Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2006, 12:57   #2641
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Oh ja wij zouden héél braaf moeten zwijgen en alles over ons héén laten komen terwijl sommige andere maar rustig door doen met hun ongelofelijke haat verder te zetten.
Van welke norm wijkt homoseksualiteit dan af, zou nog altijd niet weten welke norm?
Maar bon het is dus duidelijk : heterokoppels die geen kinderen wensen, wijken dus ook af van de norm?? Of niet soms?
bartje, nu is het genoeg geweest. Je vliegt op mijn negeerlijst voor een weekje.

Nog veel plezier.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 12:58   #2642
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Neen het gaat niet over de sexualiteitsbeleving, het gaat om het "doodnormaal" zijn van homosexualiteit zoals in de titel van de thread staat en de natuurlijkheid ervan zoals de thread starter bevestigt
De leugens houden niet op. Heftruck heef klaar en duidelijk gezegd wat zijn bedoeling met dit topic was en dat is zeer zeker niet wat jij er van maakt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 13:00   #2643
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
bartje, nu is het genoeg geweest. Je vliegt op mijn negeerlijst voor een weekje.

Nog veel plezier.

Paulus.
Bye bye en tot volgende week ; doet me alleen maar een plezier en bevestigt mijn vermoeden nog veel meer over degenen die het niet op homo's begrepen hebben.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 13:02   #2644
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
De leugens houden niet op. Heftruck heef klaar en duidelijk gezegd wat zijn bedoeling met dit topic was en dat is zeer zeker niet wat jij er van maakt...
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2155

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 19 december 2006 om 13:02.
Oud 19 december 2006, 13:04   #2645
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Heftruck heeft volledig gelijk, sommigen zetten hier de homohaat ongelofelijk verder, en héél toevallig zijn dat allemaal aanhangers van die partij daar, je weet wel die partij die niets tegen homo's heeft maar ze mogen wel niet zagen en ze hebben geen gelijke rechten maar voor de rest hebben ze niets tegen homo's; allé help me even, hoe heet die partij ook weer?

Oud 19 december 2006, 13:08   #2646
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt om mijn stelling te bevestigen, Paulus!
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 19 december 2006, 13:10   #2647
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Yes, eens benieuwd welk een commentaar er hier gaat overkomen .

Oud 19 december 2006, 13:24   #2648
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De titel van de thread is: Homoseksualiteit is doodnormaal in dierenwereld

Heftruck die de thread starte zegt:

Zoals duidelijk te lezen staat in mijn openingspost, wilde ik het denkbeeld dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, de wereld (of op zijn minst dit forum) uit helpen.

Ik zeg:

Neen het gaat niet over de sexualiteitsbeleving, het gaat om het "doodnormaal" zijn van homosexualiteit zoals in de titel van de thread staat en de natuurlijkheid ervan zoals de thread starter bevestigt

Jij zegt dat ik lieg?????

Toon mij een keer waar hij zegt dat het om sexualiteitsbeleving gaat zoals jij beweert, we zullen dan wel eens zien wie zich hier aan het vergissen is?

Ik hoor je nu al zwijgen.

Paulus.
Oud 19 december 2006, 13:43   #2649
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
De titel van de thread is: Homoseksualiteit is doodnormaal in dierenwereld

Heftruck die de thread starte zegt:

Zoals duidelijk te lezen staat in mijn openingspost, wilde ik het denkbeeld dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, de wereld (of op zijn minst dit forum) uit helpen.

Ik zeg:

Jij zegt dat ik lieg?????

Toon mij een keer waar hij zegt dat het om sexualiteitsbeleving gaat zoals jij beweert, we zullen dan wel eens zien wie zich hier aan het vergissen is?

Ik hoor je nu al zwijgen.

Paulus.
Voil�* zoals ik al lang dacht, hij verdraait totaal alles en wil het weer allemaal best weten.

Een ding is zeker: de homofobie viert enorm hoogtij!$

En Paulus dat je mij genegeerd hebt, ik geloof er geen moer van, je leest nog alles rustig mee maar reageert niet meer.

Oud 19 december 2006, 15:56   #2650
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Paulus,

Vanavond zeker kijken naar Morgen Beter op Canvas.

LC.
Oud 19 december 2006, 16:56   #2651
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Voil�* zoals ik al lang dacht, hij verdraait totaal alles en wil het weer allemaal best weten.
Inderdaad! Precies zoals ik vanmorgen al voorspelde...

