectnormale manier kinderen krijgen.
|
|