Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2006, 20:59   #21
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Onzin (hoe kon het ook anders..). De islam verbiedt verkrachtingen en zelfs seks buiten het huwelijk, dus religie heeft hier niets mee te maken.
Islam verbiedt sex buiten het huwelijk? Moet dan toch toegeven dat veel van uw mannelijke geloofsgenoten dit zelf niet schijnen te weten dat ze naast de pot staan te pissen of zou het kunnen dat dit gedeelte van hun geloof hen niet zo interesseert. Of hebt u mischien weinig kennis of contact met uw mannelijke geloofsgenoten? Of telt dat verbod alleen voor de vrouwelijke aanhangers van de islam?
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 21:03   #22
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Ik dacht dat de meeste vragen beantwoord worden in het oorspronkelijke bericht maar heb nu even geen goesting om de analyse te maken.

Trouwens, de gemiddelde forumganger hier is wel verschrikkelijk lui. Hij/zij verwacht steeds dat de antwoorden hem/haar op een plateau gepresenteerd worden. Kan hij/zij eens niet zelf op zoek? Het zou het niveau van dit forum zeker opkrikken. Nochtans zijn feiten en cijfers op het WWW toch niet zo moeilijk te vinden, ook al vinden velen het woord serendipity te moeilijk?

Serendipity?
Juist daarom , ik heb al veel links met criminologische cijfers bekeken die steevast dezelfde richting uitgaan , 70 a 80% van de verkrachtingen gebeuren door bekenden , van de onbekende daders worden slechts een 20% gevat .
Toch logisch dat ik mij enige vragen stel bij deze studie .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 21:06   #23
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Juist daarom , ik heb al veel links met criminologische cijfers bekeken die steevast dezelfde richting uitgaan , 70 a 80% van de verkrachtingen gebeuren door bekenden , van de onbekende daders worden slechts een 20% gevat .
Toch logisch dat ik mij enige vragen stel bij deze studie .
Geen tijd nu. Zoek je zelf naar het antwoord op je vragen in de originele posting? Ga je er van uit dat de verkrachters in het aangehaalde artikel steeds onbekenden zijn?
Oud 19 december 2006, 21:09   #24
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Onzin (hoe kon het ook anders..). De islam verbiedt verkrachtingen en zelfs seks buiten het huwelijk, dus religie heeft hier niets mee te maken.
Uh-Huh! "De" islam? Welke islam? Éen ding is in elk geval zeker: niet die van Mohammed. De koran en de hadith geven ettelijke voorbeelden.
Oud 19 december 2006, 21:09   #25
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen tijd nu. Zoek je zelf naar het antwoord op je vragen in de originele posting? Ga je er van uit dat de verkrachters in het aangehaalde artikel steeds onbekenden zijn?
Volgens het artikel lijken de verkrachters veelal onbekenden te zijn , ja .
65 % niet-westerse daders tegen 80% autochtone Noorse vrouwen .
Tenzij ze daar allemaal een allochtone kennissenkring hebben natuurlijk .
Oud 19 december 2006, 21:12   #26
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Volgens het artikel lijken de verkrachters veelal onbekenden te zijn , ja .
65 % niet-westerse daders tegen 80% autochtone Noorse vrouwen .
Tenzij ze daar allemaal een allochtone kennissenkring hebben natuurlijk .
Als ik het goed begrijp: 65% van de bekende daders.

Volgende stap van de knuffelaars zou dan kunnen zijn: ja, maar men zoekt de daders enkel onder de allochtonen.

En ik dan weer: verkrachting komen veel meer voor in mohammedaanse middens. Te staven.
Oud 19 december 2006, 21:54   #27
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik het goed begrijp: 65% van de bekende daders.

Volgende stap van de knuffelaars zou dan kunnen zijn: ja, maar men zoekt de daders enkel onder de allochtonen.

En ik dan weer: verkrachting komen veel meer voor in mohammedaanse middens. Te staven.
Het blijft whatever een rare link .
111 vermoedelijke daders moesten terechtstaan .
9 op de 10 klachten komen niet verder dan de politie .
We komen dus op 1.111 verkrachtingsaangiften in Oslo alleen op 510.000 inwoners .
Belgie telt 2.600 aangiften op 10 miljoen inwoners .
Omgerekend naar de verkrachtingscijfers van Oslo zou Belgie volgens voorgaande link aldus 21.000 verkrachtingsaangiftes tellen ?