Citaat:
Oud 19 december 2006, 17:03   #2652
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad! Precies zoals ik vanmorgen al voorspelde...
Ik gebruik anders kopie/past om aan te tonen wat er echt gezegd is geweest hoor. Verdraaien is wat anders mocht je het niet weten.

Toon mij nu een keer waar de threadstarter zegt dat het om sexualiteitsbeleving gaat zoals jij beweert... durf ook eens je bewering staven. Veel sterker dan het 'welles-nietes' niveau hoor?!

Daarna kun je even dwaas verder lachen als je wil. Het zal dan ook duidelijk zijn wie hier wat verdraait.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 19 december 2006 om 17:05.
Oud 19 december 2006, 17:07   #2653
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee Paulus, hier wordt een thread gestart om aan te tonen hoe zinloos het is om "natuur" als criterium te gebruiken. Dit topic had tot doel om aan te tonen dat homoseksueel gedrag niet strikt beperkt blijft tot het menselijk ras, iets van homofoben graag beweren om daar dan foutief uit te concluderen dat homoseksualiteit "onnatuurlijk" zou zijn. D�*t was het doel van deze thread, Paulus. Heftruck zal me allicht verbeteren als ik het fout heb.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
acht Raf jongen toch... Laat heftruck zelf verklaren waarom hij de topic opstartte he. Wat heeft dat nu voor zin om daar tijd en energie in te steken. Hij wou aantonen dat homosexualiteit 'doodnormaal' was omdat het ook in de dierenwereld voorkomt. Vraag het hem maar. Ik volg deze zijtak in de discussie niet langer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee, het ging over het indelen van mensen in "abnormalen" en "normalen" op basis van het criterium "natuur", zoals ik je ook al gezegd heb en zoals uit de posting hierboven blijkt. Heftruck heeft dat nu bevestigd en dan slaag jij er nòg in om daar iets helemaal anders van te maken. Il faut le faire...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck
Raf, ik bewonder je doorzettingsvermogen, maar dit lijkt me toch een verloren zaak (in die zin dat je Paulus nooit zijn ongelijk zal kunnen laten inzien).
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2177

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 19 december 2006 om 17:11.
Oud 19 december 2006, 17:11   #2654
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bedankt om mijn stelling te bevestigen, Raf

Daar staat nergens dat de discussie over sexualiteitsbeleving gaat.
Nergens.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 19 december 2006 om 17:15.
Oud 19 december 2006, 17:15   #2655
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Je wordt nu ècht zielig, Paulus... Affijn. Ondertussen kan iedereen hier mee volgen hoe jij je onsterfelijk belachelijk maakt. Ik voel plaatsvervangende schaamte wanneer ik je gekronkel lees. Ik zei het eerder al: het respect dat ik ooit voor je had is nu volledig verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor minachting en medelijden om zoveel onverdraagzaamheid en koppige vasthoudendheid, tegen beter weten in.

Citaat:
Oud 19 december 2006, 17:28   #2656
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je wordt nu ècht zielig, Paulus... Affijn. Ondertussen kan iedereen hier mee volgen hoe jij je onsterfelijk belachelijk maakt. Ik voel plaatsvervangende schaamte wanneer ik je gekronkel lees. Ik zei het eerder al: het respect dat ik ooit voor je had is nu volledig verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor minachting en medelijden om zoveel onverdraagzaamheid en koppige vasthoudendheid, tegen beter weten in.
Laten we maar in het midden laten wie hier zielig doet.

Je hebt geen poot om op te staan om te beweren dat de thread over sexualiteitsbeleving gaat. Geen enkel citaat van je bevestigt dat.

Terwijl de mijne de treadstarter zelf citeert en iedereen de titel van deze thread ken en ook iedereen de openingposting kan lezen.

Het probleem met jou is dat je nu eenmaal niet kan erkennen dat er inderdaad een verschil is tussen homo- en heterosexualiteit. Een belangrijk verschil dat voortplanting heet. En voortplanting heeft weldegelijk een heel dik verband met sexualiteit.

Wat jij wil is dat ik dat verband met voortplanting wegdoe uit mijn redeneren. Volgens jou doet voortplanten niks ter zake. De zaken uit hun verband rukken heet dat dan.

