![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Elke verkrachter, blank, zwart, geel, bruin, moslim, atheist, kristen, mogen ze van mij gerust castreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
--------- Maar het zijn inderdaad altijd mannen die verkrachten en meestal mannen die pedofiel zijn. In Noorwegen (en elders misschien ook, maar daar hebben we (nog) geen officiele cijfers van) zijn het - net zoals Longhorn zegt - hoofdzakelijk NIET-NOORSE mannen die verkrachten. Je zou dus kunnen vermoeden dat het in Pakistan hoofdzakelijk NIET-PAKISTAANSE mannen zijn die verkrachten? Maar dan schijnt helemaal niet zo te zijn. Daar zijn het de geile vrouwen die willen verkracht worden. Daarom krijgen dié dan ook de doodstraf. Zo'n mensen kunnen ze ginder in hun maatschappij natuurlijk niet hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Afknallen mag ook hoor, maar mij maakt het niet uitwat de achtergrond van die daders is. Als ge ze op een hoopke gooit zijn ze toch allemaal hetzelfde! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het mannelijk geslacht daarentegen is overal en van waar dan ook voor 99% gelinkt aan dader zijn van seksuele vergrijpen. Das nog de enige constante die overal geldt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen worden nu eenmaal verkracht door MANNEN, gewoonlijk niet door vrouwen en ook niet door onzijdigaards. Je kan natuurlijk ook altijd komen beweren dat die vrouwen verkracht werden door andere mensen en niet door een kater. Uit de officiële noorse cijfers blijkt nu eenmaal dat de verkrachtingen hoofdzakelijk gebeuren door niet-autochtonen. (ja, MANNEN, nog geen kamelen). In onze gevangenissen zitten ook hoofdzakelijk MANNEN. Alleen is de populatie van niet-autochtone gevangenen ietsiepietsie onevenredig met de niet-autochtone bevolkingsgroep.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2006 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mannen zijn agressiever in hun daden , vrouwen zijn sluwer in hun daden om mannen op te stoken om slechte daden te doen . Volkswijsheid . Er is slechts één duidelijke band die naar vrouwenmishandeling in het geheel wijst en die is kultureel-economisch . De afgelopen decennia werden in China en India tientallen meisjesbaby's afgemaakt . Wil dat zeggen dat daar meer slechte mannen lopen of dat boeddhisme en hindoeisme tot vrouwenhaat aanzetten , neen uiteraard . De bevolkingsgroei was daar zodanig extreem dat een aantal vrouwenbaby's werd afgemaakt . Naarmate de levensstandaard stijgt stijgen dus ook de rechten van de vrouwen . http://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsverhouding |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen is de realiteit vaak zo dat het inderdaad mannen zijn die hun lul niet voor hun eigen kunnen houden. En dat het hoofdzakelijk mannen zijn die in de gevangenis zitten, doet hen ook geen goed. Dus laten we mannenbashen, das toch leuk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga verkrachtingen niet minimaliseren of daarover onnozel doen. Ik wil wel wijzen op een groep die nog meer met de vinger gewezen kan worden dan de groep die eerst geviseerd werd. Voor mij maakt niet uit welke achtergrond de dader heeft, als ie maar keihard gestraft wordt. D�*t is voor mij het belangrijkste, niet wat gij mij hier in m'n scheoenen wilt schuiven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mannen willen begeren , vrouwen willen begeerd worden . Volkswijsheid . Wiegendood , kindermoord en vergiftiging zijn typische vrouwelijke misdaden . De daderessen worden echter gekollokeerd , in de pers lees je daar weinig over . En moest je het aantal prostituees die de dutsen die hen bezoeken het geld uit de zakken snuiven in de gevangenis steken wegens oplichting , je zou er niet zijn met tienduizend extra gevangenisbedden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door jedi govna : 20 december 2006 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ik heb al genoeg rechtszaken gevolgd .
Voorbeeld : een bende junks . De mannen breken in , de vrouwen wachten thuis , immers ze zijn te bang om in te breken . Daarna rijden ze samen om drugs . Het boeltje komt uit , de mannen vliegen in de bak , de vrouwen in een ontwenningscentrum . Klein vraagske : Wie is wie in dit verhaal ? De mannen plegen incest , de moeders hebben al die jaren niets gemerkt . Klein vraagske : Wie is wie in dit verhaal . |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vrouw = medeplichtig, tenzij ze meedeed met aanrandingen. Al is medeplichtigheid niet goed te keuren, het is in gevallen van seksuele misdrijven van minder zware aard dan het vergrijp zelf. Als die vrouw bijvoorbeeld het slachtoffer vasthield of op een andere manier actief participeerde, dan is ze mededader en net zo verfoeilijk als de dader zelf, das mijn mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een vrouw mij wil krijgen en ik wil haar niet gaat ze mij niet aanranden . Wat een slechte vrouw wel gaat doen is naar de politie gaan en zeggen : Hij heeft mij verkracht . Meer dan de helft van de verkrachtingsaangiften is vals , dat geven zelfs vrouwelijke kriminologen toe . Wat is nu het ergst , een verkrachting of pedofiel feit plegen of iemand voor zoiets valselijk den bak laten indraaien . Beide feiten zijn even erg . Volkswijsheid . |
|
![]() |
![]() |