Wat wel een feit is is dat in bepaalde allochtone middens veel verkrachtingen gebeuren .
Het betreft echter vooral de Zwart-Afrikaanse gemeenschap .
De groepsverkrachtingen in Brussel zijn bijna allemaal het werk van Afrikanen , ook de slachtoffers zijn bijna allemaal Afrikaanse meisjes .
Oud 19 december 2006, 22:11   #28
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
..... Of telt dat verbod alleen voor de vrouwelijke aanhangers van de islam?
Inderdaad, ja.
Oud 19 december 2006, 22:42   #29
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat een meisje in Pakistan voor een futiliteit veroordeeld werd door de dorpsoverste tot verkrachting door een 5-tal mannen. Dat niet alleenstaand voorval is uitgebreid in het nieuws gekomen...
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 23:10   #30
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ik dacht dat een meisje in Pakistan voor een futiliteit veroordeeld werd door de dorpsoverste tot verkrachting door een 5-tal mannen. Dat niet alleenstaand voorval is uitgebreid in het nieuws gekomen...
Ik vind een band zoeken tussen religie en verkrachting wel verregaand .
In alle derdewereldlanden worden vrouwen zwaar mishandeld .
Eksakte cijfers zijn weinig te vinden , maar de meeste verkrachtingen lijken plaats te vinden in Zuidelijk Afrika , vandaar dat ook zoveel vrouwen aldaar AIDS hebben .
Naar ik meen verbieden alle religies onkuisheid , dus ook verkrachting .
Verkrachting heeft mijns inziens meer te maken met oorlogen en algemene kriminaliteit dan met andere zaken .
Oud 20 december 2006, 00:57   #31
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ja ok, maar wat wilde nu dat eraan gedaan word? Een Noorderse Kristalnacht?
Waarom niet, ze hebben al het noorderlicht.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 01:31   #32
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Verkrachting is een verschrikkelijke misdaad, die erg streng dient te worden bestraft.

Maar er moet in elk geval ook erg hard worden gewerkt om deze misdaad te voorkomen.
Bedoel je daarmee dat de noorse vrouwen dan beter een hoofddoek zouden dragen of zich moeten bekeren tot de islam om verkrachtingen te vermijden?
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 02:03   #33
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Bedoel je daarmee dat de noorse vrouwen dan beter een hoofddoek zouden dragen of zich moeten bekeren tot de islam om verkrachtingen te vermijden?
Met de gezinsherenigingswetten die in 1973 in Europa zijn ingesteld, is dat dus wel de bedoeling.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 06:32   #34
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Buiten de vier vrouwen waar een moslim mee mag huwen, heeft hij ook het recht sex te hebben met alles wat "zijn rechterhand bezit". Hiermee worden slavinnen/slaven bedoeld. De vrouwen van degenen die werden overwonnen waren automatisch slaven: ze maakten deel uit van de "buit". In de hadith staat zelfs vermeld dat het niet nodig is om coitus interruptus toe te passen bij het copuleren met slavinnen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 06:51   #35
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
De islam verbiedt verkrachtingen en zelfs seks buiten het huwelijk, dus religie heeft hier niets mee te maken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Islam verbiedt sex buiten het huwelijk? Moet dan toch toegeven dat veel van uw mannelijke geloofsgenoten dit zelf niet schijnen te weten dat ze naast de pot staan te pissen of zou het kunnen dat dit gedeelte van hun geloof hen niet zo interesseert. Of hebt u mischien weinig kennis of contact met uw mannelijke geloofsgenoten? Of telt dat verbod alleen voor de vrouwelijke aanhangers van de islam?
Dit is een welles-nietes spelleke.

Een paar posts eerder werd dit gesteld:
Citaat:
Belachelijk? Zelfs in de koran wordt aan de volgelingen geleerd dat zij met de vrouwen die zij kunnen overweldigen mogen doen wat zij willen. In de hadith staan er nog enkele te volgen voorbeelden die niets aan de verbeelding overlaten.
Dit kan nagegaan worden en geverifieerd. Wat is hiervan aan? Is dit reeel?
Ik kan er niet over oordelen, omdat ik de hadith niet ken....
Iemand anders een idee, kennis en/of ervaring? met die hadith?
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 07:19   #36
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

33.50. O profeet, Wij hebben voor u uw vrouwen wettig gemaakt, aan wie gij haar huwelijksgiften hebt gegeven, en degenen die uw rechterhand bezit van haar, die Allah u als een oorlogsbuit heeft gegeven en de dochters van uw ooms en tantes van vaderszijde en de dochters van uw ooms en tantes van moederszijde die met u emigreerden, en elke gelovige vrouw indien zij zich aan de profeet toevertrouwt als de profeet haar wenst te huwen; dit is slechts voor u en niet voor de gelovigen. Wij hebben reeds kenbaar gemaakt wat Wij omtrent hun (gelovige) vrouwen en degenen die hun rechterhand bezit, hebben verordend, opdat er geen blaam u aankleve. Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

Bukhari:
Volume 3, Book 34, Number 432:
Narrated Abu Said Al-Khudri:

that while he was sitting with Allah's Apostle he said, "O Allah's Apostle! We get female captives as our share of booty, and we are interested in their prices, what is your opinion about coitus interruptus?" The Prophet said, "Do you really do that? It is better for you not to do it. No soul that which Allah has destined to exist, but will surely come into existence.