Om dan, als alle verschillen weggewerkt zijn, te kunnen zeggen, 'zie je wel dat het om hetzelfde gaat en er geen verschil is?'. Waar of niet? Vind jij dat een eerlijke manier van discuteren?

De feiten zijn wat ze zijn Raf. Hoofdje uit de wolken en voetjes op de grond.

Jezelf citeren in plaats van de threadstarter in een poging aan te tonen waar het om gaat; dat is pas zielig.

En het lukt je niet eens. De thread gaat helemaal niet over sexualiteitsbeleving op zich.

Kijk maar eens wat Edina zegt:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=352

Gesnapt? Sexualiteitsbeleving????

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 19 december 2006 om 17:46.
Oud 19 december 2006, 17:43   #2657
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik gebruik anders kopie/past om aan te tonen wat er echt gezegd is geweest hoor. Verdraaien is wat anders mocht je het niet weten.

Toon mij nu een keer waar de threadstarter zegt dat het om sexualiteitsbeleving gaat zoals jij beweert... durf ook eens je bewering staven. Veel sterker dan het 'welles-nietes' niveau hoor?!

Daarna kun je even dwaas verder lachen als je wil. Het zal dan ook duidelijk zijn wie hier wat verdraait.

Paulus.
Nu zijn wel al dwaas ook, nog maar eens een bewijs van de homofobie! MAar ja verdraaiing van de woorden tot en met om de homo's volop te kwetsen tot en met, een favoriete bezigheid blijbkaar .
Ik denk dat die topic heel duidelijk aantoont dat het een topic is om de homofobie in te perken, wel integendeel, sommigen zetten het nog eens héél duidelijk in de kijker .

Laatst gewijzigd door bartje : 19 december 2006 om 17:46.
Oud 19 december 2006, 17:47   #2658
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Laten we maar in het midden laten wie hier zielig doet.

Je hebt geen poot om op te staan om te beweren dat de thread over sexualiteitsbeleving gaat. Geen enkel citaat van je bevestigt dat.

Terwijl de mijne de treadstarter zelf citeert en iedereen de titel van deze thread ken en ook iedereen de openingposting kan lezen.

Het probleem met jou is dat je nu eenmaal niet kan erkennen dat er inderdaad een verschil is tussen homo- en heterosexualiteit. Een belangrijk verschil dat voortplanting heet. En voortplanting heeft weldegelijk een heel dik verband met sexualiteit.

Wat jij wil is dat ik dat verband met voortplanting wegdoe uit mijn redeneren. Volgens jou doet voortplanten niks ter zake. De zaken uit hun verband rukken heet dat dan.

Om dan, als alle verschillen weggewerkt zijn, te kunnen zeggen, 'zie je wel dat het om hetzelfde gaat en er geen verschil is?'. Waar of niet? Vind jij dat een eerlijke manier van discuteren?

De feiten zijn wat ze zijn Raf. Hoofdje uit de wolken en voetjes op de grond.

Jezelf citeren in plaats van de threadstarter in een poging aan te tonen waar het om gaat; dat is pas zielig.

En het lukt je niet eens. De thread gaat helemaal niet over sexualiteitsbeleving op zich.

Kijk maar eens wat Edina zegt:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=352

Gesnapt? Sexualiteitsbeleving????

Paulus.
Ik denk dat de topicstarter je duidelkjk heeft tegengesproken maar ja als homohater zie je dat niet, weiger je dat te zien en amuseer je je erin de homo's in een negatief daglicht te stellen en hen voortdurend af te breken dat het geen naam heeft.
Proficiat!

Oud 19 december 2006, 18:36   #2659
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Bon, voor eens en altijd;

Ik maakte deze thread om op te merken dat "homoseksualiteit perfect normaal is in de dierenwereld". Bijgevolg praten we over seksueel handelen en beleven.

Paulus wil echter oneindig doorbomen over "het nut" en "de voortplanting", dat was het doel van deze thread dus niet.

En ik was al verrast toen er meer dan 2 pagina's waren..
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 18:39   #2660
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Bon, voor eens en altijd;

Ik maakte deze thread om op te merken dat "homoseksualiteit perfect normaal is in de dierenwereld". Bijgevolg praten we over seksueel handelen en beleven.

Paulus wil echter oneindig doorbomen over "het nut" en "de voortplanting", dat was het doel van deze thread dus niet.
Is een middel als een ander om zijn onversneden rabiate homofobie koste wat het koste te etaleren.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be