![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2641 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nog veel plezier. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2642 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De leugens houden niet op. Heftruck heef klaar en duidelijk gezegd wat zijn bedoeling met dit topic was en dat is zeer zeker niet wat jij er van maakt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#2643 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#2644 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 december 2006 om 13:02. |
|
|
|
|
|
|
#2645 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#2646 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#2647 |
|
Minister-President
|
Yes, eens benieuwd welk een commentaar er hier gaat overkomen
|
|
|
#2648 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De titel van de thread is: Homoseksualiteit is doodnormaal in dierenwereld
Heftruck die de thread starte zegt: Zoals duidelijk te lezen staat in mijn openingspost, wilde ik het denkbeeld dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, de wereld (of op zijn minst dit forum) uit helpen. Ik zeg: Neen het gaat niet over de sexualiteitsbeleving, het gaat om het "doodnormaal" zijn van homosexualiteit zoals in de titel van de thread staat en de natuurlijkheid ervan zoals de thread starter bevestigt Jij zegt dat ik lieg????? Toon mij een keer waar hij zegt dat het om sexualiteitsbeleving gaat zoals jij beweert, we zullen dan wel eens zien wie zich hier aan het vergissen is? Ik hoor je nu al zwijgen. Paulus. |
|
|
|
|
|
#2649 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Een ding is zeker: de homofobie viert enorm hoogtij!$ En Paulus dat je mij genegeerd hebt, ik geloof er geen moer van, je leest nog alles rustig mee maar reageert niet meer.
|
|
|
|
#2650 |
|
Minister
|
Paulus,
Vanavond zeker kijken naar Morgen Beter op Canvas. LC.
|
|
|
#2651 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#2652 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik gebruik anders kopie/past om aan te tonen wat er echt gezegd is geweest hoor. Verdraaien is wat anders mocht je het niet weten.
Toon mij nu een keer waar de threadstarter zegt dat het om sexualiteitsbeleving gaat zoals jij beweert... durf ook eens je bewering staven. Veel sterker dan het 'welles-nietes' niveau hoor?! Daarna kun je even dwaas verder lachen als je wil. Het zal dan ook duidelijk zijn wie hier wat verdraait. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 december 2006 om 17:05. |
|
|
|
|
|
#2653 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 19 december 2006 om 17:11. |
||||
|
|
|
|
|
#2654 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar staat nergens dat de discussie over sexualiteitsbeleving gaat. Nergens. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 december 2006 om 17:15. |
|
|
|
|
|
|
#2655 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je wordt nu ècht zielig, Paulus... Affijn. Ondertussen kan iedereen hier mee volgen hoe jij je onsterfelijk belachelijk maakt. Ik voel plaatsvervangende schaamte wanneer ik je gekronkel lees. Ik zei het eerder al: het respect dat ik ooit voor je had is nu volledig verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor minachting en medelijden om zoveel onverdraagzaamheid en koppige vasthoudendheid, tegen beter weten in.
|
|
|
|
|
#2656 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt geen poot om op te staan om te beweren dat de thread over sexualiteitsbeleving gaat. Geen enkel citaat van je bevestigt dat. Terwijl de mijne de treadstarter zelf citeert en iedereen de titel van deze thread ken en ook iedereen de openingposting kan lezen. Het probleem met jou is dat je nu eenmaal niet kan erkennen dat er inderdaad een verschil is tussen homo- en heterosexualiteit. Een belangrijk verschil dat voortplanting heet. En voortplanting heeft weldegelijk een heel dik verband met sexualiteit. Wat jij wil is dat ik dat verband met voortplanting wegdoe uit mijn redeneren. Volgens jou doet voortplanten niks ter zake. De zaken uit hun verband rukken heet dat dan. Om dan, als alle verschillen weggewerkt zijn, te kunnen zeggen, 'zie je wel dat het om hetzelfde gaat en er geen verschil is?'. Waar of niet? Vind jij dat een eerlijke manier van discuteren? De feiten zijn wat ze zijn Raf. Hoofdje uit de wolken en voetjes op de grond. Jezelf citeren in plaats van de threadstarter in een poging aan te tonen waar het om gaat; dat is pas zielig. En het lukt je niet eens. De thread gaat helemaal niet over sexualiteitsbeleving op zich. Kijk maar eens wat Edina zegt: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=352 Gesnapt? Sexualiteitsbeleving???? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 december 2006 om 17:46. |
|
|
|
|
|
|
#2657 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik denk dat die topic heel duidelijk aantoont dat het een topic is om de homofobie in te perken, wel integendeel, sommigen zetten het nog eens héél duidelijk in de kijker
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 19 december 2006 om 17:46. |
|
|
|
|
|
|
#2658 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Proficiat!
|
|
|
|
#2659 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bon, voor eens en altijd;
Ik maakte deze thread om op te merken dat "homoseksualiteit perfect normaal is in de dierenwereld". Bijgevolg praten we over seksueel handelen en beleven. Paulus wil echter oneindig doorbomen over "het nut" en "de voortplanting", dat was het doel van deze thread dus niet. En ik was al verrast toen er meer dan 2 pagina's waren.. |
|
|
|
|
|
#2660 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|