------
Volume 3, Book 46, Number 718:
Narrated Ibn Muhairiz:

I saw Abu Said and asked him about coitus interruptus. Abu Said said, "We went with Allah's Apostle, in the Ghazwa of Barli Al-Mustaliq and we captured some of the 'Arabs as captives, and the long separation from our wives was pressing us hard and we wanted to practice coitus interruptus. We asked Allah's Apostle (whether it was permissible). He said, "It is better for you not to do so. No soul, (that which Allah has) destined to exist, up to the Day of Resurrection, but will definitely come, into existence."
-----------
Volume 8, Book 77, Number 600:

That while he was sitting with the Prophet a man from the Ansar came and said, "O Allah's Apostle! We get slave girls from the war captives and we love property; what do you think about coitus interruptus?" Allah's Apostle said, "Do you do that? It is better for you not to do it, for there is no soul which Allah has ordained to come into existence but will be created."

-----------------
Volume 9, Book 93, Number 506:

That during the battle with Bani Al-Mustaliq they (Muslims) captured some females and intended to have sexual relation with them without impregnating them. So they asked the Prophet about coitus interrupt us. The Prophet said, "It is better that you should not do it, for Allah has written whom He is going to create till the Day of Resurrection." Qaza'a said, "I heard Abu Sa'id saying that the Prophet said, 'No soul is ordained to be created but Allah will create it."
Oud 20 december 2006, 07:48   #37
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

De coitus interruptus is duidelijk. De verkrachting niet echt...
alhoewel ik mij niet kan voorstellen dat de slavinnen allemaal akkoord waren met sexuele gemeenschap met hun overwinnaars.

Het afschuwelijke gebruik van het nemen van slaven en slavinnen is wel heel duidelijk. Waar blijven de gematigden om dit volledig te verwerpen in functie van de hedendaagse maatschappij (criteria) of blijven moslims echt leven met een leer van honderden jaren terug.....

Dan weet ik niet wat wij nog meer moeten te horen en te zien krijgen, vooraleer wij het idiote en nog veel erger het gevaar hiervan gaan inzien!

Och ja: dit las ik ook (een op dit forum gepubliceerd interview):
Mocht u in Algerije of Saoudi-Arabië bv. tegen mij spreken zoals ik nu tegen u, dan zou u in het beste geval onmiddellijk gearresteerd worden.
U weet bij onze jongeren geen respect af te dwingen, waarom zouden zij een Frankrijk respecteren dat voor hen capituleert ?
Men respecteert siechts wat men vreest
.
Wanneer wij de macht hebben zult u geen Arabieren meer auto's in brand zien steken, winkeldiefstallen plegen, enz... Zij zullen weten dat de straf meedogenloos is: diefstal betekent amputatie. Wij zullen overwinnen.

Tenzij ik verkeerd ben ingelicht, schijnt dit te kloppen:
Blijkbaar hebben een paar mannen in Australie een paar moslims, die zonnebadende vrouwen kwamen lastig vallen een flink pak slaag verkocht. Probleem opgelost.
Als dit inderdaad zo iets, kunnen we er misschien van leren.
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 09:18   #38
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De verkrachting niet echt...
alhoewel ik mij niet kan voorstellen dat de slavinnen allemaal akkoord waren met sexuele gemeenschap met hun overwinnaars
.

Nu ja, ik kan me voorstellen dat er een heleboel vrouwen zijn die er ontzettend geil van werden dat hun halve stam werd uitgemoord en dus 's avonds eens graag "genomen" werden door de invallers.... maar niet allemaal natuurlijk !

Het feit dat een vrouw moet TOESTEMMEN alvorens sex te hebben is zowel in de koran als in de hadith totaal onbestaande. Zelfs binnen het huwelijk moet ze altijd klaarstaan om te copuleren als haar man het wil, anders wordt ze vervloekt.
Dus "ik heb koppijn"-toestanden zijn niet veroorloofd.
Oud 20 december 2006, 12:56   #39
Dieterius
Staatssecretaris

Dieterius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
.

Nu ja, ik kan me voorstellen dat er een heleboel vrouwen zijn die er ontzettend geil van werden dat hun halve stam werd uitgemoord en dus 's avonds eens graag "genomen" werden door de invallers.... maar niet allemaal natuurlijk !

Het feit dat een vrouw moet TOESTEMMEN alvorens sex te hebben is zowel in de koran als in de hadith totaal onbestaande. Zelfs binnen het huwelijk moet ze altijd klaarstaan om te copuleren als haar man het wil, anders wordt ze vervloekt.
Dus "ik heb koppijn"-toestanden zijn niet veroorloofd.

Gelukkig leven ik in een Westerse/christelijke omgeving waar dit wel het geval kan zijn, ook al ben ik een man... ik heb respect voor de vrouw
Oud 20 december 2006, 13:03   #40
jedi govna
Banneling

Standaard

99% van de verkrachtingen overal ter wereld worden gepleegd door personen van het mannelijk geslacht.

Laten we dus alle mannen veroordelen!
jedi govna is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be